XXL Nutrition

wie weet meer van oxymetholone??

Seeker ben jij 20 kilo aangekomen :eek: . Was dat je 1ste kuur? En dan nog shit 20 kilo :eek: . Wat voor kuur was het?

Vind niemand anders dat overdreven veel 20 kilo en 18 kilo vasthouden :eek: . Al helemaal niet als het blijkbaar niet eens ze eerste kuur is. Seeker kun je nu ff je kuur neerzetten?

firedsoul zei:
Vind niemand anders dat overdreven veel 20 kilo en 18 kilo vasthouden :eek: . Al helemaal niet als het blijkbaar niet eens ze eerste kuur is. Seeker kun je nu ff je kuur neerzetten?

week 1 tot 12: 750mg test e
week 1 tot 12: 500mg boldone
week 1 tot 4: 100 mg oxy
week 3 tot 6: 50mcg igf
week 10 tot 13: 50mcg igf

nu bezig met
week 1 tot 8: 100mg tren ed
week 1 tot 8: 100mg test prop ed
week 2 tot 5: 12 iu slin (niet de moeite waard)
door de gehele kuur liquidex

ben nu in week 7 met 13 kilo erbij, en oog droger..

firedsoul zei:

had deze kuur met nog iemand samen gedaan, vergelijkbare gains, alleen hij hield ze minder goed vast..

Waarom vond je de slin de moeite niet waard?? en welke moeite bedoel je?

europeman zei:
Waarom vond je de slin de moeite niet waard?? en welke moeite bedoel je?

nou om te beginnen moet je zeer strikt letten op wat je eet en mag je binnen 4 uur niet slapen (heel k*t als je een keer laat traint). ook had ik het idee vetter te zijn geworden en dat zonder vet te eten.
toen ik daarom maar stopde bleven de gains gewoon daargaan en werd ik daarbij weer droger.. dus geen slin voor mij in een kuur

veel mensen zeggen wel dat slin in de nakuur de gains goed behoud..

dat is toch raar, ik heb juist het idee dat ik iets droger wordt als ik slin zet,
maar neem ook niet overdreven veel KH, net genoeg om niet in een Hypo te komen. en de rest van de dag eet ik vrij weinig carbs, alleen voor de training en na de slin en een maaltijd erna. door de slin zit je vol met glycogeen dus heeft het IMO weinig zin om meer KH verspreid over de dag te consumeren.

en ik zet de insuline IM, humalog, na 2,5 uur is deze wel uitgewerkt en ga ik gewoon slapen

ff offtopic: is het hebben van "ongeloofelijke"stats goed?
zoals latin spirit (ps. dit is geen persoonlijke aanval) beweert op pagina 2 van deze topic? vind eerlijk gezegd iemand die 19-20 jaar is en rond de 110 weegt niet echt bijster vooruitdenkend. en 20 kilo aankomen in de kuur, wordt er wel nagedacht over wat de gevolgen kunnen zijn, denk bv. aan je hart, longen, lever ed?

ben zelf natuurlijk ook niet geheel onbevlekt, maar sommige op deze site gaan mijn inziens toch veel te hard/onverstandig.

zo dat moest ik ff kwijt,
en verder: respect to all :D

moet zeggen dat ik het wel met je eens ben dennis999,maarja hardlopers zijn vaak doodlopers hahaha,ach ben stiekem wel een beetje jaloers hoor met mijn 92 kg,en 7% bf!

@croupier: als je foto onder je naam jou foto is, dan zeg ik maar een ding wat een v-vorm! het gaat niet om het gewicht het gaat om de looks!

dennis999 zei:
ff offtopic: is het hebben van "ongeloofelijke"stats goed?
zoals latin spirit (ps. dit is geen persoonlijke aanval) beweert op pagina 2 van deze topic? vind eerlijk gezegd iemand die 19-20 jaar is en rond de 110 weegt niet echt bijster vooruitdenkend. en 20 kilo aankomen in de kuur, wordt er wel nagedacht over wat de gevolgen kunnen zijn, denk bv. aan je hart, longen, lever ed?

ben zelf natuurlijk ook niet geheel onbevlekt, maar sommige op deze site gaan mijn inziens toch veel te hard/onverstandig.

