- Waardering
- 637
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 64kg
Zeer bedankt Pilatesmeisje,toch nog even een vraag:Je zegt dat ananas wel suikers bevat maar dat het toch goed is door de stofjes die erin zitten,is de reden dat ik ananas 'smorgens beter kan mijden na de brinta omdat brinta niet eiwitrijk is?Ook omdat ananas goede eigenschappen heeft na een eiwitrijk maaltijd,of kan ik toch gewoon mijn banaantje houden of toch beter een appel?Ik heb momenteel geen rood fruit in huis en door mijn werk kan ik pas weer volgende week boodschappen doen,ik heb gisteren boodschappen gedaan,dus daarom vroeg ik aan iemand alvast voor een antwoord.
Ik heb momenteel aan fruit:appels,bananen en ananas.
In ieder geval neem ik ananas wel alvast in de middag i.p.v. de appels.
Alleen 'smorgens twijfel ik nog beetje...
Sorry voor al die vragen...
Zouden jullie kunnen zien of mijn schema met mijn gewicht en lengte e.d. een beetje klopt qua kcal en of eiwitten?
No problemo...daar is het forum voor.
Je wilt cutten ik zou dan niet te veel snelle fruitsuikers gaan eten op het moment. Als je gaat trainen, ervoor een banaan ofzo en erna een stuk ananas. Aangezien je wilt cutten kun je sowieso beter meer complexe kh's eten (zoals brinta). Eventueel aankijken hoe het gaat met een banaan na je brinta... en dan ananas bij eiwitrijke maaltijden en wat fruit NA je training.
Qua schema weet ik het zo niet qua kcal/eiwitten. Verschilt ook erg per persoon. Zet ff een goed schema hier neer + de kcal,kh,ei,vet waardes. Dan kunnen we er beter over oordelen...en zoek ff via de zoekfunctie op het forum naar wat websites waar je precies kunt berekenen wat je ong. nodig hebt.