firedsoul
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
firedsoul zei:Vind niemand anders dat overdreven veel 20 kilo en 18 kilo vasthouden. Al helemaal niet als het blijkbaar niet eens ze eerste kuur is. Seeker kun je nu ff je kuur neerzetten?
firedsoul zei:Vind niemand anders dat overdreven veel 20 kilo en 18 kilo vasthouden. Al helemaal niet als het blijkbaar niet eens ze eerste kuur is. Seeker kun je nu ff je kuur neerzetten?
seeker zei:had deze kuur met nog iemand samen gedaan, vergelijkbare gains, alleen hij hield ze minder goed vast..
firedsoul zei:

europeman zei:Waarom vond je de slin de moeite niet waard?? en welke moeite bedoel je?

dennis999 zei:ff offtopic: is het hebben van "ongeloofelijke"stats goed?
zoals latin spirit (ps. dit is geen persoonlijke aanval) beweert op pagina 2 van deze topic? vind eerlijk gezegd iemand die 19-20 jaar is en rond de 110 weegt niet echt bijster vooruitdenkend. en 20 kilo aankomen in de kuur, wordt er wel nagedacht over wat de gevolgen kunnen zijn, denk bv. aan je hart, longen, lever ed?
ben zelf natuurlijk ook niet geheel onbevlekt, maar sommige op deze site gaan mijn inziens toch veel te hard/onverstandig.
zo dat moest ik ff kwijt,
en verder: respect to all![]()
dennis999 zei:@croupier: als je foto onder je naam jou foto is, dan zeg ik maar een ding wat een v-vorm! het gaat niet om het gewicht het gaat om de looks!

seeker zei:dus als iemand snel groeit is die slecht bezig? groeien heeft buiten anabolica veel te maken met genen en doorzettingsvermogen.
mij zal je nooit een maaltijd zien overslaan of minder als 5x per week trainen..
hierdoor groei ik ook relatief snel, meer als sommige mensen die het hele jaar door gebruiken en in het weekend nog het 1 en ander naar binnen trappen
maar omdat ik stats heb die volgens jouw "ongeloofelijk" zijn ben ik slecht bezig![]()
de kunst is na de kuur de massa vasthouden, dus als na een kuur je stats blijven toenemen is het duidelijk dat je daar zorgvuldig in bent geweest..
dat geeft al duidelijk aan dat je me niet kent, gelukkig maar.....
P.S. dit is mijn derde kuur in bijna 3 jaar, valt toch nog mee?
seeker zei:dus als iemand snel groeit is die slecht bezig? groeien heeft buiten anabolica veel te maken met genen en doorzettingsvermogen.
mij zal je nooit een maaltijd zien overslaan of minder als 5x per week trainen..
hierdoor groei ik ook relatief snel, meer als sommige mensen die het hele jaar door gebruiken en in het weekend nog het 1 en ander naar binnen trappen
maar omdat ik stats heb die volgens jouw "ongeloofelijk" zijn ben ik slecht bezig![]()
de kunst is na de kuur de massa vasthouden, dus als na een kuur je stats blijven toenemen is het duidelijk dat je daar zorgvuldig in bent geweest..
dat geeft al duidelijk aan dat je me niet kent, gelukkig maar.....
P.S. dit is mijn derde kuur in bijna 3 jaar, valt toch nog mee?
. Grappig hoe ik geflamed toen ik zei dat ik wou beginnen op 19 maar je hebt hier gewoon forum-leden die al begonnen waren op 16 en geen commentaar krijgen
. Misschien zijn ze bang omdat je over de 110 kg weegt
.