XXL Nutrition

Wie wil Van Damme terug in de bioscoop?

palaestra

Cool Novice
Waardering
0
Ik lees en hoor nu al een tijdje dat Jean-Claude van Damme er keihard mee bezig is om zich weer terug te krijgen op zijn oude plek, de top dus.

Er zijn ook veel kansen voor hem om dat te halen, zoals de film The Hard Corps, hij speeld samen met Vivica A. Fox uit Kill Bill, Of De nieuwe Asterix en Obelix film waarook hij een rol in heeft, het schijnt dat er een nieuwe bloodsport aan komt en hij moet te zien zijn met Jackie Chan en Chris Tucker in Rush Hour 3.

Nu is mijn vraag, zouden jullie Van Damme nog een keer in de bioscoop willen zien?

Liever niet, die man heeft nooit 1 goede film gemaakt.

Tuurlijk! Van Damme, Stallone, Schwarzenegger, Seagal, Chuck Norris, dat waren verdomme échte helden!

Ik weet niet.. de films waar in ik hem echt veel zie vechten enzo wel.. maar de een beetje serieuse soort films vind ik niet zo super..

idd

*Zippie* zei:
Ik weet niet.. de films waar in ik hem echt veel zie vechten enzo wel.. maar de een beetje serieuse soort films vind ik niet zo super..
Mijn idee-------------^^^^^^^, baasje kan vechten, kan veel show verkopen...maar acteren, hooo maar!;)

Jazeker, als ik zie hoe klein hij is voel ik me altijd groot... :D [bedoel lengte, niet breedte natuurlijk :p]

Chuck ja, Jean Claude nee....

ik vond hard target 1 van z'n beste films,zo mag hij er meer maken

wrong bet is natuurlijk ook niet miss

maar al z'n films die na 98 komen trekken totaal op niets,niet qua verhaal en zeker niet qua actie...maximum risk is zowat de laatste film die er nog lichtjes door kan...

Mocht Van Damme terug bioscoopwaardig zijn dan komt hij er vanzelf wel in. Voor mij mag hij blijven waar hij is, ik mis hem niet.

Kickboxer 1 is nog steeds de beste film aller tijden!!! Ik kick echt helemaal op die film.

Tong Po: "Mylee, goooooood ****."
JC: "NOOOOOOO!!!!!"
JC: "Mylee, cut me."

En dan rost íe 'm helemaal kapot.

hmmm...geen van damme dus

Ik heb Wake of Death nog gezien, zijn een-na-laatste film. En die was wel aardig.

Maar voor de Van Damme fans komt er nog genoeg aan hoor:
Rush Hour 3 (2007) (pre-production)(rumored) .... Bruno Cavalier

Kumite (2007) (pre-production) .... Victor Latour

Astérix aux jeux olympiques (2007) (filming) .... Cornerdurus (Gluteus Maximus) ... aka Asterix at the Olympic Games (International: English title)

Til Death (2007) (post-production) .... Anthony Lowe

The Hard Corps (2006) (completed) .... Phillip Sauvage
Van Damme

hahah zeker wel..lache man..alleen hij ziet er tegenwoordig niet meer echt chill uit door zn leeftijd en zn extreme cokegebruik

momenteel in de videorekken kerels :D: second in command waarin hij voor de zoveelste maal een legerofficier speelt die commies met rare accenten in elkaar rost.

En hij mepte zijn (ex) vrouw Darcy Lapier. Eng trolletje is het.

Terug
Naar boven