AndroidHealthClinic

Wie wil Van Damme terug in de bioscoop?

Ik hoef 'the muscles from brussels' echt niet meer in de bioscoop te zien...

Hij blijft toch één van de acteurs die mij tot trainen heeft aangezet!!! Zeker bij films zoals kickboxer & bloodsport! Al vind ik dat hij zijn tijd nu wel gehad heeft net zoals stallone die nu nog een rambo 4 brengt en een volgende rocky:rolleyes:

hahaha

you bleed like myli...myli gooooood **** ...

memorabele quote

Rob G zei:
Tuurlijk! Van Damme, Stallone, Schwarzenegger, Seagal, Chuck Norris, dat waren verdomme échte helden!

Precies, al dat gezeik van sommige mensen die zeggen: ´Ze hebben geen 1 goeie film gemaakt´. Ze maakten VERMAKELIJKE films, films die leuk waren om te kijken. Niet zoals de helft van die films die tegenwoordig uitkomen.

Als die in zijn oude shape terug komt dan kijk ik wel. Hoe dom zijn films ook waren ik keek ze. haha

Ach dat zijn gewoon verstand op nul en blik op oneindig films.. zoals die met steven seagal (alleen zijn die nog licht humoristisch door zijn 'intonatie' en gelaatsuitdrukken) lol

voor mij blijft hij bij de toppers, goede combi van kracht en lenigheid:D
hij heeft ook altijd van die leuke rambo-pakjes aan:cool:

wat een bitches allemaal hier...alsof je steeds maar weer een "oscar" film moet zien...gewoon blood, guts, gore en shit

Man-Mountain zei:
wat een bitches allemaal hier...alsof je steeds maar weer een "oscar" film moet zien...gewoon blood, guts, gore en shit

smaken verschillen he, maar het is een feit dat de echte 'actieheld' tegenwoordig niet meer bestaat

Luukie23 zei:
smaken verschillen he, maar het is een feit dat de echte 'actieheld' tegenwoordig niet meer bestaat

Ik heb een tijdje geleden nog een keer Walking Tall gezien, met 'The Rock'. Dat was toch wel een actiefilm van de oude stempel. Een tagline als 'One man will stand up for what's right.', dat zegt eigenlijk al genoeg he.

Rob G zei:
Tuurlijk! Van Damme, Stallone, Schwarzenegger, Seagal, Chuck Norris, dat waren verdomme échte helden!

Na alle film versies van bekende tv series (Dukes of Hzz, X-men, Starsky & Hutch) is het nu tijd voor een remake van The A-Team - The Movie, met al bovenstaande figuren... :D

Arnie als B.A. Baracus... :p

Rob G zei:
Ik heb een tijdje geleden nog een keer Walking Tall gezien, met 'The Rock'. Dat was toch wel een actiefilm van de oude stempel. Een tagline als 'One man will stand up for what's right.', dat zegt eigenlijk al genoeg he.

The Rock rules at this moment .

Walking Tall en Rumble in the Jungle , super actiefilms :D

I'm with Kale

Terug
Naar boven