AndroidHealthClinic

Wie o wie kan mij helpen met mn volgende kuur?

Beste advies wat je kan krijgen: beter eten, beter trainen en niet kuren. Want je voeding en training gaan dus 3x nergens over. En je hebt ook nog eens de ballen verstand van AAS.

• Topic Starter Topic Starter
Beste advies wat je kan krijgen: beter eten, beter trainen en niet kuren. Want je voeding en training gaan dus 3x nergens over. En je hebt ook nog eens de ballen verstand van AAS.

ik krijg hier duidelijk alleen commentaar in plaats van oplossingen of voorstellen...

Iedereen praat elkaar na : beter eten en beter trainen..

Volgens mij train ik goed genoeg als ik naar mn progressie kijk en de ballen verstand van aas? Ik vraag toch ook om advies ??

Grappig dat nog maar 1 iemand gereageerd heeft op mijn vraag

kuur:
week 1-10 test e 500mg per week
week 12-15 nolvadex 20mg per dag

dieet:
maaltijd 1: 100 gram brinta/havermout + 50 gram whey
maaltijd 2: 100 gram rijst + 200 gram kip
maaltijd 3: 100 gram rijst + 200 gram kip
maaltijd 4: wat de pot schaft
maaltijd 5: 100 gram rijst + 300 gram witvis/panga/koolvis
maaltijd 6: 500 gram magere kwark + 25 gram whey

Qua recepten moet je het zelf uitzoeken hoe je het lekker kan maken :P

thnks men.. wordt dan test-e of winstrol only.. En mn voeding aanpassen

kuur:
week 1-10 test e 500mg per week
week 12-15 nolvadex 20mg per dag

dieet:
maaltijd 1: 100 gram brinta/havermout + 50 gram whey
maaltijd 2: 100 gram rijst + 200 gram kip
maaltijd 3: 100 gram rijst + 200 gram kip
maaltijd 4: wat de pot schaft
maaltijd 5: 100 gram rijst + 300 gram witvis/panga/koolvis
maaltijd 6: 500 gram magere kwark + 25 gram whey

Qua recepten moet je het zelf uitzoeken hoe je het lekker kan maken :P

Hoezo kauw je hem alles voor? Zowiezo slaat dit schema ook nergens op voor zijn gewicht

letop.. ik zit wel in de cut he wil mn bf van 16 naar 11-13 brengen

thanks

ik krijg hier duidelijk alleen commentaar in plaats van oplossingen of voorstellen...

Iedereen praat elkaar na : beter eten en beter trainen..

Volgens mij train ik goed genoeg als ik naar mn progressie kijk en de ballen verstand van aas? Ik vraag toch ook om advies ??

Grappig dat nog maar 1 iemand gereageerd heeft op mijn vraag

Omdat ze gelijk hebben, je weet niets van eten af laat staan AAS en je wilt meteen gaan kuren? Slaat gewoon nergens op. De advies die je krijgt is het advies wat het best bij je past. Maar je bent toch eigenwijs en je gaat toch kuren, post over een half jaartje maar eens wat je er aan over hebt gehouden, ben benieuwd!

schema aangepast. Moet alleen nog waardes bij zetten

Yep eerst goed eten eten en nog is eten dan zou je er mischien ooit een x aan kunnen beginnen!hahaaha ik zou het zo i zo ook niet met je anti depresiva nemen wordt je alleen nog meer loco van!!

kuur voorstel! niks is anaboler dan je normale voedsel!

succes

Jawel maar ik wil juist dat jij jezelf inleest en niet zomaar iets van anderen aanneemt.

Zegt calorieen alles dan? Verhoudingen klopt geen bal van, ik zie nergens vetten en zowiezo veels te veel eiwitten voor zijn gewicht.

Deze verdeling gebruik ik zelf ook en er zit genoeg vet in vlees en de granen. Ik neem ook aan dat de kip in olijfolie gebakken wordt. Volgens mij is dit iets van 300 gram eiwit.
Nou ja ik ga iig als een spier op deze verdeling :)

Terug
Naar boven