XXL Nutrition

Sticky Wie traint waar?

Basic fit & Flash gym
Den Bosch

Loods 37, Weert

Sinds kort is er een nieuwe Basi-Fit in Kontich geopend, 200 meter van mijn deur!
Mega grote basic, veel kracht, toch zeker tegenover het cardio gedeelte :p

Basic Fit Rosmalen

Op dit moment 5 dagen bij sportcity haarlem per week. 1 a 2 keer per maand bij sportcity leiden of sportcity leiderdorp ivm squash.

Homegym en SMTK (Herentals)

Ik zit ook in Amsterdam, bij USC, 3 keer per week liften en woensdagavond boksen.
Universum bij Sciencepark is veruit de chillste locatie, Amstelcampus is ook wel te doen.
Hele fijne gym inderdaad, vroeger ooit getraind toen ik nog studeerde. Train nu af en toe weleens bij Olympos (Universiteit Utrecht), valt in het niet bij het USC.

TrainMore Utrecht.
Slechte gym voor krachttraining, vooral nadat ze een deel van de krachttraining naar de donkere kelder hebben verplaatst. Niet genoeg schijven ook en nog meer dingen die niet kloppen. Veel leden klagen en veel leden die serieus krachttraining doen, gaan overstappen naar IronHouse.
Een van de kutste gyms waar ik ooit ben geweest.

Feeling Fit Utrecht. Materiaal is wel okay maar vind het eigenlijk geen fijne gym omdat er eigenlijk niemand is die serieus lift daar. Meer een gym voor juppen die beetje samen met de PT aan fitness doen.

Hele fijne gym inderdaad, vroeger ooit getraind toen ik nog studeerde. Train nu af en toe weleens bij Olympos (Universiteit Utrecht), valt in het niet bij het USC.

Een van de kutste gyms waar ik ooit ben geweest.

wanneer train jij bij olympos dan? zal je wel de groetjes doen als ik je daar zie met je true natural bodybuilding shirt.

Olympos is idd een vreselijk shithole, druk, slecht materiaal, weinig materiaal en verkeerd neer gezet. De enige reden dat ik daar af en toe train is omdat ze bij mijn gym heel weinig machines hebben en mijn gym echt niemand lift en dat ook niet heel motiverend is.

Mensen hier die bij Sport Arena Eindhoven trainen? Ga naar Eindhoven verhuizen en wil daar gaan trainen.

The Family Gym Amsterdam....heerlijke old school hardcore no nonsense gym. Helaas door de komst van basic fit aan de overkant een leegloop aan leden. Einde van de maand verlaat ik het zinkende schip en ga naar David Lloyd, Amsterdam. Top of the bill apparaten en faciliteiten, maar of het de gezelligheid zal halen als bij de Family vraag ik me af.

Waarom zou iemand van zo een old school gym willen overstappen naar basic fit.Heb vroeger ook in zo een old school gym getraind.Vele leuker dan die commerciele fitnessketens.

Bij mij in de buurt jammer genoeg geen old school gym meer.

wanneer train jij bij olympos dan? zal je wel de groetjes doen als ik je daar zie met je true natural bodybuilding shirt.
Als ik daar train is het meestal 's avonds na 22:00 (en heel soms op de zaterdag rond 18:00). Draag meestal een normaal shirt of m'n peterbond.nl-shirt :roflol:

Spreek me gerust aan als je me denkt te herkennen.

Is New Style aan de Ambachtsweg te doen voor je? Hele grote gym met van alles. Veel juiceheads ook 's avonds.

Als ik daar train is het meestal 's avonds na 22:00 (en heel soms op de zaterdag rond 18:00). Draag meestal een normaal shirt of m'n peterbond.nl-shirt :roflol:

Spreek me gerust aan als je me denkt te herkennen.

Is New Style aan de Ambachtsweg te doen voor je? Hele grote gym met van alles. Veel juiceheads ook 's avonds.

ah ik ga meestal in het begin van de avond tegenwoordig.

Nope, heb nu een jaar abbo bij feeling fit dus daar zit ik aan vast. En woon ook compleet aan de andere kant van Utrecht

Ik ben erg tevreden over, al denk ik wel dat het echt persoonlijk is. Ze hebben tegenwoordig ook gratis dag passen zodat je een dagje gratis kan proberen :). Vind vooral een voordeel dat het niet super druk is, en maak ook veel gebruik van de sauna en squash of verschillende vestigingen. Zo kan ik lekker afwisselen en ben ik niet gebonden aan maar 1 plaats.

Beter kom je bij muscle totaal trainen in Veldhoven, veel betere sfeer, lekker rustig en ik train er:)

Heb ik ook overwogen, mijn vriendin komt ook uit Veldhoven. Ik woon alleen nog geen km van sport Arena vandaan dus is veruit het meest praktisch. Zeker aangezien ik ook zeer onregelmatig werk en niet altijd veel tijd heb, dan is amper reistijd wel ideaal.

Fit for free Nijmegen, soms Helmond / Arnhem

Basic fit Nijmegen, beide

Terug
Naar boven