XXL Nutrition

Wie volgt een sport/fitness opleiding?

Ortiz-T

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik was wel benieuwd wie heir een sport opleiding volgt ,

ik was van plan het in deze volgorde te gaan doen

Fitness Trainer A/b Fysio Physics Opleidingen
Fitness manager
MedicalFitness Instructeur Fysio Physics Opleidingen
Allround Sportfysiotherapie Hogeschool van Utrecht

weet alleen niet of het goed betaald :)

ik begin 24 september met de opleiding fitness trainer A, en als het goed is rond maart met fitness trainer B. Als ik b heb afgerond wil ik ook fitness manager gaan doen,, bijna hetzelfde dus....

• Topic Starter Topic Starter
:)

JimmyH zei:
ik begin 24 september met de opleiding fitness trainer A, en als het goed is rond maart met fitness trainer B. Als ik b heb afgerond wil ik ook fitness manager gaan doen,, bijna hetzelfde dus....

oh lachuh ook in utrecht? :)

en betaald het een beetje goed denk je , fitness manager?

nee in tilburg,,

ik weet eigenlijk niet of fitness manager goed betaald, lijkt me wel aangezien de meeste modules op hbo-niveau zijn. Lijkt me zowieso wel tof, want met die fitness manager kun je je eigen sportschool beginnen!

:d

JimmyH zei:
nee in tilburg,,

ik weet eigenlijk niet of fitness manager goed betaald, lijkt me wel aangezien de meeste modules op hbo-niveau zijn. Lijkt me zowieso wel tof, want met die fitness manager kun je je eigen sportschool beginnen!

juist das zeker mooi als dat zou kunnen , kunnen we er samen 1 opzetten jimmy hahaha :P , nee maar als je dan je eigen sportschool opken zetten lijkt het me wel leuk om nog fysio erbij te nemen , dat betaald zeker wel lekker :D

das zeker! dan kun je zo'n health/fitness centre openen!

Als ik ooit mn eigen sportschool krijg wordt het een mooie hardcore sportschool,, die hebben we hier veels te weining in tilburg

:d

JimmyH zei:
das zeker! dan kun je zo'n health/fitness centre openen!

Als ik ooit mn eigen sportschool krijg wordt het een mooie hardcore sportschool,, die hebben we hier veels te weining in tilburg

ja ik zou ook een hardcore school openen, geen fitness health club , daar lullen ze meer dan dat ze trainen :) ,

maar volges mij kost het nog aardig wat om een sportschool te openen

das dus echt niet normaal zo duur,, maar ja je moet toch een droom hebben ;)

wanneer begin jij trouwens ?!

Fitness manager wat is dat voor een onzin opleiding.
Het wordt steeds gekker met de HBO, je hebt nou ook al een opleiding voor managment in feesten.

Manager Sport, Fitness en Leisure zo heet de opleiding voluit. denk jij trouwens dat het runnen van een sportschool een makkie is ?! komt stiekem veel bij kijken.......

hmm

JimmyH zei:
Manager Sport, Fitness en Leisure zo heet de opleiding voluit. denk jij trouwens dat het runnen van een sportschool een makkie is ?! komt stiekem veel bij kijken.......

ja ik weet dat het geen makkie is , maar een eigen zaak opzetten is ook geen makkie , als je iets wilt en je gaat ervoor lukt het :|

Een sportschool is niet zo moeilijk met een managment opleiding kan je een sportschool runnen.
-schoonmaak & higiene
-brand veiligheid
-managment
-en promotie

Het is geen restaurant of een hotel dat is andere koek.

waar kan je de opleiding fitness-manager volgen? heb je meer info over deze opleiding?

thx

ey JimmyH heb je toevallig een site van de opleiding? Ik ben nu met een opleiding ICT bezig, maar wil toch echt een boeiende baan hebben.

JimmyH zei:

deze was eigenlijk voor silva bedoelt, niet voor jou ortiz ;)

Terug
Naar boven