MuscleMeat

Wie van de Dbb'ers traint er naturel?

Peiling Peiling Wie traint er naturel?

• Natural sinds...

Stemmen: 14 3,6%
  • Natural for life...nooit wat gebruikt

Stemmen: 79 20,4%
  • Natural for life...nooit wat gebruikt, zelfs geen pro-hormonen

Stemmen: 145 37,4%
  • Geen natural

Stemmen: 36 9,3%
  • Nog NFL, maar sluit niets uit voor de toekomst

Stemmen: 114 29,4%

• Totaal stemmers
    388
Nee dat schijnt allemaal nagepraat gelul te zijn op dit forum
Moet je mij eens uitleggen waarom het schadelijker zou zijn voor de lever
Tabs worden via je darm en maag opgenomen
dat is het enigste verschil

Maar spuiten is wel effectiever met dezelfde hoeveelheid
En dat maakt het verschil
Vandaar dat tabs schadelijker kunnen zijn omdat je meer hoeveelheid voor hetzelfde resultaat moet gebruiken

omdat tabs via je lever afgebroken worden en injects niet??

Nee, de tabs worden afgebroken in je maag en darmen
Hier (in je darmen en maag) worden deze stoffen in je bloed opgenomen

Met spuiten breng je de steroide stoffen gelijk in de bloedbaan.

Je lever zorgt ervoor dat het bloed gezuiverd word van ongewenste stoffen
Dus het maakt niet uit voor je lever.. spuiten of oraal

Natural sinds 1982, daarvoor 1 keer een korte kuur van deca en sus gedaan. Een kilo of 10 aangekomen en weer een kilo of 10 kwijtgeraakt.

Paar maanden na beeindigen kuur stond ik weer op het zelfde lichaams gewicht, maar wel een hoger vet%. Is me dus niet bevallen en sindsdien ook nooit meer de behoefte gehad.

Ben nu dus zo'n 25 jaar clean

Natural sinds 1980

Naturel ..
Ik zou het wel willen binnen X-aantal jaren maar dit zal niet gaan door sport .. :)
kan ik me niets meer veroorloven dus naturel for life !

Ik heb altijd hard geroepen natural for life. Maar ik zit er de laatste tijd toch meer over na te denken een kuur te gaan pakken over een aantal jaar.

Waarom? Simpel, mijn doelen zijn gewoon niet natural te behalen en dat besef ik dondersgoed. Uiteraard wil ik eerst natural alles eruit halen wat er in zit en dan pas nadenken over een kuur.

Ook vanwege het feit om het eens mee te maken, hoe het voelt, de geilheid en wat roid rage is :D

Maar dan is ook weer de vraag, wanneer zit je aan je natuurlijke max?

• Topic Starter Topic Starter
45 jaar ben ik...naturel......NOOIT doping...uitgesloten...als je je zelf wil
bedriegen...doe maar.....eigen keuze.

Nee dat schijnt allemaal nagepraat gelul te zijn op dit forum
Moet je mij eens uitleggen waarom het schadelijker zou zijn voor de lever

Tabs komen meerdere keren langs de lever om afgebroken te worden dus het is zwaarder voor de lever dan injects.

Als jij liever naar de fabeltjeskrant kijkt moet je dat zelf weten maar probeer niet de wijsneus uit te hangen als je niet weet waarover je het hebt.

Blijf maar lekker naturel.;)

Tabs komen meerdere keren langs de lever om afgebroken te worden dus het is zwaarder voor de lever dan injects.

Als jij liever naar de fabeltjeskrant kijkt moet je dat zelf weten maar probeer niet de wijsneus uit te hangen als je niet weet waarover je het hebt.

Blijf maar lekker naturel.;)

thx, leek mij ook al

we hebben het hier toch over Zwart en Wit......kan hier blijven over discussiëren.

Neem je dan is dat jou zaak...en neem je niet....des te beter voor je zelf.

Ik begrijp dat het verleidelijk is.......zoals vele zaken in het leven....

Datzelfde toont jouw spiegel ook hoor.

Zodra jij stopt met trainen val je net zo in elkaar als ik dus dat blijft lood om oud ijzer.

Bottom line in bodybuilding is nou eenmaal dat je zal moeten blijven trainen om er goed uit te zien, doe je dat niet dan houdt de pret snel op; voor naturals én gebruikers.;)

Ik ben nu 18 jaar oud heb nog zeker 20 jaren te gaan als het gaat om spieropbouw dus ik kan nog wel wat kilootjes pakken :P Dus voorlopig denk ik nog niet aan kuren, maar ik zeg altijd zeg nooit nooit. Je weet nooit wat de toekomst met zich meebrengt.

GReeTz Europe;)

Natural for life, ga ook nooit wat gebruiken. Is het risico imo niet waard. Met veel vreten en hard trainen kom je ver zat qua kracht.

ga mee met oom testo

Terug
Naar boven