AndroidHealthClinic

Wie o wie kan mij helpen met mn volgende kuur?

stelisti

Novice
Waardering
1
Lengte
1m74
Massa
80kg
Wie o wie kan mij helpen met mn volgende kuur??

Ik heb al eens eerder een kuur gevolgt dat was sust only(10weken) maar dat was een beetje amateuristisch zonder nakuur en mijn neef kwam er mee uit roemenie weet nog steeds niet of het echt goeie shit wass..
Tren is mij afgeraden aangezien ik aan de anti depressiva zit, train een anderhalfjaar jaar, en de kuur staat vast heb geen zin in mensen die komen zeuren

Cutschema::

opstaan : Brinta + 30 gr whey

10uur : Tonijn 100gr + cracker kalkoenfilet

12uur : Rijst 100gr + kip & groenten

15uur : Rijst 100gr + kip & groenten

18uur: Wat de pot schaft meestal rijst of een pasta

(whey)

training

21uur: Magere kwark 500 gram

Trainingsschema:

maandag : Borst/schouders/buik/Cardio
Dinsdag : Rug/schouders/buik/Cardio
Woensdag: Benen
Donderdag: Borst/schouders(voetbaltraining)
Vrijdag : Biceps/Triceps/Trapezen/Calves Cardio

Ik wil mijn nadruk op mijn schouders leggen ook omdat ik zwakke schouders heb en er ook geopareerd aan ben omdat mn rechter steeds uit de kom ging.. Doe 2 oefeningen per x.

Supps: RECOV bipeptides
Whey
Cell tech hardcore crea
en sport multivitaminen

79 Kilo
1,74
16,7% bf ( maand geleden zal wel lager zijn aangezien sinds dien ook cardio erbij pak)

Doel : Droge spiermassa + bf ongeveer 11-13 % bf.

Laatst bewerkt:
ga eens 6 a 8 weken aan de winstrol 50 mg per dag

zet je eet patroon eens om in een goed diagram dan weet je wat je binnen krijgt
lijkt mij te weinig om goede gains mee te behalen
en je trainingsschema klopt volgens mij van geen kant
borst schouders niet op 1 dag
biceps triceps niet op 1 dag
rug schouders niet op 1 dag
weinig rust ook

maandag borst triceps
dinsdag schouders biceps
woensdag rustdag
donderdag benen rug
vrijdag schouders

alle dagen cardio kan wel alsmede buik
als je elke dag je schouders traint na operatie heb je volgens mij zo overbelasting en begin je weer van voor af aan en heeft kuren ook geen zin
omdat je niet optimaal kunt trainen
bovendien weet ik niet wat antidepressiva doet met een anabool misschien geen goede combinatie maar daar heb ik geen ervaring mee
zie dit niet als kritiek maar als hulp en opbouwend (daar vroeg je toch om?)

Geduld is een schone zaak. Door alleen je voeding al aan te passen pak je al de gains van een simpele kuur, je voeding gaat nergens over namelijk.

Heb moeite om hier serieus op te reageren. Je zit nu al aan de antidepressiva... denk je echt dat enkel tren slecht is wanneer je antidepressiva neemt? Ga nog maar eens twee keer nadenken voor je kuurt en begin is te eten ???. Voedingsschema gaat gewoon volledig nergens over. Ken gaste die niet traine en meer/beter eten als jou.

Als je dan toch wilt kuren pak dan zoals hierboven gezegd wat winstrol. Hou het simpel want nu al antidepressiva, weinig kennis en slecht eten + je jonge leeftijd... je hebt veel aanleg om totaal te ontsporen als je je laat gaan in kuren.

Is dat eten ? ga eerst eens een normaal voedingsschema en kom dan met een kuurvoorstel dan ga je pas serieus antwoordt krijgen hier dit slaat natuurlijk nergens op.
En dan nog 79 kg en een vetpercentage van 16,7 % gaar eerst eens wat eten man.

