XXL Nutrition

Wie wil Van Damme terug in de bioscoop?

Misschien bereidde ze zijn meals niet goed voor Eric?

ironmike86 zei:
ik vond hard target 1 van z'n beste films,zo mag hij er meer maken

wrong bet is natuurlijk ook niet miss

maar al z'n films die na 98 komen trekken totaal op niets,niet qua verhaal en zeker niet qua actie...maximum risk is zowat de laatste film die er nog lichtjes door kan...
Valt mee, heb je deze film al gezien.
http://www.imdb.com/title/tt0339135/

Jean Claude films zijn altijd wel lache vind ik, vooral de wat oudere films zijn cool :D ( Bloodsport , Kickboxer , Lionheart , Death Warrant , Hard Target , Double Impact , Universal Soldier, Nowhere to Run en No Retreat No Surrender waarin hij de slechterik speelt :D ) Aan deze films heb ik veel plezier gehad :)

Jizza zei:
Kickboxer 1 is nog steeds de beste film aller tijden!!! Ik kick echt helemaal op die film.

Tong Po: "Mylee, goooooood ****."
JC: "NOOOOOOO!!!!!"
JC: "Mylee, cut me."

En dan rost íe 'm helemaal kapot.

haha.. ja! ik heb die film vroeger echt vaak opnieuw gezien, echt cool vond ik die!!!!

Als ik naar zo'n film kijk vind ik mezelf slim. Ik zeg "eerst gaat hij beginnen met het gevecht te verliezen en net als hij bijna dood is gaat hij uiteindelijk een ongeloofelijke come-back maken" en het gebeurt effectief.

kamikaza zei:
Jean Claude films zijn altijd wel lache vind ik, vooral de wat oudere films zijn cool :D ( Bloodsport , Kickboxer , Lionheart , Death Warrant , Hard Target , Double Impact , Universal Soldier, Nowhere to Run en No Retreat No Surrender waarin hij de slechterik speelt :D ) Aan deze films heb ik veel plezier gehad :)

Lionheart??? Dat is geen film van hem!!!
Zo wordt hij in Wrong Bet genoemd door die mensen die hem laten vechten:D

Arms zei:
Lionheart??? Dat is geen film van hem!!!
Zo wordt hij in Wrong Bet genoemd door die mensen die hem laten vechten:D

Jah ik wou eerst Wrong Bet zeggen , maar op imdb staat Lionheart ???
dus toen maar even aangepast :)

"Gregg Valentino" haha wat een noob.

Hij maakt altijd films zonder inhoud maar wel leuk om te kijken als je niks te doen hebt. Altijd veel acties e.d. en daar hou ik wel van. Verstand op nul en gaan!

Mensen hier kunnen toch zeveren hoor.
Ok, Van Damme kan niet acteren, maar een Van Damme-film kijk je niet om een hoogstandje van acteertalent te zien, of achterover te vallen van de geweldige verhaallijn.
Actie willen we, actie ;).

van damme 1 nieuwe en seagal 2 nieuwe.
ik vind ze wel weer oke
heb ze op dvd kwaliteit liggen

vroeger mijn grote idool toen ik 10 jaar was, nu is het grappig dat ik breder als hem ben geworden:D

Van Damme moet de hoofdrol in een actie film die bestaat uit alleen maar ruige one-liners, woeste achtervolgingen, blote vrouwen en veel, heel veel explosies!

EricR zei:
Liever niet, die man heeft nooit 1 goede film gemaakt.
Helemaal mee eens, goed kan je zijn films niet noemen, paar van de oude bekende waren wel amusant te noemen (bloodsport/kickboxer).

Maar de man kan absoluut niet acteren, en dan dat Franse accent doet er ook geen goed aan.

Verder wel ok kerel en het is tenslotte een Belg :D

Geen een goede film zeg je?!!? Films met geen inhoud?! Wat dacht je van de martelscene in Wake of death? Met die boor...schitterend.

ik, zulke macho venten vind je dag van vandaag niet meer op tv

no more heroes on tv helaas

ook die films met john woo waren erg subliem, bloodsport, wrong bet, allemaal cultfilms

Terug
Naar boven