AndroidHealthClinic

wie weet meer van oxymetholone??

ekkel zei:
Er was ook wel genoeg info maar er stond niet echt duidelijk in wat oxy doet.
misschien iemand die een betere kuur weet. wel het liefst in pil vorm, want ik wil niet spuiten!
:no:

Latin spirit zei:
de t*ring wat een stats! respect kerel!

:D thanks, maar ben nu 112.

ben begonnen met creatine en kynoselen, als ik daarmee binnen 2 maanden op de 114/115 kom ben ik tevreden en ga ik droogtrainen.

op advies van chemical misschien een wedstrijd in delfzijl (april dacht ik) meedraaien, maar niks staat vast......

seeker zei:
:D thanks, maar ben nu 112.

ben begonnen met creatine en kynoselen, als ik daarmee binnen 2 maanden op de 114/115 kom ben ik tevreden en ga ik droogtrainen.

op advies van chemical misschien een wedstrijd in delfzijl (april dacht ik) meedraaien, maar niks staat vast......

ik denk als jij je vet onder de 6 % kan krijgen dat jij het heel ver kan gaan schoppen

seeker zei:
sorry hoor maar heb jij het ooit wel eens zelf gebruikt??
ik heb o.a. oxy gedaan en ben nu 6 weken(1,5maand!) klaar en ben in totaal 20,5 kilo aangekomen waarvan nu 18 kilo over!!
je plumpudding theory klopt dus niet!!

(Vraag maar aan chemical die heeft me vorige week en 6 weken geleden nog gezien)

Alleen oxy gebruikt en zoveel aangekomen, klop dat wel of lees ik niet goed???? hoor van je

Heb 12 jaar geleden ook wel eens alleen oxy gebruikt.
Mijn bevindingen waren super in 12 weken goed gegroeid, veel sterker geworden en voller en na de kuur, zogoed als niet massa verloren.
Ik gebruikte elke dag 1 tab van 50 mg en niet meer en minder.
Verder wel eiwitten shakes, 2 borden brinta smorgen 5 bananen per dag 2 keer zwaar opscheppen met eten en geen jus maar water op de aardappels.
Dus zwaar eten en 14 boterhammen mee na het werk.
Ik zeg oxy alleen met goed eten en trainen en geen alcohol, was voor mij een goedkope en goede kuur, ga hem denk ik herhalen in feb.

gr warrior

12 weken oxy?? en je moet nog heeeeeeeeel veel leren over je voeding :rolleyes:

oxy is een heel nuttig middel indien er goed mee wordt omgegaan, hetgeen wat de meeste vergeten is dat het lichaam na het stoppen van oxy ook een enorme terugval krijgt omdat de oxy erg sterk is. Het gemis van de oxy moet dus gecomseerd worden met een voldoende dosis van een ander middel.

Idd....mn volgende kuur start ik met 4 wkn oxy 100mg/dag. Daarna ga ik over op tren om de klap op te vangen.

Chemical zei:
oxy is een heel nuttig middel indien er goed mee wordt omgegaan, hetgeen wat de meeste vergeten is dat het lichaam na het stoppen van oxy ook een enorme terugval krijgt omdat de oxy erg sterk is. Het gemis van de oxy moet dus gecomseerd worden met een voldoende dosis van een ander middel.
Idd liefst iets met lange ester en enige aromatisering...

dat is lastig met de timing, als je van oraal naar lange ester over gaat om op te vangen :cool:

ja ok zat er ook aan te denken om van oxy of d-bol naar tren E over te gaan ipv tren ace.

Anadrol 50 (oxymetholone)

Androgeen > 45
Anabool > 320
Standaard > Methyltestosteron (oraal)

Oestrogene activiteit: Hoog
Progesteron activiteit: Niet significant

Bij progesteron en oestrogenen gebruik gaat het progesteronlevel of oestrogenenlevel bij mannen om hoog. Dit uit zich in vocht vast houden.

Anadrol 50 is de Amerikaanse naam voor Oxymetholone, een machtig oraal androgeen. Oxymetholone verhoogd het aantal rode bloedcellen en werd gebruikt bij klachten van anemie. Nu zijn er nieuwere medicijnen die anemie verhelpen, Anadrol wordt nu voor andere doeleinden gebruikt. Anadrol werd eerst geproduceerd door het bedrijf Syntex, tegenwoordig vooral door Unimed.

