Fitness Seller

Wie sport er bij fit for free

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee, het zijn stagiaires die nog nooit een gewicht hebben opgetild.

Je zit al een maand deze vragen te stellen. En je bent al 5 jaar lid hier. Wordt het niet eens tijd gewoon eens te beginnen??

Als je zo graag vakbekwame mensen heel huur een personal trainer
Liefst een die er zelf ook beetje gespierd uitziet en dus zelf ervaring heeft

Ik sport daar, maar idd als je begeleiding nodig hebt zou ik niet daarheen gaan. Ze hebben alleen verstand van de apparaten die er staan.

Ikzelf ben begonnen zonder begeleiding, maar ging wel samen met vrienden trainen. Na 1 maand had ik alles al door en had geen hulp of begeleiding meer nodig.

Die mensjes die in de sportscholen rond dwarrelen moet je meestal niet te veel van aanemen uiteraard zullen er goede tussen zitten. Maar verder dan een standaard uitgeprint trainingschema zal het niet komen.

Is fit for free beter dan basic fit?

• Topic Starter Topic Starter
Ik sport daar, maar idd als je begeleiding nodig hebt zou ik niet daarheen gaan. Ze hebben alleen verstand van de apparaten die er staan.

Ikzelf ben begonnen zonder begeleiding, maar ging wel samen met vrienden trainen. Na 1 maand had ik alles al door en had geen hulp of begeleiding meer nodig.
Qua prijs zie ik het wel zitten om daar te gaan sporten en ook wat je leest op hun site dat je voor een 10-, al begeleiding krijgt met een aangepast trainingsschema spreekt het me wel aan.

Ik zat eerst bij een sportschool die goede begeleiding had maar sinds het overgenomen is door basic fit het personal training weggevallen is ben ik daar gestopt op het moment toen me oude lidmaatschap verliep.

Dus wil niet teveel uitgeven aan een sportschool maar wel een met goeie begeleiding en kom uit op fit for free als het om prijskwaliteit ook gaat

de eeuwige existentiele twijfel tussen fit4free en basic fit ...
wat een klapmongool is OP, dat ie gewoon gaat trainen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven