MuscleMeat

Wie is het huidige probleem?

Ano_1993_52

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
98
Lengte
1m73
Massa
68kg
Ik wil het in dit topic hebben over: Wie is het huidige probleem?

Is het rechts, die een gespannen sfeer creëert tussen allochtonen en autochtonen.
Is het links, die het probleem niet ziet en aan struisvogelpolitiek doet.
Is het probleem er en rechts probeert het op te lossen of stookt deze het juist op. Is het een wisselwerking?

Of is er geen probleem qua immigratie? En of is er geen schuldige vandaag de dag, en dan bedoel ik niet wie ze oorspronkelijk hierheen ging halen.
Ben benieuwd.

Discuss.

Edit: Ik vind dat er wel degelijk problemen zijn maar niet alle niet westerse allochtonen zijn het probleem. Pak de criminelen hard aan, omarm de goede burger.

Laatst bewerkt:
Leuk dat je meteen de vinger probeert te wijzen naar een groep mensen, in dit specifieke geval allochtonen vs. autochtone.

Naar mijn idee heb je nog steeds in elke bevolkingsgroep idioten zitten...

En je vraagt 'Wie is het huidige probleem?'. Waarvan precies?

Er zijn geen problemen, zei ik terwijl ik mijn hoofd een aantal centimeter onder het aardoppervlak stak.

De maatschappij creëert problemen , vaak is de oorzaak dat mensen gemak zuchtig zijn of voor 'mindere' bezigheden liever een ander aan het werk zetten.

De maatschappij klaagt nu over onderwerpen waar zij grotendeels zelf schuld aan hebben.

Het probleem ligt ook bij de nederlanders, wij laten heel de tijd maar neer trappen en doen niks terug. Als de eerste onrustige allochtonen vroeger al gelijkk hard aan werden gepakt zaten we nu niet met al die problemen.

• Topic Starter Topic Starter
In andere topics zie je steeds vaker een gepolariseerde poster. Nu wil ik in dit topic dus kijken wie daar nou voor zorgt. Er is sprake van een personificatie van links en rechts, wie zal het eerst het boetekleed moeten aantrekken. Wijst allen met de beschuldigende vinger.
Het probleem is de huidige nagativiteit rond immigratie uit niet westerse landen.

Laatst bewerkt:
Alles is de schuld van links, je weet toch jonge

Zullen we dit gedeelte van het forum maar gewoon het allochtonen vs hardcore nl forum noemen? Hardcorenl, je komt met stellingen waarin je al duidelijk je mening geeft. Houdt er nou gewoon eens mee op man, zoek een paar goede allochtone vrienden op, dan kom je er achter dat het ook gewoon mensen zijn. Success.

Laatst bewerkt:
Anale fixatie, dat is jouw probleem.
Laat die bekakte schrijsT gewoon eens vallen, en misschien, heel misschien zullen mensen je hier serieuzer gaan nemen. "boetekleed", "personificatie" hoe kom je er in godsnaam op.

Het probleem ligt ook bij de nederlanders, wij laten heel de tijd maar neer trappen en doen niks terug. Als de eerste onrustige allochtonen vroeger al gelijkk hard aan werden gepakt zaten we nu niet met al die problemen.

Asjeblieft zeg.............. ondankbaar dat je bent. Nederland zou Nederland niet zijn zonder al die 'allochtonen'. Dit is een ingewikkeld iets en je kan dit echt niet in één of twéé of drie zinnen beschrijven c.q. verantwoorden c.q. uitleggen.

Welk probleem?
Ik ben blij met me leven, heb eten/een dak boven me hoofd en toffe vrienden.
Waar maak je je toch druk om.

Asjeblieft zeg.............. ondankbaar dat je bent. Nederland zou Nederland niet zijn zonder al die 'allochtonen'. Dit is een ingewikkeld iets en je kan dit echt niet in één of twéé of drie zinnen beschrijven c.q. verantwoorden c.q. uitleggen.

Behalve dat allochtonen de arbeidstekorten hebben opgevuld hebben ze niks toegevoegd. Hier bedoel ik verder niets mee, maar ga me nu niet vertellen dat ze het land verrijkt hebben. Ik heb het hier dus ook over bijvoorbeeld Polen, zeker als ik spreek over het aanvullen van tekorten aan arbeidskrachten op de scheepswerf.

Laatst bewerkt:
Durum döner ouwe.

Is niet verkeerd nee, maar ik vind hutspot net zo lekker.:D

ja over smaak valt niet te twisten, maar met die van jou is toch wel het een en ander mis hoor.

ieder in zijn eigen land, nederlanders in nederland, polen in poland en marokkanen in turkije

ja over smaak valt niet te twisten, maar met die van jou is toch wel het een en ander mis hoor.

Als het een beetje koud wordt, hoppa, hutspot met een lekkere slavink.
Als je vroeger toen je nog een klein Beginnerbbtje was altijd je bordje had leeggegeten had je nu échte smaak kunnen waarderen.

In andere topics zie je steeds vaker een gepolariseerde poster. Nu wil ik in dit topic dus kijken wie daar nou voor zorgt. Er is sprake van een personificatie van links en rechts, wie zal het eerst het boetekleed moeten aantrekken. Wijst allen met de beschuldigende vinger.
Het probleem is de huidige nagativiteit rond immigratie uit niet westerse landen.
:roflol:
Jij altijd met je links en rechts. Wel zo makkelijk he, alles in het zwart/wit zien.

Heremetijd....

You've got some squirrels in the attic don't you?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven