Kogelbiefstuk1
Cool Novice
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is er precies kut aan?
Op dit moment 5 dagen bij sportcity haarlem per week. 1 a 2 keer per maand bij sportcity leiden of sportcity leiderdorp ivm squash.
Hele fijne gym inderdaad, vroeger ooit getraind toen ik nog studeerde. Train nu af en toe weleens bij Olympos (Universiteit Utrecht), valt in het niet bij het USC.Ik zit ook in Amsterdam, bij USC, 3 keer per week liften en woensdagavond boksen.
Universum bij Sciencepark is veruit de chillste locatie, Amstelcampus is ook wel te doen.
Een van de kutste gyms waar ik ooit ben geweest.TrainMore Utrecht.
Slechte gym voor krachttraining, vooral nadat ze een deel van de krachttraining naar de donkere kelder hebben verplaatst. Niet genoeg schijven ook en nog meer dingen die niet kloppen. Veel leden klagen en veel leden die serieus krachttraining doen, gaan overstappen naar IronHouse.
Hele fijne gym inderdaad, vroeger ooit getraind toen ik nog studeerde. Train nu af en toe weleens bij Olympos (Universiteit Utrecht), valt in het niet bij het USC.
Een van de kutste gyms waar ik ooit ben geweest.
Nee dat is Basic fitWat is er precies kut aan?
Zat te twijfelen om daarheen te gaan, das die bij Jonkerbosch toch?
The Family Gym Amsterdam....heerlijke old school hardcore no nonsense gym. Helaas door de komst van basic fit aan de overkant een leegloop aan leden. Einde van de maand verlaat ik het zinkende schip en ga naar David Lloyd, Amsterdam. Top of the bill apparaten en faciliteiten, maar of het de gezelligheid zal halen als bij de Family vraag ik me af.
Mensen hier die bij Sport Arena Eindhoven trainen? Ga naar Eindhoven verhuizen en wil daar gaan trainen.

Als ik daar train is het meestal 's avonds na 22:00 (en heel soms op de zaterdag rond 18:00). Draag meestal een normaal shirt of m'n peterbond.nl-shirtwanneer train jij bij olympos dan? zal je wel de groetjes doen als ik je daar zie met je true natural bodybuilding shirt.

Als ik daar train is het meestal 's avonds na 22:00 (en heel soms op de zaterdag rond 18:00). Draag meestal een normaal shirt of m'n peterbond.nl-shirt
Spreek me gerust aan als je me denkt te herkennen.
Is New Style aan de Ambachtsweg te doen voor je? Hele grote gym met van alles. Veel juiceheads ook 's avonds.
. Vind vooral een voordeel dat het niet super druk is, en maak ook veel gebruik van de sauna en squash of verschillende vestigingen. Zo kan ik lekker afwisselen en ben ik niet gebonden aan maar 1 plaats.Beter kom je bij muscle totaal trainen in Veldhoven, veel betere sfeer, lekker rustig en ik train er![]()
Ah daar heb ik voorheen 7 jaar getraind