MuscleMeat

Wie wil Van Damme terug in de bioscoop?

palaestra zei:
Ik lees en hoor nu al een tijdje dat Jean-Claude van Damme er keihard mee bezig is om zich weer terug te krijgen op zijn oude plek, de top dus.

Er zijn ook veel kansen voor hem om dat te halen, zoals de film The Hard Corps, hij speeld samen met Vivica A. Fox uit Kill Bill, Of De nieuwe Asterix en Obelix film waarook hij een rol in heeft, het schijnt dat er een nieuwe bloodsport aan komt en hij moet te zien zijn met Jackie Chan en Chris Tucker in Rush Hour 3.

Nu is mijn vraag, zouden jullie Van Damme nog een keer in de bioscoop willen zien?

jammer dat ie in kickboxer dood is gegaan, daar had ik hem graag nog een keer gezien.

Op mijn 7e verjaardag kon ik het eerste half uur van Bloodsport zo op zeggen. Ik heb 'em nu op DVD, net als Kickboxer. Schitterende films. Alleen Wrong Bet ontbreekt nog. Dat is ook zo'n heerlijke film.

Dan wordt van damme neergeslagen en kruipt ie naar z'n maatje, de n*ger die zegt dat ie op Atilla heeft gewed en dat je van damme hoort: "Wrong bet!" en opstaat met een hand in zn zij en vervolgens die voorwaartse ronddraaiende trap in de lucht geeft aahhh.. heerlijk!!

Ja, ik moet zeggen. Van Damme was vroeger genieten. Al die k*tfilms van daarna vond ik geen reet aan.
Van Damme is overigens gewoon een B-acteur. Hij hoort dan ook absoluut niet thuis op het witte doek, maar gewoon in de dvd speler of op sbs6 op dinsdagavond.

Tractortje zei:
Op mijn 7e verjaardag kon ik het eerste half uur van Bloodsport zo op zeggen. Ik heb 'em nu op DVD, net als Kickboxer. Schitterende films. Alleen Wrong Bet ontbreekt nog. Dat is ook zo'n heerlijke film.

Dan wordt van damme neergeslagen en kruipt ie naar z'n maatje, de n*ger die zegt dat ie op Atilla heeft gewed en dat je van damme hoort: "Wrong bet!" en opstaat met een hand in zn zij en vervolgens die voorwaartse ronddraaiende trap in de lucht geeft aahhh.. heerlijk!!

Ja, ik moet zeggen. Van Damme was vroeger genieten. Al die k*tfilms van daarna vond ik geen reet aan.
Van Damme is overigens gewoon een B-acteur. Hij hoort dan ook absoluut niet thuis op het witte doek, maar gewoon in de dvd speler of op sbs6 op dinsdagavond.

Mee eens :cool:

Die film was ik nog vergeten The Quest vond ik ook nog een dik filmpje!!! "The golden dragon":D

De Muscles from Brussels behoord(e) tot een van de sportiefste acteurs in Hollywood. Heeft een eigen gym in Belgie. Ma soit, vindt em wel goed.

Weg met die Van Damme .
Chuck norris blijft voor mij gewoon nummer 1 :thumbs:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De ster uit die goeie ouwe tijd waar borsthaar nog kinky was :cool:

Vandaag Bloodsport maar weer eens binnengehaald:banana:

Tractortje zei:
Tja, het is maar waar je graag naar kijkt.

Zelf vind ik tom cruise, bradd pitt, tom hanks en de rest van die gay-gang 3x niks,geef mij maar arnold, vandamme, seagal, stallone.

In de bioscoop horen acteurs die kunnen acteren. Van Damme kan niet acteren, dat weet iedereen en dat is gewoon zo. Waarom z'n films vet zijn? Als je naar een Van Damme filmt kijkt gaat het verstand op 0 en ga je eens lekker naar high flying kicks kijken, waarbij z'n tegenstander verpulvert word.

Heerlijk, maar niets voor in de bioscoop. Dat is dan ook mijn mening. Ik wil in de bioscoop goede films zien, goede dialogen, goede special effects en gewoon goed acteerwerk.

Tractortje zei:
In de bioscoop horen acteurs die kunnen acteren. Van Damme kan niet acteren, dat weet iedereen en dat is gewoon zo. Waarom z'n films vet zijn? Als je naar een Van Damme filmt kijkt gaat het verstand op 0 en ga je eens lekker naar high flying kicks kijken, waarbij z'n tegenstander verpulvert word.

Heerlijk, maar niets voor in de bioscoop. Dat is dan ook mijn mening. Ik wil in de bioscoop goede films zien, goede dialogen, goede special effects en gewoon goed acteerwerk.
Mee eens dat hij geen briljante acteur is, maar ik kijk films puur voor vermaak.Ik hoef dan ook nooit goede dialogen of goed acteerwerk te zien.

geweldig om dat nog ff te kijken

Waar blijft de karma bro's:eyebrow: :eyebrow:

Ik heb bijna al zijn films op dvd

Wat moet ik met waargebeurde shit, zogenaamde diepzinnigheid, scherpe analyses en puik acteer werk ? Het blijft een film en geen realiteit

Ik wil gewoon actie, explosies, hulpeloze vrouwen, testosteron, blinkende spieren, machoism en ruige taal.

Daarom hou ik van Van Damme, Seagal, Arnold en Dolf Lundgren, heerlijk om die films afentoe eens te zien. Geen interessant gedoe, gewoon pure ontspanning zoals het bedoeld is.

Laat hem maar op het witte doek wat foute russen afschieten, wat duitsers in elkaar trappen en wat chinzen de pan in hakken. Ik zal er zeker van genieten !

Terug
Naar boven