Veel mensen beschouwen Anadrol 50 als het meest krachtige anabool dat verkrijgbaar is. De resultaten van dit anabool zijn dan ook extreem. Iemand die net begint met het gebruik van steroïden kan tot wel 9 tot 13 kilo massa aankomen. Dit kan vaak in 6 weken bereikt worden met maar 1 á 2 tabletten per dag. Een nadeel van deze steroïde is dat het veel vocht vast houdt, hierdoor zal een groot gedeelte van de aangekomen massa snel weer verdwijnen, nadat Anadrol niet meer ingenomen wordt. Dit is meestal maar een kleine bijkomstigheid. Anadrol 50 gebruikers zullen zich groot en machtig voelen, waardoor ze erg snel slechtgehumeurd of agressief kunnen worden.

Het is niet zo’n aantrekkelijk gezicht, wanneer het lichaam zoveel vocht vast houdt, maar het heeft ook zijn voordelen. Door het vocht nemen de omvang en de kracht sterk toe. De spier is voller, spant beter aan en het vocht zorgt voor bescherming tegen blessures.
Een voordeel van Anadrol is dat de massa snel toeneemt, maar dit kan ook een nadeel zijn, het kan namelijk ook te snel gaan. Het snel aankomen van gewicht geeft veel stress voor het bindweefsel. Het scheuren van biceps en borstspieren wordt dan ook vaak geassocieerd met het tillen van (te) zware gewichten tijdens het aankomen van massa door steroïdengebruik.
Een veel voorkomend probleem met oestrogeen is ook het ontwikkelen van vrouwelijk borstweefsel in het mannelijk lichaam. Atleten die gevoelig zijn voor de effecten van oestrogeen of een beter eindresultaat willen gebruiken daarom ook Nolvadex naast het gebruik van Anadrol 50.
Om de nadelige effecten van oestrogeen te voorkomen kunnen antagonisten gebruikt worden zoals Nolvadex of Clomid. Cytadren en Airmidex zijn nutteloos bij het gebruik van Anadrol 50.

Anadrol 50 is een krachtige androgeen. Dit veroorzaakt dus ook veel ongewilde androgene bijwerkingen. Een vette huid, acne, haargroei op het lichaam en in het gezicht zijn snel te zien bij deze steroïde. Velen krijgen last van ernstige acne, en hebben vaak medicatie nodig om dit onder controle te houden. Sommigen vinden dat Accutaine goed helpt, dit medicijn is erg sterk en heeft effect op de talgklieren. Mannen die last hebben van vroegtijdige kaalheid kunnen beter geen Anadrol gebruiken gezien het zeker mogelijk is dat haarverlies als bijwerking optreedt bij het gebruik van Anadrol. Ook vrouwen kunnen Anadrol beter niet gebruiken omdat het te veel androgenen bevat. Er kunnen mannelijke effecten optreden die niet terug te draaien zijn, dit gebeurt erg snel, waarschijnlijk nog voor dat je een kans hebt om er actie tegen te nemen.

Een principieel minpunt van Anadrol 50 is dat het veel stress kan leveren voor de lever. Anadrol is erg gevaarlijk omdat het met zo’n hoge dosis ingenomen wordt. Het is een groot verschil wanneer Anadrol wordt vergeleken met Winstrol of Dianabool. Die hebben een iets hogere affiniteit met de androgeen receptor waardoor ze al effectief zijn met een veel kleinere dosis (deze bestaan namelijk in 5mg en 2 mg tabletten). Een voorbeeld wanneer je 3 tabletten Anadrol neemt (150 mg) heb je evenveel als 30 Dianabool tabletten of 75 Winstrol tabletten.
De medische aanbeveling van Anadrol is 1-5 mg per kilo lichaamsgewicht. Dus iemand van 100 kilo zal al 10 tabletten Androlon per dag moeten innemen (500 mg).
Hierdoor wordt leverkanker vaak geassocieerd met anabolen, Anadrol is hier de schuldige van. Atleten gebruiken echter nooit zo een hoge dosis, ze nemen maar 1-3 tabletten per dag. Gelukkig zien velen ook in dat 1 tablet al alles is wat ze nodig hebben voor goede resultaten, zo ontwijken ze de grote hoeveelheden die zo slecht zijn voor de lever. Het beste is ook om deze steroïde niet langer dan 4-6 weken achter elkaar te gebruiken, en ook is het goed om je lever regelmatig te laten checken bij de huisarts. De nierfunctie moet ook nagekeken worden na lang Anadrol gebruik, dit omdat het langdurig vasthouden van vocht en de hoge bloeddruk ook zijn tol kan eisen. Anadrol is een zeer krachtige steroïde maar niet altijd een ‘vriendelijke’.