zo dat moest ik ff kwijt,
en verder: respect to all :D

dus als iemand snel groeit is die slecht bezig? groeien heeft buiten anabolica veel te maken met genen en doorzettingsvermogen.
mij zal je nooit een maaltijd zien overslaan of minder als 5x per week trainen..

hierdoor groei ik ook relatief snel, meer als sommige mensen die het hele jaar door gebruiken en in het weekend nog het 1 en ander naar binnen trappen

maar omdat ik stats heb die volgens jouw "ongeloofelijk" zijn ben ik slecht bezig :rolleyes:
de kunst is na de kuur de massa vasthouden, dus als na een kuur je stats blijven toenemen is het duidelijk dat je daar zorgvuldig in bent geweest..

dat geeft al duidelijk aan dat je me niet kent, gelukkig maar.....

P.S. dit is mijn derde kuur in bijna 3 jaar, valt toch nog mee?

dennis999 zei:
@croupier: als je foto onder je naam jou foto is, dan zeg ik maar een ding wat een v-vorm! het gaat niet om het gewicht het gaat om de looks!

heeft een zwaar iemand je vroeger gepest ofzo :D

seeker zei:
dus als iemand snel groeit is die slecht bezig? groeien heeft buiten anabolica veel te maken met genen en doorzettingsvermogen.
mij zal je nooit een maaltijd zien overslaan of minder als 5x per week trainen..

hierdoor groei ik ook relatief snel, meer als sommige mensen die het hele jaar door gebruiken en in het weekend nog het 1 en ander naar binnen trappen

maar omdat ik stats heb die volgens jouw "ongeloofelijk" zijn ben ik slecht bezig :rolleyes:
de kunst is na de kuur de massa vasthouden, dus als na een kuur je stats blijven toenemen is het duidelijk dat je daar zorgvuldig in bent geweest..

Mensen hebben toch zoiezo een voor-oordeel over BB-ers. Als je 10 KG groter bent dan het gemiddelde...dan is het wel omdat ie gebruikt heeft.
Maar ze weten dan niet dat je 52 weken per jaar dieet, en vol gas traint en er alles voor over hebt.

En zo is het maar net Beast :D Keep up the good work :thumb:

seeker zei:

Dus je begon met anabolen toen je 16 was :rolleyes: . Grappig hoe ik geflamed toen ik zei dat ik wou beginnen op 19 maar je hebt hier gewoon forum-leden die al begonnen waren op 16 en geen commentaar krijgen :rolleyes: . Misschien zijn ze bang omdat je over de 110 kg weegt ;).
In ieder geval ik ga er vanuit sinds in je sig staat je bent 19 , je hebt 3 kuren gehad in bijna 3 jaar dus je eerste kuur was op je 16/17e?. Maar ik dis je niet ofzo moet je zelf weten. Snap alleen niet dat als andere mensen die 19/20 zijn een kuur willen doen nutteloos geflamed worden. En mensen die nog zelfs eerder beginnen niet.

Laatst bewerkt:
@ seeker nou ff voor de duidelijkheid: wat iedereenm doet moet hij/zij zelf weten maar met 19 jaar 110 kg wegen is in mijn optiek iets teveel van het goede.
ik train en eet als een beest maar ga niet zo hard als jij maar jou nakuur is ook beter waarschijnlijk. en dat we elkaar gelukkig niet kennen?
wat is dta nou een negatief insteekpunt, misschien worden we wel beste vrienden.

en dan nog ff over het zware gewicht waardoor ik vroeger gepest zou zijn. verzin iets orgineels. misschien ben jij vroeger wel gepest/afgerost door een zwaarder iemand en heb je daarom zo'n drang naar massa.
anyway; lekker boeien wat jij doet, en ik hoop dat het ook niet boeit wat ik doe.
gr d

Jongens jongens kom op, ONE BIG HAPPY FAMILY remember? :p

op je 16e al kuren? vind je het gek dat je dan snel groeit. kijken hoe het over 10 met je vergaat :D ken ook een gast die op zn 16e is begonnen groeide ook als een beest nou is nu wienig van over en de klachten komen nu al aan de gewrichten ed lekker bezig

Terug
Naar boven