AndroidHealthClinic

Wie wil er meerijden naar de WOk vanuit Rotterdam?

Big Steve zei:
Jongens ik ben egoïstisch geweest, ik heb ga samen met Testo een wok in zijn reet trappen maar merk nu dat vele dat willen dus gaan we er eerlijk om loten.

Wie doet er mee? Hij denkt dat ik een grapje maak.
ahahaha klooijo ahahaha:D

juist :cool:

Wij gaan samen maar eens een karmasappie pakken op de wok :D

marky volgens mij woon je ergens in limburg en toen ik de laatste keer op mijn routeplanner keek gaf hij aan dat dit niet echt op de route lag.....

OPZOUTEN DUSSSSSSSS

Het maakt mij niet uit op ik zelf moet rijden in een groepje auto's of bij iemand in de achterklep duik.

Maar DW hoe laat wil jij vertrekken en ongeveer terugrijden?
RobertH ga je naar de matrix of ga je naar ahoy?

marz01 zei:
marky volgens mij woon je ergens in limburg en toen ik de laatste keer op mijn routeplanner keek gaf hij aan dat dit niet echt op de route lag.....

OPZOUTEN DUSSSSSSSS

Het maakt mij niet uit op ik zelf moet rijden in een groepje auto's of bij iemand in de achterklep duik.

Maar DW hoe laat wil jij vertrekken en ongeveer terugrijden?
RobertH ga je naar de matrix of ga je naar ahoy?

geen idee wat ik doe...ik kom zowiezo wel binnen bij de Nightmare...de vriendin van een van me vrienden kan me binneloodsen...maar aangezien we niet zo heel vaak een DBB meeting hebben en je zo je DBB gappies leert kennen, denk ik dat ik toch voor de matrixx teken:D...wil je dan met mij meerijden marz?:D je lekker zuipen en ik rij ...ik ben toch (nog steeds) aan het cutten:)

Big Steve zei:
Jongens ik ben egoïstisch geweest, ik heb ga samen met Testo een wok in zijn reet trappen maar merk nu dat vele dat willen dus gaan we er eerlijk om loten.

Krijg jij effe lekker een wokpan achter je hartkleppen,dwaas.:D

Big Steve zei:

kunnen we gewoon geen strootjes trekken:p?

Is dit een democratisch forum?

Ja niet echt meer, maar daar laat ik me verder liever niet over uit.

anders zou ik graag een referendum willen houden mbt MWB. Wel een bindend referendum.

NEEEEEEEEEEE!!!!! Kappen nu! Echt dit gaat te ver!!!!!

potverdomme

Ja ok "eq-uard" :D ;).

Wie noemt jouw ook alweer "Diana" in zijn pm's?

Terug
Naar boven