Wanneer de atleet stopt met het gebruiken van Anadrol kan dit een groot effect geven. Om te beginnen zal het gehalte van vastgehouden vocht snel omlaag gaan, waardoor het lichaamsgewicht sterk daalt. Hier moet al op gerekend worden bij het starten met gebruik van Anadrol, en moet geen zorg zijn na het stoppen met het gebruik. Een grotere zorg is dat de endogene testosteronproductie weer hersteld moet worden. Anadrol zal snel en effectief de natuurlijke gehaltes verlagen gedurende een kuur. Daarom zijn HCG en/ of Clomid of Nolvadex een must wanneer de atleet stopt met het gebruik van Anadrol. Het langzaam minderen in de dosis Anadrol is geheel ineffectief wanneer de testosterongehaltes weer omhoog zouden moeten gaan. Zonder hulpmedicijnen, zal het sterk verlaagde cortisol gehalte veel van het net aangekomen spierweefsel vernietigen. Wanneer HCG en/ of Clomid of Nolvadex goed worden gebruikt, behoudt de atleet een aanzienlijke hoeveelheid van de aangekomen spiermassa. Een andere optie is om na het gebruik van Anadrol een mildere injectie te gebruiken zoals Deca-durabolin. Dit in de poging de net aangekomen massa te verharden en kan erg effectief werken. Onthoud wel dat de testosteron productie hier niet verbeterd door het gebruik van Deca.

Anadrol 50 is in een grote hoeveelheid verkrijgbaar op de zwarte markt. Er zijn vele namaakpillen in de omloop, maar er zijn ook nog veel legale bedrijven die Anadrol produceren.

Anadrol 50 (U.S.); Unimed Anadrol (dus niet Syntex) is bijna niet te vinden op de zwarte markt. Het is ook heel erg duur, het kost namelijk ongeveer 15 dollar per tablet.

Anapolon van United Kingdom is niet meer verkrijgbaar, zo ook Anapolon uit Mexico. Vermijdt al dit soort producten.

Anapolon uit Turkije is echt, hier hoef je je geen zorgen te maken over de echtheid. Ze zijn verpakt in een strip per 20 tabletten, 1 strip per doosje. Op de achterkant staat in het zwart geschreven Anapolon tablet, Oksimetolon 50mg. Dit is een low-risk steroïde en is dus vaak een goede koop.

Hemogenin uit Brazilië is al jaren uit de productie. Ook de Sarsa versie wordt niet meer gemaakt.

Kanestron is een versie van oxymetholone die wordt gebruikt voor vee, de veeartsenijkundige firma Loeffler produceert deze versie.

Oxitosona komt uit Spanje en is in 1993 uit de productie gehaald. Alle producten met dit merk moet als nep gezien worden.

Oxymetholone wordt geproduceerd in Korea door Han Seo, Han Bul, Korea United en Dongindang. Het meest populair is het product van Han Seo. Wel zijn er vele vervalsingen uit Korea, hierdoor zijn de andere Koreaanse pillen ook riskant.

Androlic wordt verkocht in Thailand door de firma British Dispensary, internationaal onder het label
The British Dragon. Beide zijn mintgroen van kleur en er is een ’50’ op de bovenkant ingedrukt. Dit is een betrouwbaar en legaal medicijn. Het bedrijf Britisch dragon heeft nu ook een 100 mg pil op de markt gebracht genaamd Oxydrol. Deze verschrikkelijk hoog gedoseerde pil zou de komende jaren een grote hit moeten worden.

Oxymetalona van Ttokkyo wordt veel verkocht in Mexico. Er circuleren vele vervalsingen met daarop wel de hologramsticker van Ttokkyo waardoor het vrij riskant is om dit merk te gebruiken.

Oximetalon van Denkall schijnt het meest populaire Oxymetholone product te zijn van het jaar. Deze versie bevat 75mg per pil in plaats van de standaard 50mg, en bevat 100 stuks per potje. Denkall is op het moment een van de meest betrouwbare bedrijven in de industrie. Maar let wel op de veiligheidssticker van Denkall.

Oxitron 50 wordt door Bratis Laps geproduceerd in Mexico. Het zijn 50mg pillen in potjes van 100. Dit is ook een betrouwbaar merk.

alsjeblief

hoop dat dit genoeg info is over oxy

info heb ik vertaald uit Anabolics 2004

haha dankje

als jullie meer info nodig hebben roep maar... ik zoek het graag uit

Alle goeie info is natuurlijk welkom aangezien anabolics 2004 vaak als goed word aangeschreven.:)

Van mij mag je het hele boek vertalen en er een pdf van maken
no j/k;)

Maar dan ga je wel zeker veel karma scoren:D

Terug
Naar boven