XXL Nutrition

wie weet het ?

wesker85

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
37%
wat is nu de juiste voeding en het aantal ervan dat je mag innemen
ik wil graag nog wat gewicht verliezen maar wil mijn spieren toch nog opbouwen hoe kan ik dit nu juist aanpakken en zeg nu niet dat het niet samen kan want ik heb een zelfde gewicht van iemand van het werk en het verschil is zeer duidelijk het KAN samen maar ik eet normaal eten dagelijkse kost maar nu vraag ik me af hoe ik het beter kan doen iemand raad ?

ps: mijn eetschema is simpel gebaseert op de voedings driehoek.

dv

hier kan niemand antwoord op geven.
Lees heeeeel veeeeeel, vooral ook de sticky posts op het forum, nog wat meer lezen op t forum, oh en lees wat op t forum, verder zou ik vooral de stickys lezen, en de stickys natuurlijk.

Lees de stickies. Het komt er in het kort op neer dat je je behoefte moet uitrekenen en je moet dan op je onderhoud eten en keihard trainen en cardio erna doen en dan kan je als je een relatieve beginner bent spieren opbouwen en vet verliezen tegelijk.

je moet gwn gezonde dingen eten en zeker ook 3 shakes per dag als je goed wilt afvallen

je moet gwn gezonde dingen eten en zeker ook 3 shakes per dag als je goed wilt afvallen

Serieus kerel, bij iedere post maak je me aan het lachen met je bout advies, is het niet in de AAS sectie, dan is het wel in de voedingssectie :roflol:

Modjes al gecheckt of dit geen troll is?

serieus kerel, bij iedere post maak je me aan het lachen met je bout advies, is het niet in de aas sectie, dan is het wel in de voedingssectie :roflol:

Modjes al gecheckt of dit geen troll is?

Hij legt het zeeeeer beknopt uit, maar in wezen bedoelt hij het wel goed imo:p

Laatst bewerkt:
:roflol:

Daarvoor moet ik je credits geven, die is goed

Als ik jou was zou ik gewoon gaan cutten en zwaar gaan trainen. Alleen in het begin zal de mogelijkheid tot spiermassa gainen en vet verliezen er zijn, daarna wordt het heel moeilijk en gaat het (te) lang duren.
Cut gewoon totdat jij het genoeg vindt en ga dan concentreren op spieren aanzetten. Als je maar goed eet en traint zal spierverlies beperkt blijven.

Wat bazel je eigenlijk over die gast van het werk? dat hij evenveel weegt met meer spieren en dat daarom jij ook meer spieren kan kweken op hetzelfde gewicht?

Terug
Naar boven