- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
haha ik pikte er gewoon een aantal van de online lijst, het merendeel heeft denk amper gepost hier
serieus? van het overgrote deel herinner ik me geen enkele post van![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
serieus? van het overgrote deel herinner ik me geen enkele post van![]()

Deze mensen hebben mij tot het bot geërgerd en hebben het zelfs zo ver gekregen dat ik richting de trein ben gaan wandelen.
Nou ja, het doet me goed om te zien dat onze prietprater "Sculpture" in ieder geval heeft besloten wat meer aan zelfreflectie te doen en mijn terminologie van weken geleden zo oplepelt, zo zie je maar dat ik hier niet voor niets aanwezig ben.
Bij mij iig niet! De harde kern rond Klaaswitz zal altijd blijven bestaan. Leer er maar mee leven, "prietprater".tut tut wat zeg je me nou weer Baasje Klaasje, zet je die vervelende Sculpture op de ignore lees je alsnog zijn post.
Wat een intriest pedant kereltje ben je toch, je hebt al je geloofwaardigheid allang verspeeld.
Bij mij iig niet! De harde kern rond Klaaswitz zal altijd blijven bestaan. Leer er maar mee leven, "prietprater".

Bij mij iig niet! De harde kern rond Klaaswitz zal altijd blijven bestaan. Leer er maar mee leven, "prietprater".

Origineel gepost door Baasje Klaasje
en ik maar denken dat zo'n beetje iedereen doorhad dat ik helemaal niemand op ignore heb zo gekeken naar het verloop van dit topic, maar ja je hebt er altijd wel eentje tussen zitten die nog debieler blijkt dan hij leek, of niet Sculpture?

Sculpture is er zo eentje die op feestjes niet in de gaten heeft dat iedereen elkaar maar een beetje in de zeik zit te nemen en met een grote grijns op zijn gezicht en een te harde klank in zijn stem lekker mee lollig doet maar in ieder grapje wel een zogenaamd statement wil maken. Dat schijnen gevatte mensen te doen, lukt op het werk ook altijd tussen die mbo'ers. Op de terugweg naar huis in de auto begrijpt hij nooit zo goed waarom zijn vriendin dan altijd zo stillig lijkt. Voor de rest wel een leuke knul die Sculpture, gewoon één op één. Je kan niet alles hebben, bedenkt ze zich zodra ze met de rug gekeerd op één oor luistert naar het gegiechel van haar eigen Sculpture, die nog even ligt na te genieten van zijn glorieuze avond.
Zijn lageropgeleiden.