MuscleMeat

Wie kan mij helpen PLZ ???

  • Topic starter Friss
  • Startdatum
  • Reacties 15
  • Weergaven 943
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

Friss

Novice
Lid geworden
24 apr 2011
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
112kg
Hallo,

pas geleden ben ik weer begonnen met afvalllen. Zo eet ik zes keer per dag en ga 3 keer in de week naar de sportschool. Ik drink 2 a 3 liter water per dag. Sinds ik begonnen ben met sporten en minder (vet) eet heb ik heel veel pukkels gekregen. De meeste pukkels zitten in mijn gezicht maar ze zitten ook in mijn hals.

Ik heb op internet gelezen dat dit kan komen door een drastische verandering in m'n eetpatroon. Maar nu is mijn vraag? Is dit eigenlijk wel normaal...ik zit helemaal onder (in m'n gezicht). Zo ja, hoe lang gaat dit duren? En wat kan ik hier aan doen?

Ik hoop dat iemand antwoord heeft op mijn vraag! Ik word er helemaal leip van! Het is nu lekker weer aan het worden en in de zon zie je de pukkels het ergst! :mad:

MVG,

Friss
 
Het zou kunnen dat je te veel zuivel eet/drinkt. Misschien dit wat minderen.
Probeer ook eens de zoekfunctie te gebruiken, er zijn hier al heel wat topics over.
 
Dankjewel voor je reactie! Ik heb al wat topics door genomen maar kan niet echt iets soortgelijks vinden :( ik eet ook bijna geen zuivel...ik let ook op mn koolhydraten...echt vreemd dat er zo weinig info over te vinden is op internet hierover
 
Koop bij het Kruidvat 'Biergist' tabletten.
Heb een pot van 500 stuks hier.

3x daags 3 tabletten.

Het zorgt voor een betere doorbloeding in de huid, en versnelt
het herstel van roodheid(oude pukkels).

Je moet niet denken dat je na een week al verschil gaat zien, ik zag het pas na een maand.
Drink zelf 3 liter water per dag, heb nauwelijks nog puisten.
 
ja daar heb ik ook over gelezen. Thxz voor de tip!

Hebben die pillen enige bijwerken? Van gist word je toch juist dik?

Ik heb op mn hele gezicht misschien wel duizenden kleine pukkeltjes gekregen...Herken jij dit ook? Of heb je het in dit geval alleen over roodheid(oude pukkels)?

Ik kan het in iig proberen
 
Ik merk dat niet, wel dat ik soms een opgeblazen gevoel heb.
(wat ook weer snel verdwijnt)
 
van gist word je niet zo snel dik, tenzij je het de hele dag zit in te nemen of in de vorm van uit en flesje bier haalt :p

let op je zuivel en vetten en ga af en toe de sauna in zodat je proien opengaan en de viezigheid eruit gaat, dan komt het wel goed.
 
ikzelf gebruik zink tabletten van xxl
heeft me redelijk geholpen tegen puisten
 
thxz gasten ik ga het proberen!

alleen nu heb ik nog een vraag hoe lang gaat het duren voordat al die ****ing pukkels weg zijn? Ik neem aan dat ik niet de rest van mn leven biergist pillen in moet gaan nemen (het rare is dat ik hier voorheen nooit last van had).
 
post eens wat je eet of stuur het via pm, dan kijk ik wel of je ergens de verkeerde vetten binnenkrijgt etc.

voor de rest het kan 2 a 3 weken duren als je het goed aanpakt.
 
Toen ik begon met trainen had ik er ook last van, ik denk dat het door de verhoogde inname van eiwitten (veel uit zuivel) kwam..
Nu heb ik zo goed als geen last meer van.. Misschien moet je lichaam gewoon wennen..
 
ik eet elke dag eigenlijk verschillend maar dit is mn eetschema zo ongeveer:

s'ochtends: 2 broodjes (kipfilet, rookvlees, slankie smeerkaas)
tussendoor: liga evergreen of rijstwafel
s'middags: 2 broodjes (kipfilet, rookvlees, slankie smeerkaas)
tussendoor: fruit (appel kiwi manderijn of druiven)
s'avonds: rijst,aardappel of pasta
tussendoor: meestal s'avonds fruit of iets luchtigs rijstwafel ofzo

1 beker melk per dag en drink geregeld groene thee...ik ben 22 jr, 112 kg, 180 cm
ben vanaf 7 april begonnen

hoop dat je er iets mee kunt! alvast bedankt

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

wat rustym zegt, zegt een goeie vriend van me ook...maar het word steeds erger ipv dat het afneemt :S
 
gooi je brood eruit, zou ik zeggen.
vervang je smeerkaas door iets anders


wat me wel opvalt is dat je veel te weinig eet man, dit is niet gezond, ik wil niet lullig overkomen , maar je bent 112 kg en je voeding moet echt wat meer, als je wilt afvallen raad ik je het aan om in 2 stappen het te doen

stap 1 is

stel je voor je weegt 100 kg en je moet 80 kg wegens, stel dan een voeding schema op voor iemand van 90 kg en verdeel de schema in 8-9 maaltijden.

stap 2 is
als je uiteindelijk 90 kg heb bereikt stel dan pas een schema voor iemand van 80 kg en weer 8-9 maaltijden en zodra je 85 kg weegt voeg je wat extra cardio erin en je zal goed komen te staan en je zal je spierafbraak verminderen.
 
wat moet ik vervangen voor mn brood dan? en waarom geen brood vanwege koolhydraten?

je bedoelt gewoon de hoeveelheid (kleine porties) aanhouden maar ipv 6 keer 8 keer?

in de sportschool doe ik meestal halfuurtje cardio 20 minuten kracht en daarna weer een kwartier cardio... meestal 2 a 3 keer in de week naar sportschool of train thuis op mn hometrainer met halters....raad je dit dan ook aan als je kijkt naar het schema wat jij voorstelt?
 
Ik ben 194 cm en ong 92 kg. Maar ik eet al een half brood op een dag weg. En daarnaast nog veel en veel meer.. Dus veel en veel meer vreten. Check maar eens wat voedingsschema's hierzo. Wat je nu eet is meer iets voor een chick die aan de lijn is.
Maar goed, als je doel alleen maar afvallen is.. Maar dan nog lijkt het me veel te weinig.
 
je eet veel te weinig waardoor je metabolisme (je verbranding) niet hoger wordt en je lichaam gaat wennen aan dit en daar zijn voedingstoffen gaat halen, als je dit omhoog krikt en je eetpatroon naar 8 keer brengt zal je lichaam veel harder werken om het te verbranden en zal je vetverlies proces beter verlopen plus je jojo wordt minimaal. cardio zou ik niet al te veel in het begin proces doen, maar pas zodra je een tijdje niet meer goed vooruit gaat.

kracht zou ik omhoog doen naar zo'n 45 minuten a uur.

eiwit iname minimaal 2,3 x lichaamsgewicht.

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

brood kan je vervangen door rijst, pasta etc. in brood zit veel zout en daarvan te veel zal je proces vertragen.
 
Back
Naar boven