XXL Nutrition

Wie wint de ronde van Vlaanderen!

Manny Ribera zei:
Men praat ook opvallend weinig over Steffen Weseman, is die man dan zo slicht bezig of is die al gestopt ondertussen? Ik weet toch dat hij de vorige jaren ook altijd een belangrijke rol speelde in de finales.

Wesemann start zondag niet in de rvv, hij ligt met griep in bed!
Ook als knecht zal hij niet meerijden om volledig te kunnen genezen
voor Parijs-Roubaix...

ga zondag kijken in geraardsbergen, woon daar paar kilometer vanaf. op de muur van geraardsbergen zal het wel gebeuren boonen die iedereen eraf rijd :D

• Topic Starter Topic Starter
noppes zei:
Wesemann start zondag niet in de rvv, hij ligt met griep in bed!
Ook als knecht zal hij niet meerijden om volledig te kunnen genezen
voor Parijs-Roubaix...
Rijd hij nog voor T-Mobile?

Klopt oververdient trouwens, al heeft Hoste mij aangenaam verrast, het zou mij niet verwonderen moesten die twee, volgende week er weer met kop en schouders boven uit steken, hopelijk zien we dan nog eens iets van pete:D
Ps: Het plannetje van VDB klopte als een bus na 30 kilometer wordt hij al gelost:roflol: , meneer dacht dat hij een rol kon spelen in de finale

Tja, Hoste probeerde het van te ver en dan ben je natuurlijk een vogel voor de kat.

Aah VDB een verspild talent, niets is zo erg in het leven als verspild talent :(

Santino88 zei:
Tja, Hoste probeerde het van te ver en dan ben je natuurlijk een vogel voor de kat.

Aah VDB een verspild talent, niets is zo erg in het leven als verspild talent :(
Zeg wel, hoeveel kansen heeft die man ondertussen al niet gekregen, dit jaar kunnen we nog niets negatiefs vertellen op privé-vlak hopelijk houdt hij dit zo:rolleyes:

Morgen is het weer zover :p, de mooiste koers van het jaar samen met Parijs-Roubaix!

De grote favoriet is voor mij opnieuw Boonen, maar hij zal morgen meer weerstand krijgen dan de vorige jaren denk ik.

Andere kanshebbers: Bettini, Cancellara, Ballan, Pozzato

Als derde groep: Hoste ( last van de rug anders was hij een grote kanshebber), Nuyens, Gilbert, Flecha, Kirchen, Freire, Zabel, Boogerd mss, Devolder? dat zal het zo ongeveer zijn. En Van Petegem die de vorige jaren duidelijk te kort kwam, maar voor eerst niet start als kopman, kan mss interessant worden.

tom boonen

Ballan is in vorm, maar denk dat Boonen goed gebracht wordt en wint.

Tom Boonen of anders iemand uit zijn Team.

Zonder lekke band of ongelukken wint tom boonen met gemak, dit is gewoon zijn terrein zoals wij in de fitness :D zijn we unbeaten ;)!!!

zonder ongeluk, Tom Boonen

Dood jammer dat Leif Hoste opnieuw niet wint, zwaar balen :mad:

Ballan chapeau, hoe die iedereen afschudde op de muur, proficiat.

Terug
Naar boven