XXL Nutrition

Wie staat er op je negeerlijst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Those were the days... :) Tegenwoordig is DBB vergald met die vieze Zyzz aanbidders van <20 jaar. Ik word oud :(

exact......the good old days......Zeker de begin tijden waren super...Toen trainde 80% van het forum nog serieus. Nu traint 10% en hebben we een tiener/ vrouwen/ bejaarden gedeelte :mad:

ik sta er niet eens tussen

blijkbaar doe ik niet genoeg mijn best

grt

exact......the good old days......Zeker de begin tijden waren super...Toen trainde 80% van het forum nog serieus. Nu traint 10% en hebben we een tiener/ vrouwen/ bejaarden gedeelte :mad:

Vrouwen gedeelte hadden we toen ook al hoor ;) En de bejaarden zwierven rond in chat & conversatie (DBC01)

Vrouwen gedeelte hadden we toen ook al hoor ;) En de bejaarden zwierven rond in chat & conversatie (DBC01)

in 2002/2003 was er geen vrouwen gedeelt. Kwam pas ergens in 2004/2005 volgens mij.

hahaha opa idd.

edit:

zie idd dat dat er toen al was. Waren toen alleen bijna geen vrouwen......de actieve waren op 2 handen te tellen gok ik zo

Laatst bewerkt:
Ach ja, wij vinden mensen zoals arnold en jay geweldig, hun die zyzz. Zegt genoeg toch?

Over opa gesproken, weet iemand nog waar die ouwe kranige baas uithangt? Ik zou hem graag nog eens spreken.

Inderdaad, toen was je nog een puberige brabo ecto met een crush op Alizee.

PS: Alizee is nu wel behoorlijk paalbaar geworden. :(
:D Ja, als ik nu toch die oude posts van me tegenkom. Ik schaam me diep. Maar smaak had ik toen al wel vroeg ontwikkeld.

Ja idd. Heb hier een hele tijd niet meer rondgehangen, en ik schrok me rot daarna. Nieuwe members die idd niet trainen en alleen maar lopen te blaten over Zyzz etc.

[Link niet meer beschikbaar]
Om in het thema van het topic te blijven: ik heb nu dus mijn eerste ignore kunnen invullen :)

Over opa gesproken, weet iemand nog waar die ouwe kranige baas uithangt? Ik zou hem graag nog eens spreken.

:D Ja, als ik nu toch die oude posts van me tegenkom. Ik schaam me diep. Maar smaak had ik toen al wel vroeg ontwikkeld.

Ja idd. Heb hier een hele tijd niet meer rondgehangen, en ik schrok me rot daarna. Nieuwe members die idd niet trainen en alleen maar lopen te blaten over Zyzz etc.

Om in het thema van het topic te blijven: ik heb nu dus mijn eerste ignore kunnen invullen :)

moet je ff een pm naar ryu sturen die spreekt opa nog wel eens. Opa schijnt helemaal huisje boompje beestje te zijn met hertje :D

Niemand.

joranr kennelijk

realmenno. Volgens mij al lang geband?
Heb ook een tijd patrickvh en klaaswitz erop gehad, gewoon om de discussie uit de weg te gaan.

als je iemand op de negeerlijst zet.. en je leest een topic waar hij/zij ook in heeft gepost, zie je dan de post van die persoon in zijn geheel niet? of zie je wel een post maar zonder inhoud.

joranr, angelus

scheelt me veel scrolwerk en gezever

Da's niet hetzelfde.Dan zou je bij elke post 'I'll be back' of 'hasta la vista baby' moeten zetten.

Ja, t verschil zit m ook wel in het mannelijke ideaalbeeld. Vroegah Arnold, nu dan Jay, en dan heb je er een paar die een of andere nicht met supersayan haar aanbidden. (waarvan het lichaam wel netjes is op de benen na)

I'll be back, u mad?

als je iemand op de negeerlijst zet.. en je leest een topic waar hij/zij ook in heeft gepost, zie je dan de post van die persoon in zijn geheel niet? of zie je wel een post maar zonder inhoud.

Je ziet dat er door die persoon gepost is, maar de post is leeg.

Als ik het me goed herinner zie je iets van "markywannabee staat op je negeerlijst" en dan is de post ingeklapt. Vervolgens kun je dan ergens op drukken om hem uit te klappen. Dacht ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven