XXL Nutrition

Wie van de Dbb'ers traint er naturel?

Peiling Peiling Wie traint er naturel?

• Natural sinds...

Stemmen: 14 3,6%
  • Natural for life...nooit wat gebruikt

Stemmen: 79 20,4%
  • Natural for life...nooit wat gebruikt, zelfs geen pro-hormonen

Stemmen: 145 37,4%
  • Geen natural

Stemmen: 36 9,3%
  • Nog NFL, maar sluit niets uit voor de toekomst

Stemmen: 114 29,4%

• Totaal stemmers
    388

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Training 50.000 likes 50 media-items 50.000 berichten 10.000 likes 10.000 berichten 10 media-items
Waardering
71.563
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Jep, ik denk zeker aan kuren. Maar daar wil ik nog minstens 3à4 jaar mee wachten. Maar dan zit ik weer met het probleem dat ik net afgestudeerd ben en aan mijn carrière moet denken. We zullen wel zien. Sowieso gaat het nog enkele jaren duren. En ik wil per se in een stabiele situatie zitten als ik ermee begin.

naturel.. zelfs zonder supplementen bedoel je?

Ik train naturel.

Ik ga zeker en vast ooit een kuurtje doen. Gewoon om te weten hoe het voeld.
(tenzij ik morgen wakker wordt met 20kg extra spiermassa)

Maar wat ik me afvraag.
Al die mensen die ALRi en Anabolic Xtreme Producten gebruiken. Beschouwen die zich nog natural? JW heeft bvb een 17a-methyl structuur...

Ik heb een stackje klaar staan en beschouw het als een lichte kuur.

De meeste mensen op dit forum zijn imo natural BB'ers, de meeste mensen in de gym ook..

Want op "natural" wedstrijden zijn ze belange niet drug free.

• Topic Starter Topic Starter
Jep, ik denk zeker aan kuren. Maar daar wil ik nog minstens 3à4 jaar mee wachten. Maar dan zit ik weer met het probleem dat ik net afgestudeerd ben en aan mijn carrière moet denken. We zullen wel zien. Sowieso gaat het nog enkele jaren duren. En ik wil per se in een stabiele situatie zitten als ik ermee begin.

Same here, ik heb me voorgehouden als ik 100kg weeg te kuren, mja, vrouwtje wilt ook kindjes enzo, effe afwachten hoe het allemaal gaat samenvallen

naturel.. zelfs zonder supplementen bedoel je?

nope, only AAS ofcourse

ik heb ook al jw, bam, massfx, hyperdroll enzo genomen, maar zie mezelf toch nog als naturel, al zal daar wel enige discussie rond bestaan...

Naturel. Kuren zit wel in mijn achterhoofd, maar denk dat ik er uiteindelijk niet aan zal beginnen. Ik geloof in mijzelf en in het feit dat ik denk dat mijn doelen ook naturel haalbaar zijn.

kuren zit ergens wel in mn achterhoofd, mss binnen jaar of 5.

Wil er eerst alles op natuurlijke wijze proberen uit te halen.

Supps neem ik natuurlijk wel en ik denk er aan om na de examens eens een stackje van ALRI of Anabolic extreme + hyperdrol te nemen

Gewoon omwille van de vele positieve reviews :)

ik train nu al 16 jaar natural
als ik 40 wordt en ik zie mezelf verslappen ga ik toch wel lichtjes kuren denk ik

Ja, naturel, nooit gebruikt.
Kuren hmmmm wie weet evtl anti-aging therapie :D

Natural sinds... 1986 *

Ik zie dat er een poll in de maak is hehe

Ja, naturel, nooit gebruikt.
Kuren hmmmm wie weet evtl anti-aging therapie :D

ik train nu al 16 jaar natural
als ik 40 wordt en ik zie mezelf verslappen ga ik toch wel lichtjes kuren denk ik

Daar ben ik de laatste tijd ook meer en meer over aan't denken, te gaan kuren als je lichaam er ook echt om vraagt ivm met verminderd testgehalte, maarja, ondertussen wil ik dan ook weer veel massa aanplakken, blijft toch altijd wikken en wegen

het zit wél in m'n achterhoofd.. maar of ik het zou doen? ik denk het niet.. ik ben tevreden over mijn progressie tot nog toe :) dan maar wat harder trainen hoor ;)

Daar ben ik de laatste tijd ook meer en meer over aan't denken, echt te gaan kuren als je lichaam er ook echt vraagt ivm met verminderd testgehalte, maarja, ondertussen wil ik dan ook weer veel massa aanplakken, blijft toch altijd wikken en wegen

ik ben nu 30 dus mijn piekjaren beginnen nu
zou beetje dom zijn om nu te kuren

aan je 40ste ben je een beetje over the top hé, en om niet te eindigen als uitgezakte loser zal ik dan wel een spuitje zetten

ik ben nu 30 dus mijn piekjaren beginnen nu
zou beetje dom zijn om nu te kuren

aan je 40ste ben je een beetje over the top hé, en om niet te eindigen als uitgezakte loser zal ik dan wel een spuitje zetten

Ik heb ook zo'n beetje dezelfde denkwijze, maarja, niettemin blijft het ergens vanbinnen toch kriebelen om de stap te maken, ondertussen probeer ik het met mijn voeding en toegevoegde suplementen voor elkaar te krijgen, gaat wel lekker, maar een mens is toch altijd weer opzoek naar net dat beetje meer :o

Melk > AAS

Al neem je al die Hyperdroll die je wilt, imo ben je nog steeds natural

Nog natural, maar sluit niets uit voor de toekomst .

Ik dacht dat je na je 23 al over je piek heen zat:rolleyes:

jep klein kuurtje zit ik wel eens aan te denken
Maar ik hou het dan netjes:D
En ga dan niet verder als tabs

spuiten is bij mij even een psygologische stap te ver:eek:

Al neem je al die Hyperdroll die je wilt, imo ben je nog steeds natural

dat dacht ik ook al ja, laat er dan een spoortje van dit of het geen in zitten, die minieme hoeveelheden kunnen dan imo nog bijlange niet tippen aan 'the real deal'

Ik dacht dat je na je 23 al over je piek heen zat:rolleyes:

jep klein kuurtje zit ik wel eens aan te denken
Maar ik hou het dan netjes:D
En ga dan niet verder als tabs

spuiten is bij mij even een psygologische stap te ver:eek:

spuiten is stuk "minder slecht" dacht ik, minder lever "schade" .

Terug
Naar boven