• Topic Starter Topic Starter
Borst en triceps op dezelfde dag ik volgens mij niet de bedoeling want als je bankdrukt pak je toch ook je triceps?

en ik eet wel iets meer krijg ongeveer 170 gram aan eiwit binnen en let er wel op zit in de cut dus dit is mn cut schema..

En mij is vertelt dat biceps triceps op dezelfde dag pakken juist goed is voor de bloedpomp?

En kunnen jullie ook een toelichting geven op jullie commentaar over mijn voedingsschema? suggesties?

je eet rond de 1500-2000 kcal evenveel als een wijf en wtf 2 crackers? doei gains in nakuur en je natuurlijke testproductie

onder anti depri en kuuren ? laat maar goed vallen

je kenis gaat niet goed :verder wat opzoeken---> Eten eten eten ,slapen,trainnen

Laatst bewerkt:
Zijn er zoveel van geloof me

ga eens 6 a 8 weken aan de winstrol 50 mg per dag

zet je eet patroon eens om in een goed diagram dan weet je wat je binnen krijgt
lijkt mij te weinig om goede gains mee te behalen
en je trainingsschema klopt volgens mij van geen kant
borst schouders niet op 1 dag
biceps triceps niet op 1 dag
rug schouders niet op 1 dag
weinig rust ook

maandag borst triceps
dinsdag schouders biceps
woensdag rustdag
donderdag benen rug
vrijdag schouders

alle dagen cardio kan wel alsmede buik
als je elke dag je schouders traint na operatie heb je volgens mij zo overbelasting en begin je weer van voor af aan en heeft kuren ook geen zin
omdat je niet optimaal kunt trainen
bovendien weet ik niet wat antidepressiva doet met een anabool misschien geen goede combinatie maar daar heb ik geen ervaring mee
zie dit niet als kritiek maar als hulp en opbouwend (daar vroeg je toch om?)

waarom kan je rug en schouders niet op 1 dag? en waarom die andere combinaties niet? Ben het niet helemaal eens met je advies, benen en rug samen? Word een erg zwaar dagje lijkt mij. Op maandag triceps dinsdag schouders? word lastig bij MP.

Verder zou ik hem sowieso geen AAS adviseren, laat hem eerst maar eens kennis opdoen over: trainen, eten, rust, en AAS

Veeeeel meer eten man.

hele eieren en noten toevoegen. Je moet hoger in eiwit gaan.

Borst en triceps op dezelfde dag ik volgens mij niet de bedoeling want als je bankdrukt pak je toch ook je triceps?

en ik eet wel iets meer krijg ongeveer 170 gram aan eiwit binnen en let er wel op zit in de cut dus dit is mn cut schema..

En mij is vertelt dat biceps triceps op dezelfde dag pakken juist goed is voor de bloedpomp?
biceps en triceps gaan prima samen,ik ben nu een 2tal maanden zo bezig en moet zeggen dat men gains op men armen beter zijn dan wanneer ik bv borst, bicep deed en schouders,triceps ik train als volgt dag1:borst dag2:armen dag 3: rust dag4:benen dag5: rug en schouders (schouders train ik bij rug omdat mijn schouders mijn sterkste punt zijn en nik ,deze niet te zwaar hoef te trainen) weekend: rust Dus 1 spiergroep per dag intensief trainen is ruim voldoende maar ja meningen verschillen natuurlijk.

naast de training en eet voorstellen iemand nog met kuurvoorstellen??

ja, niet kuren :D

voor een beetje anti depressiva? en heb al is gekuurt

naast de training en eet voorstellen iemand nog met kuurvoorstellen??

neem gerust van mij aan
blijf van de as als je anti d's pakt ken er ook ene
die er aan zat en dan nog kuurden is nog erger
dan dat hij van te voren was
en man zeg me niet je kent er niks van
is een neef van mij die niet goed in zijn koppie was en is helemaal ontspoord
en zit nu kliniek en kliniek uit man

dus een goeie raad
anti d's en roids geen ideale combi

maar swat als jij zoals men neef wil zijn ga je gang dan man

Terug
Naar boven