Fitness Seller

wie wil zijn mening geven

Ga ik nog wat zeggen.....neuhhhhhh,laat maar!

Als meneer het niet wil begrijpen is het mij best.

Valt me wel op hoe lief en geduldig iedereen is. ;)

Deze jongen doet toch wat hij zelf wil.

Dus: ga maar op je bek, en kom eens terug als je bereid bent om goed advies aan te nemen.

Voor jou ben ik toch ook heel lief geweest? :D

Hmmmm....als ik bovenstaande reacties zo lees, heeft het niet eens zin om mn mening te geven klaarblijkelijk.

holbewoner zei:
vandaag met een goede bekende gesproken in de sportschool
die adviseerd om 6 weken
maandag 50mg deca
vrijdag 25 sustanon
en nakuur nolvadex van 4 weken
hij heeft daar vorrig jaar goede winst mee gekregen

Goede winst?

Als HRT zeker? :D

gewoon doen, niet luisteren wat hier gezegd word, dan kom je er nog wel achter !

of effe een tijdje hier rondhangen en wat informatie lezen over anabolen ;)

succes met wat je keuze ook is

krieltje zei:
Never nooit geen anapolon in een eerste kuur gebruiken,veel te androgeen,blazen,vocht ellende.Niet te zuinig met de aanslag op de lever

Je weet niet hoe je lichaam op as reageert.Neem als je wat wilt doen een combi van test,boldone met dbol ofzo,kijk wat je dan pakt.

Train zelf 22 jaar,heb geen oxy aangeraakt tot ik merkte dat ik niet echt vooruit ging ,met de wat minder androgenen.

Tis wel je eerste kuur,je hoeft niet direkt alles van de bovenste plank te pakken

Oxy is idd wel zwaar voor eerste keer en ik zou zeker geen oxy met deca nemen want anders kun je er zeker femara(letro) bij nemen want anders heb je een torenhoge progestron gehalte in je bloed

Deli

dennis999 zei:
yo holbewoner; die goeroe die jou het een anders adviseert is niet goed wijs.
een goede eerste kuur zou mijn inziens bv.
een test only zijn;
een combi van primo en winny;
een combi van deca en dbol;
enz enz

combi van deca en dbol? Ik zou toch zeker test pakken bij deca want anders krijg je problemen met je sjarrel :(

Deli Oguz zei:
Oxy is idd wel zwaar voor eerste keer en ik zou zeker geen oxy met deca nemen want anders kun je er zeker femara(letro) bij nemen want anders heb je een torenhoge progestron gehalte in je bloed

Deli

Deli wat bedoel je precies met torenhoge progesteron gehalte ik neem aan dat je oestrogeen gehalte bedoeld.. anders is het niet duidelijk voor me

kevinlorenzin zei:
Deli wat bedoel je precies met torenhoge progesteron gehalte ik neem aan dat je oestrogeen gehalte bedoeld.. anders is het niet duidelijk voor me

Deca en oxy aromatiseren niet, maar werken rechtstreeks op de progesteronreceptoren als ik het bij het goede eind heb.

Volgens mij aromatiseert Deca wel en bind Oxy direct aan de oestrogeen receptor.

Deca is daarnaast als 19nortest variant ook actief via progesteron wat de oestrogene werking weer versterkt.

Of Oxy ook invloed heeft op je progesteron weet ik niet. :)

volgens mij las ik zelfs laatst dat Nandrolone naar het schijnt zelfs oestrogeen werkt via de AR ( nandrolone profiel BC)

Terug
Naar boven