Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
holbewoner zei:vandaag met een goede bekende gesproken in de sportschool
die adviseerd om 6 weken
maandag 50mg deca
vrijdag 25 sustanon
en nakuur nolvadex van 4 weken
hij heeft daar vorrig jaar goede winst mee gekregen

Leviathan zei:

krieltje zei:Never nooit geen anapolon in een eerste kuur gebruiken,veel te androgeen,blazen,vocht ellende.Niet te zuinig met de aanslag op de lever
Je weet niet hoe je lichaam op as reageert.Neem als je wat wilt doen een combi van test,boldone met dbol ofzo,kijk wat je dan pakt.
Train zelf 22 jaar,heb geen oxy aangeraakt tot ik merkte dat ik niet echt vooruit ging ,met de wat minder androgenen.
Tis wel je eerste kuur,je hoeft niet direkt alles van de bovenste plank te pakken
dennis999 zei:yo holbewoner; die goeroe die jou het een anders adviseert is niet goed wijs.
een goede eerste kuur zou mijn inziens bv.
een test only zijn;
een combi van primo en winny;
een combi van deca en dbol;
enz enz

Deli Oguz zei:Oxy is idd wel zwaar voor eerste keer en ik zou zeker geen oxy met deca nemen want anders kun je er zeker femara(letro) bij nemen want anders heb je een torenhoge progestron gehalte in je bloed
Deli
kevinlorenzin zei:Deli wat bedoel je precies met torenhoge progesteron gehalte ik neem aan dat je oestrogeen gehalte bedoeld.. anders is het niet duidelijk voor me