Fitness Seller

wie weet meer van oxymetholone??

one BIG happy family ja!! :D

firedsoul zei:
Dus je begon met anabolen toen je 16 was :rolleyes: . Grappig hoe ik geflamed toen ik zei dat ik wou beginnen op 19 maar je hebt hier gewoon forum-leden die al begonnen waren op 16 en geen commentaar krijgen :rolleyes: . Misschien zijn ze bang omdat je over de 110 kg weegt ;).
In ieder geval ik ga er vanuit sinds in je sig staat je bent 19 , je hebt 3 kuren gehad in bijna 3 jaar dus je eerste kuur was op je 16/17e?. Maar ik dis je niet ofzo moet je zelf weten. Snap alleen niet dat als andere mensen die 19/20 zijn een kuur willen doen nutteloos geflamed worden. En mensen die nog zelfs eerder beginnen niet.

nee, ben begonnen een maand voor mijn 18de verjaardag, dus 1.5 jaar geleden.
ik train idd 3jaar, dus vanaf mijn 16de

duidelijk :D

own zei:
ik heb ook een keurtje gedaan met oxy maar ik vond het helamaal niks je zit veel te snel vol van ik vind het person lijk niet lekker om dan te traine. voor mij nooit meer oyx

lalallalalala

nou ik heb al 2 keer een kuur gedaan met oxy en ga het binnenkort weer doen . en ik vind het superspul.. vocht valt reuze mee als je gewoon op je dieet let (zouten enz) en van die trugval valt ook hartstikke mee. had 13 kg gegaind bij mn latst kuur en heb er 8 van dastgehouden .. dus dat vind ik toch niet niks :S .. Het enige wat ik wel moet toegeven is als je meer dan 50 mg slik je bijna de hele dag hoofdpijn heb van de te hoge bloeddruk .. Maar je slaapt daarintegen weer als een roosje :D
Maarja ,, tis natuurlijk bij iedereen verschillend hé de bijwerkingen

Greetzz

Laatst bewerkt:
nee jongeman nu moet je eens goed naar me luisteren, ik wil niet meer dat je aan dat snoepgoed komt :D

Anapolon 50 mg na kuur

Hey ik heb een vraagje wat stellen jullie voor als nakuur te gebruiken voor anapolon ik zou graag elke dag 1 tablet gedurende 6 weken willen gebruiken ze hebben me klumen 50 mg voorgesteld ook 6 weken erna te gebruiken maar klopt dit wel ?

Alvast bedankt

Maak je eigen topic ff aan

Terug
Naar boven