MuscleMeat

wie kan mij meer vertellen over strongba

Status
Niet open voor verdere reacties.

dreday

Novice
Waardering
0
hallo zou iemand mij willen vertellen hoe ik stongba zou moeten gebruiken en de hoeveelheden en zijn er ok mensen die er ervaring mee hebben kan iemand mij een beetje uit leggen hoe het in ze werk gaat en of er ubehout wel resultaat mee te behalen is gr dre

Wie ben je dan ??? en strongba is dat net zo iets als Trenboline en sustamonke :D ??? :D

• Topic Starter Topic Starter
wie ik ben nou ik ben andre en train nu ok aal een poosje en wou eigelijk wat sneller groeien en heb mensen over verschilende soort anebolen gehoord maar ik hou niet zo van spuiten toen kreeg ik te horen dat er ok pilletjes zijn deze genoemd strongba dus vandaar ik ok vraag heeft er iemand ervaring mee en weet iemand hoe het in ze werk gaat gr dre

Het is stromba geile geilneuker. En het woord is anAbolen.

Als je niet van spuiten houdt maar wel van slikken neem een lul in je mond.

Oja Welkom en goeie eerste post.

sja, sommige mensen

En het staat in het verkeerde forum................

Ook welkom. En ja, het is idd stromba . Doet me trouwens aan Stromboli denken.

Espi

Moved.

Verwacht je nu echt een serieus antwoord???

En je toetsenbord is stuk........................

dit moet gewoon fake zijn :p
NIEMAND kan zo achterlijk zijn :D :p

Teringjantje.....eigenlijk zouden n00bs eerst verplicht een taalcursus moeten gaan volgen voor ze in de steroiden sectie mogen posten.

Mn leraar Nederlands zou zich omdraaien in zn graf als ie dit leest.

Strongba = afkorting van strongbanging. Dit gaat via de anale receptor die wordt geblokkeerd door een bepaald voorwerp of lichaamsdeel. :cool:

dreday zei:
wie ik ben nou ik ben andre en train nu ok aal een poosje en wou eigelijk wat sneller groeien en heb mensen over verschilende soort anebolen gehoord maar ik hou niet zo van spuiten toen kreeg ik te horen dat er ok pilletjes zijn deze genoemd strongba dus vandaar ik ok vraag heeft er iemand ervaring mee en weet iemand hoe het in ze werk gaat gr dre

ik ben dre. ik heb nooit nederlandse les gehad en ben dus ook niet bekend met interpunctie :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven