AndroidHealthClinic

Sticky Wie traint waar? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wss ga ik na de zomervakantie in Groningen wonen voor een half jaar, hoe zit het met ov naar die gym?
Ov is prima. Zitten verschillende bushaltes om de sportschool heen.
Maar je kan beter alles met de fiets doen. Is eigenlijk van toepassing op alles wat je in Groningen moet doen.

Zernike/rug moet je ook echt per fiets doen. Bussen zijn echt overvol echt sick. Enige keer dat ik de bus pak is als ik naar mijn ouders ga
 
steelworks Den Haag
 
Werd van de week nog gebeld door een medewerker van David Lloyd om weggelopen leden terug te halen blijkbaar. Geen interesse uiteraard, maar volgens die gozer hadden ze nu 4 of 5 squatrekken...

train er nu sinds 1 feb, dan zouden er nog 2 ergens verstopt moeten zijn, 2 boven en 1 beneden, tenzij je de Smith machine meerekent...in de tussentijd ook nog bij Vondelgym wezen kijken. Ziet er goed uit, groots entree maar binnen vrij klein, wel goede sfeer, alleen jammer voornamelijk gericht op cross fit, qua KT zou ik er niet mee uit de voeten komen.
Je hebt dus niet te klagen met je home gym ;)
 
Echt niemand die in de omgeving van Enschede/Hengelo traint :( ?
 
train er nu sinds 1 feb, dan zouden er nog 2 ergens verstopt moeten zijn, 2 boven en 1 beneden, tenzij je de Smith machine meerekent...in de tussentijd ook nog bij Vondelgym wezen kijken. Ziet er goed uit, groots entree maar binnen vrij klein, wel goede sfeer, alleen jammer voornamelijk gericht op cross fit, qua KT zou ik er niet mee uit de voeten komen.
Je hebt dus niet te klagen met je home gym ;)

Ach, dan hebben ze in ieder geval 2 rekken meer dan voorheen bij David Lloyd.

Homegym is inderdaad heerlijk! :)
 
Big Gym Groningen sinds 2 week zeker een aanrader!
 
De Fitness Stunter in Berkel en Rodenrijs en soms Fox Gym in Rotterdam :)
 
ohja btw ik train Fit for Free in Haarlem Spaarneboog en Schalkwijk

Hoe is de F4F in Haarlem Spaarneboog?

Verhuis binnenkort naar Haarlem en ben dus al een beetje aan het kijken naar iets met squatrekken, voldoende bankjes, niet al te druk (ik vermijd de avonden als het kan sowieso).
 
Hoe is de F4F in Haarlem Spaarneboog?

Verhuis binnenkort naar Haarlem en ben dus al een beetje aan het kijken naar iets met squatrekken, voldoende bankjes, niet al te druk (ik vermijd de avonden als het kan sowieso).
Fallingout
 
basic fit Vondelweg Haarlem.

Basic fit ijmuiden

de terror basic fit van wat ik hoor?

veel anaboeloes chestbro's en altijd een zooitje en gewichten die niet opgeruimd worden.

Hoe is de F4F in Haarlem Spaarneboog?

Verhuis binnenkort naar Haarlem en ben dus al een beetje aan het kijken naar iets met squatrekken, voldoende bankjes, niet al te druk (ik vermijd de avonden als het kan sowieso).

fit voor free daar ben ik nooit geweest.

basic fit vondelweg is een goede club met een goede sfeer en redelijk voldoende materiaal. (met de spitsuren soms niet)

tussen 7 en 9 in de avond en zondagochtend is het vaak wel druk.
 
  • Like
Waarderingen: Myzt
hoe is het daar qua drukte doordeweeks savonds?

Ik train zelf s morgens maar als ik s avonds ga valt et nog wel mee je loopt elkaar niet in de weg

Maar het is nog niet zo lang ope dus zal nog wel drukker worden ben ik bang
Wel een hele dikke hardcore gym echt de moeite om op zijn minst een keer te kome kijke
 
basic fit Vondelweg Haarlem.



de terror basic fit van wat ik hoor?

veel anaboeloes chestbro's en altijd een zooitje en gewichten die niet opgeruimd worden.

Ja klopt man, altijd een zooitje daar, gewichten liggen door elkaar heen en heb je eens geluk kan je trainen zonder dat je daarvoor tien minuten naar een dumbell heb moeten zoeken haha
 
Ja man, waar zijn ze??? Zitten ze soms alleen maar hip te wezen ipv te trainen :roflol:
Nu je het hierover hebt, ik ga over en paar weken stage lopen in Amsterdam, bij de van baerlestraat stedelijk museum,vanwege de drukke diensten heb ik geen tijd meer om daarna te kunnen trainen wanneer ik thuis ben, weet jij of er daar een basic fit in de buurt is?? Dan kan ik gelijk trainen wanneer ik klaar ben met werken
 
Nu je het hierover hebt, ik ga over en paar weken stage lopen in Amsterdam, bij de van baerlestraat stedelijk museum,vanwege de drukke diensten heb ik geen tijd meer om daarna te kunnen trainen wanneer ik thuis ben, weet jij of er daar een basic fit in de buurt is?? Dan kan ik gelijk trainen wanneer ik klaar ben met werken

Denk dat de Stadhouderskade dan het meest praktisch is. Overtoom is dichter bij maar is een ladies only ;) .... Leuke stage plek trouwens!
 
Back
Naar boven