Fitness Seller

Wie staat er op je negeerlijst?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb alleen Mc. Chick op men negeerlijst, maar om de 1 of andere reden blijf ik hem via andere wegen tegen komen

mijn negeerlijst:

spectacular, Massi, senzubean, RustyZipper, no time left, o eilering, Einstein, serveh80, fdn, yoeriii3, KingKamps, sluipschutter, kalinikos.

Deze mensen hebben mij tot het bot geërgerd en hebben het zelfs zo ver gekregen dat ik richting de trein ben gaan wandelen.

• Like
Waarderingen: Loo
hehe sta ik bij Klaasje op de negeerlijst.

w's heb ik een paar keer een gevoelige snaar geraakt bij dit pedante mannetje.;)
Klaasje wat altijd even wil laten weten dat hij ver boven het gemiddelde intelligentie niveau uitsteekt dan menig forummer hier.
Iedereen maar debiel en dom vindt, maar hier wel al jaren zijn postjes dumpt, dan denk ik Klaasje mannetje wat doe je jezelf aan? Je bent hier niet op je plek.

Het zal wel ergens zo zijn oorzaak hebben, en dan haal ik even een foto voor de geest die er van Baasje Klaasje ooit hier is geplaatst, kijk ik ben dan geen psychiater ik begeef me nu een beetje op 'borrelpraat' niveau. Maar 1+1=2:D:D

Ik heb niemand op de negeerlijst staan, ook niet als ik van die gene is de wind van voren krijg. Dat gebeurt in het echte leven ook daar moet je gewoon tegen kunnen.

....

Quotewaardig topic dit.

Nou ja, het doet me goed om te zien dat onze prietprater "Sculpture" in ieder geval heeft besloten wat meer aan zelfreflectie te doen en mijn terminologie van weken geleden zo oplepelt, zo zie je maar dat ik hier niet voor niets aanwezig ben.

Nou ja, het doet me goed om te zien dat onze prietprater "Sculpture" in ieder geval heeft besloten wat meer aan zelfreflectie te doen en mijn terminologie van weken geleden zo oplepelt, zo zie je maar dat ik hier niet voor niets aanwezig ben.

Je hebt mij ook al geholpen hoor Klaaswitz. In het dagelijkse leven, als ik voor een dilemma kom te staan, dan denk ik altijd: Wat zou ''Klaaswitz'' doen in deze situatie.. Vervolgens handel ik naar de waarden en normen die jij mij in al die tijd geleerd hebt. Klaaswitz bedankt! :)

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt mij ook al geholpen hoor Klaaswitz. In het dagelijkse leven, als ik voor een dilemma kom te staan, dan denk ik altijd: Wat zou ''Klaaswitz'' doen in deze situatie.. Vervolgens handel ik naar de waarden en normen die jij mij in al die tijd geleerd hebt. Klaaswitz bedankt! :)
Willen jullie kletswitz niet meer quoten! :mad:

Bedankt.

Geen dank, ik hou van jullie.

mijn negeerlijst:

spectacular, Massi, senzubean, RustyZipper, no time left, o eilering, Einstein, serveh80, fdn, yoeriii3, KingKamps, sluipschutter, kalinikos.

Deze mensen hebben mij tot het bot geërgerd
en hebben het zelfs zo ver gekregen dat ik richting de trein ben gaan wandelen.

Meisje toch.

mijn negeerlijst:

Deze mensen hebben mij tot het bot geërgerd en hebben het zelfs zo ver gekregen dat ik richting de trein ben gaan wandelen.

serieus? van het overgrote deel herinner ik me geen enkele post van:dunno:

McChick is als dat onzekere jongetje in de klas op de basisschool. Onzekerheid verscholen achter druk gedoe, roep om aandacht. Duidelijk aangevend welke mensen hij niet leuk vindt want die zijn hem iets te wijsneuzig, richtend op de rest van de klas maar bij iedere actie vanuit een ooghoek loerend naar zijn stoorzender. Ziet hij wat ik allemaal wel niet voor gekke dingen doet, ziet hij me? Misschien wil die eigenlijk wel met me knikkeren na schooltijd, als niemand het ziet dan tenminste. Stiekem zou hij graag hem willen zijn, maar hij weet niet hoe.

Laatst bewerkt:
McChick is als dat onzekere jongetje in de klas op de basisschool. Onzekerheid verscholen achter druk gedoe, roep om aandacht. Duidelijk aangevend welke mensen hij niet leuk vindt want die zijn hem iets te wijsneuzig, richtend op de rest van de klas maar bij iedere actie vanuit een ooghoek loerend naar zijn stoorzender. Ziet wat hij allemaal wel niet voor gekke dingen doet. Ziet hij me? Misschien wil die eigenlijk wel met me knikkeren na schooltijd, als niemand het ziet dan tenminste. Stiekem zou hij graag hem willen zijn, maar hij weet niet hoe.

:haha: Laat je hem nog wel een klein beetje heel Klaas?

McChick is als dat onzekere jongetje in de klas op de basisschool. Onzekerheid verscholen achter druk gedoe, roep om aandacht. Duidelijk aangevend welke mensen hij niet leuk vindt want die zijn hem iets te wijsneuzig, richtend op de rest van de klas maar bij iedere actie vanuit een ooghoek loerend naar zijn stoorzender. Ziet hij wat ik allemaal wel niet voor gekke dingen doet, ziet hij me? Misschien wil die eigenlijk wel met me knikkeren na schooltijd, als niemand het ziet dan tenminste. Stiekem zou hij graag hem willen zijn, maar hij weet niet hoe.

lol

Ach hij leest toch niet mee, echt niet hoor.

McChick is als dat onzekere jongetje in de klas op de basisschool. Onzekerheid verscholen achter druk gedoe, roep om aandacht. Duidelijk aangevend welke mensen hij niet leuk vindt want die zijn hem iets te wijsneuzig, richtend op de rest van de klas maar bij iedere actie vanuit een ooghoek loerend naar zijn stoorzender. Ziet wat hij allemaal wel niet voor gekke dingen doet. Ziet hij me? Misschien wil die eigenlijk wel met me knikkeren na schooltijd, als niemand het ziet dan tenminste. Stiekem zou hij graag hem willen zijn, maar hij weet niet hoe.

Klaaswitz, waar haal je ze toch vandaan jongen. Het lijkt er bijna op dat je kan putten uit een grote ton met eigen ervaringen. Eigen ervaringen weg gestopt uit angst voor recidiverende psychosociale problemen. Ervaringen die terugkomen op het moment dat je er aan herinnerd wordt door bepaalde personen op een internetforum. Als een soort therapievorm haal je deze ervaringen terug aan de oppervlakte.
Dit allemaal stekend in een jasje van wijsgeer, iemand die ons plebs iets wil bijbrengen. Nu heb ik je door, je geeft geen therapie, dit is therapie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven