Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mars zei:
hij chillt met Gregg Valentino
Valt mee, heb je deze film al gezien.ironmike86 zei:ik vond hard target 1 van z'n beste films,zo mag hij er meer maken
wrong bet is natuurlijk ook niet miss
maar al z'n films die na 98 komen trekken totaal op niets,niet qua verhaal en zeker niet qua actie...maximum risk is zowat de laatste film die er nog lichtjes door kan...
kijk eens linksonder in die picMarijn zei:
dat is geen gregg
( Bloodsport , Kickboxer , Lionheart , Death Warrant , Hard Target , Double Impact , Universal Soldier, Nowhere to Run en No Retreat No Surrender waarin hij de slechterik speelt
) Aan deze films heb ik veel plezier gehad 
Jizza zei:Kickboxer 1 is nog steeds de beste film aller tijden!!! Ik kick echt helemaal op die film.
Tong Po: "Mylee, goooooood ****."
JC: "NOOOOOOO!!!!!"
JC: "Mylee, cut me."
En dan rost íe 'm helemaal kapot.
kamikaza zei:Jean Claude films zijn altijd wel lache vind ik, vooral de wat oudere films zijn cool( Bloodsport , Kickboxer , Lionheart , Death Warrant , Hard Target , Double Impact , Universal Soldier, Nowhere to Run en No Retreat No Surrender waarin hij de slechterik speelt
) Aan deze films heb ik veel plezier gehad
![]()
Dat is geen film van hem!!! 
Arms zei:LionheartDat is geen film van hem!!!
Zo wordt hij in Wrong Bet genoemd door die mensen die hem laten vechten![]()
Arms zei:LionheartDat is geen film van hem!!!
Zo wordt hij in Wrong Bet genoemd door die mensen die hem laten vechten![]()

Helemaal mee eens, goed kan je zijn films niet noemen, paar van de oude bekende waren wel amusant te noemen (bloodsport/kickboxer).EricR zei:Liever niet, die man heeft nooit 1 goede film gemaakt.