- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niemand.
Ben wel benieuwd op wiens lijst ik prijk.Van Feyoso weet ik het, die pm´de me dat ik op zijn negeerlijst sta.[afbeelding niet meer beschikbaar]

tegen wie had je dit? en jij zult waarschijnlijk nooit iets anders worden dan een handneukerKijk, dan weet je dat je succesvol bent als internet strijder, zodra 14 jarige handneukertjes je citeren en dan owned daaronder schrijven.
---------- Toegevoegd om 16:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:37 ----------
Ik ben meer een gever "beginnerbb", en ik heb nog zoveel te geven.

-_-'tegen wie had je dit? en jij zult waarschijnlijk nooit iets anders worden dan een handneuker![]()

tegen wie had je dit? en jij zult waarschijnlijk nooit iets anders worden dan een handneuker![]()
Haat en liefde ligt dicht bij elkaar. Echter voel ik niets bij jou. Waardeer wel de aandacht die jij aan mij besteed.Het is dat ik niet gay genoeg ben om die negeerlijst ook daadwerkelijk te gebruiken. Als dit wel het geval was zou "McChick" er iig op staan.
Als ze eens bij de negeer optie nog toevoegen dat niet alleen de postings maar ook hun k*t topics onzichtbaar waren dan had ik er zeker een paar op negeren gezet. Maar helaas de mensen die ik erin zou zetten posten niet alleen een shitload spam aan bullshit, nee ze maken ook nog eens honderden waardeloze k*t topics aan die steeds bij nieuwe posts verschijnen zonder inhoud. Oftewel je komt van het ongedierte niet af!
Ken ik niet.De enige die op mijn negeerlijstje staan zijn: doix ~ aad, bouwens 1m53 en boforli.
ik heb niemand ook maar genegeerd. Blijkbaar is er iets mis met hem en ik ben nogal een meeloperAngelus BVE dj_phreak Jesaja kwarko naturell Nietah patmuscle RobertHosper z1000
scheelt een hoop offtopic onzin zo

Ik voel me vereerd
Iemand met een avatar van Badr hari, kan toch niet goed wezen.
Ik heb overigens niemand op mijn negeerlijst.