XXL Nutrition

Wie wordt de nieuwe K1 kampioen van 2010 --- voorspel en maak kans op....---

He, wa..? :D

• Topic Starter Topic Starter
Leuk om mijn boek zo op een youtube filmpje te zien! :thumb:

Ik hoop maar dat ik gewoon kan kijken op tv en niet pas de volgende dag vanaf mijn hd recorder ivm met mijn werk...
Of op een live stream natuurlijk!
Maar ik ben een beetje een fossiel wat de pc e.d. betreft, dus dan zal iemand het wel héél eenvoudig moeten maken (hier?) :o

Moet ik trouwens mijn adres al doorgeven voor het boek, of hoe werkt dat..? :dunno:

Ik hoop maar dat ik gewoon kan kijken op tv en niet pas de volgende dag vanaf mijn hd recorder ivm met mijn werk...
Of op een live stream natuurlijk!
Maar ik ben een beetje een fossiel wat de pc e.d. betreft, dus dan zal iemand het wel héél eenvoudig moeten maken (hier?) :o

Moet ik trouwens mijn adres al doorgeven voor het boek, of hoe werkt dat..? :dunno:

Heb het zelfde probleem met pc, lachen man alhoewel?:rolleyes:

Ja er zal vast wel een DBB'ers een stream hier ergens in deze sectie zetten, of we ouwehoeren er gewoon over ofzo maar is zaterdagochtend!!!

Zaterdagavond zoals ik al zei bij veronica, maar ja dat is vast en zeker hier al bekend wie de K1 gewonnen heeft.

Zondagochtend ga ik heel gezellig achter de pc, schrijf alle winnaars op en maak er lootjes van, propjes dus, en aangezien er vet op dat boek geaast word, en ik niet aan vriendjes politiek ga doen, word de loting verricht, dus 1 propje met een naam door niemand minder dan............... mijn dochtertje van 4. ( zit al mijn K1 dvd uit de kast te halen en nu even deze bekijken papa, Word nog wat strakjes............. in de toekomst!)

Vervolgens post ik zondag in dit topic wie zij getrokken heeft, deze DBB'er krijgt een PM, en volgt de instructies.

Het boek word door mij aangetekend verzonden!

Wanneer de winnaar van het boek het ontvangen heeft, post deze DBB 'er hier een berichtje van in dit topic en is het einde verhaal.

Stuur dat boek op, ik post een berichtje, en we zijn ineens klaar met al dat gedoe man! :roflol:

Zou wel een hoop werk schelen, stel je voor die Overeem wint, jezus moet ik tot nu toe dan 53 x een naam opschrijven, propjes maken, in een bak doen, en tussen door honderd x horen nu papa nu? Pfffffffff
Je zet mij nu toch wel aan het denken Hummer.:rolleyes:

Ja, kan iemand niet even duidelijk uitleggen hoe dat werkt met een stream?!
Zit hier met een niet al te snelle internetverbinding, zonder eigen tv en in het buitenland, helemaal ruk natuurlijk.

Bedank je dochtertje maar alvast voor het trekken van mijn lootje ;)

Dan geef je toch iedereen een nummer. ;)

Ja, kan iemand niet even duidelijk uitleggen hoe dat werkt met een stream?!
Zit hier met een niet al te snelle internetverbinding, zonder eigen tv en in het buitenland, helemaal ruk natuurlijk.

Bedank je dochtertje maar alvast voor het trekken van mijn lootje ;)

Tja als je het aan mij vraagt AbFab, je zit met een niet snelle internetverbinding, zonder eigen tv en in het buitenland, Japan toevallig?

Denk dat er wel DBB'ers zijn die een link op het forum zetten.

als mij dochtertje jouw naam trekt zal ik haar uit jouw naam bedanken.

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

Dan geef je toch iedereen een nummer. ;)

:)

Nee, helaas geen Japan. :D
Dan wacht ik wel gewoon af. Anders zullen alle partijen achteraf ook nog wel online verschijnen.

Zou wel een hoop werk schelen, stel je voor die Overeem wint, jezus moet ik tot nu toe dan 53 x een naam opschrijven, propjes maken, in een bak doen, en tussen door honderd x horen nu papa nu? Pfffffffff
Je zet mij nu toch wel aan het denken Hummer.:rolleyes:

Stuur mij dat boek op en ik ban je niet..

Denk je nl dat als je mijn naam niet trekt dat dat geen concequenties voor je heeft?

Dream on!...

Denk je nl dat als je mijn naam niet trekt dat dat geen concequenties voor je heeft?

Dream on!...

Hahaha, jij stemt voor Overeem! :roflol:
Dan kun je dat boek toch niet winnen... ;)
Dit is nog het jaar van Semmy.

Hahaha, jij stemt voor Overeem! :roflol:
Dan kun je dat boek toch niet winnen... ;)
Dit is nog het jaar van Semmy.

Heb supermod power, heb dat boek dus eigenlijk al in m'n bezit.

Damocell vindt het veels te leuk hier...die wil vast geen ban.

Mocht Schilt per ongeluk winnen dan pas ik gewoon jullie post aan, dat jullie massaal op mighty mo hebben gestemd ofsjo en mijn stem zet ik dan op Schilt.

Wie dan daarover gaat klagen...krijgt ook een ban.

Machtsmisbruik?...jazeker!:D

O.k. duidelijk.
Dus als ik straks mijn boek krijg, ban jij Damo..?
Da's ronduit l_llig! :D

Dream on!...

Oh shit, daar had ik nog helemaal geen rekening meegehouden, niet alleen zaterdag word spannend.......

Denk dat ik Sem effe ga bellen, vragen of hij even heen en weer kan vliegen om nog 1 boek te signeren, ik kan mij echt geen ban permiteren.;)

Terug
Naar boven