Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
we hebben het hier toch over Zwart en Wit......kan hier blijven over discussiëren.
Neem je dan is dat jou zaak...en neem je niet....des te beter voor je zelf.
Momenteel bekijken: 10 (10 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
Testo+, Ciko, deurklink, Europe, Leeman, michiel4, Pietje1983, Ripaf, Tjok, Trey
Net zat er nog geen hond in dit topic maar nu wordt het toch nog gezellie....![]()

Datzelfde toont jouw spiegel ook hoor.
Zodra jij stopt met trainen val je net zo in elkaar als ik dus dat blijft lood om oud ijzer.
Bottom line in bodybuilding is nou eenmaal dat je zal moeten blijven trainen om er goed uit te zien, doe je dat niet dan houdt de pret snel op; voor naturals én gebruikers.![]()
Ik dacht laat ik mn grote vriend Sanca es even helpen met een goedlopend topic.![]()

Ik dacht laat ik mn grote vriend Sanca es even helpen met een goedlopend topic.![]()

probeer je nou indirect te zeggen dat sanca zonder jouw hulp geen goede topics kan maken![]()

Nee, hij wil indirect zeggen dat in mijn topics wel eens te rellen valt![]()
??

probeer je nou indirect te zeggen dat sanca zonder jouw hulp geen goede topics kan maken![]()

Hoe staat het met jou eigenlijk? Weer het trainen een beetje opgepakt?

Maar nogmaals; heb echt respect voor mensen die het helemaal natural willen doen.
Ik ben weer gruwelijk bezig, werd wel eens tijd wou je zeggen, he?
Heb een klotejaar gehad maar ben nu ongelofelijk gemotiveerd dus weer helemaal terug met alles erop en eraan.
Maar nogmaals; heb echt respect voor mensen die het helemaal natural willen doen.

Het is vanwege mijn leeftijd anders had ik er zeker een paar grammetjes test in geknald om van die blessures af te komen. Maar om vooruitgang te boeken in kracht hoef ik geen roids, hou het wel lekker bij volle melk en pindakaas.