Fitness Seller

Sticky Wie traint waar?

Klopt ja train wel vaak met @Armyboy.
Marc100 sport bij Balans dacht ik te lezen in dit topic.

Op dit moment Avalon Wageningen, voorheen Basic Fit Ede (Peppel, soms centrum)
Binnenkort af en toe Basic Fit Arnhem centrum en fulltime Basic Fit Wageningen :o

Laatst bewerkt:
Maxigym Sassenheim

Geleen sportvision

Nee niet bij Laco, meer in het zuiden van Geleen. In de buurt van de autosnelweg bij de Mac in de buurt. Ik kom van Sittard.

Nee niet bij Laco, meer in het zuiden van Geleen. In de buurt van de autosnelweg bij de Mac in de buurt. Ik kom van Sittard.
Ah daar zo... zelf bij basic fit in geleen en sittard getraind, van te voren bij medisport in geleen. En nu home gym... beste openingstijden [emoji13]

Ah daar zo... zelf bij basic fit in geleen en sittard getraind, van te voren bij medisport in geleen. En nu home gym... beste openingstijden [emoji13]

Heb ook in Sittard gesport. Maar waar ik nu zit bevalt mij heel goed. Ben wel aan het twijfelen om een andere abbo te nemen bij anytime, of gewoon 2 abbo's houden omdat ik vaak na het werken veel energie heb. ( werk savonds ) maar dat probleem zal jij wel niet hebben. En Basicfit is altijd heel druk ?

Heb ook in Sittard gesport. Maar waar ik nu zit bevalt mij heel goed. Ben wel aan het twijfelen om een andere abbo te nemen bij anytime, of gewoon 2 abbo's houden omdat ik vaak na het werken veel energie heb. ( werk savonds ) maar dat probleem zal jij wel niet hebben. En Basicfit is altijd heel druk ?
als je heel breed bent en gaat schreeuwen gaan de mensen vanzelf aan de kant.

Ik werk in diensten, en heb weinig tijd over om te trainen. Basic fit altijd erg druk idd, zeker met maar een squatrek. En de eeuwige zoektocht naar schijven, en de voetbaldiscussies bij de benchpress gingen me erg tegen staan. Best jammer want in Sittard was een fijne sfeer bij badic fit

Basic Fit harderwijk ik zoek nog een gymbuddy

Terug
Naar boven