XXL Nutrition

Wie traint wel eens een spiergroep 5x per week

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
whaha is luiheid typen..... maar ja ik moet zeggen jullie zullen het wel niet geloven maar als ik me schouder gewoon ff meer train dan voelt stukken beter aan met bankdrukken want ik wil gewoon die koppen sterk maken en heeft ff niet zo veel te maken met de spiermassa dat komt er over een tijdje wel...

Je spier heeft tijd nodig om te herstellen.
Door training beschadig je een spier. De spier wil dit in de toekomst voorkomen en wordt sterker (mits er voldoende voedingsstoffen aanwezig zijn). Supercompensatie.

RuOap_Muc8tx1HwANKOMSyn5MhA_9eve.png

Zoals je ziet uit de bovenstaande grafiek is het niet aan te raden een spier zo vaak als jij wilt te trainen. Je hebt kans dat de spier nog in de herstelfase is en je dus als het ware je spier afbreekt. Het beste is dus te wachten tot er supercompensatie optreed en de spier dan weer te trainen. Wanneer er supercompensatie optreed kan je zelf makkelijk opzoeken met de zoek-functie van dit forum.

Laatst bewerkt door een moderator:
Blendboy zei:
jah okeej ik snap ook wel dat spieren groeien in me slaap ...... maar wat je zegt over droogtrainen ik nu ook op dieet en cardio er bij..... maar ja ik d8 ( doe ik wel vaker :P) als ik nou gewoon alles ff meer ging doen.........maar jaaa whahah wil soms wel ff wat te veel...... vorige week 9 x getraint hehe maar ja....... en ow jah zijn er nog middelen wat er voor zorgt dat je sneller droog wordt??????

* picks up gun and shoots himself.

blendboy --> min. 3 dagen tussen de trainingen van dezelde spiergroep laten! Als je het iedere dag doet zul je snel overbelast raken. :cool:

maaru blendboy hoe ziet ju eetschema eruit behalve chuppa chups?

5x per week hetzelfde lijkt me zeer onverstandig

Oh, the bitterness inside. How could I miss this one? :roflol:

Ik denk dat Blendboy zichzelf helemaal slap lacht achter zijn computer.
Zoveel reacties had hij nooit verwacht op deze vraag hehe.
Groet:
Willem2

wel eens van rust gehoord? hoeveel sets maak je dan? 6ofzo? ik doe t niet omdat t niet werkt, al kan ik me ryu herinerren die deed t wel een keer met borst en hij groeide er goed op :cool:

Graag niet onnodig topics gaan zitten bumpen, en al helemaal niet zulke topics.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven