damocell
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 230
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Leuk om mijn boek zo op een youtube filmpje te zien!![]()

Ik hoop maar dat ik gewoon kan kijken op tv en niet pas de volgende dag vanaf mijn hd recorder ivm met mijn werk...
Of op een live stream natuurlijk!
Maar ik ben een beetje een fossiel wat de pc e.d. betreft, dus dan zal iemand het wel héél eenvoudig moeten maken (hier?)
Moet ik trouwens mijn adres al doorgeven voor het boek, of hoe werkt dat..?![]()
Wanneer de winnaar van het boek het ontvangen heeft, post deze DBB 'er hier een berichtje van in dit topic en is het einde verhaal.

Stuur dat boek op, ik post een berichtje, en we zijn ineens klaar met al dat gedoe man!![]()

Ja, kan iemand niet even duidelijk uitleggen hoe dat werkt met een stream?!
Zit hier met een niet al te snelle internetverbinding, zonder eigen tv en in het buitenland, helemaal ruk natuurlijk.
Bedank je dochtertje maar alvast voor het trekken van mijn lootje![]()

Zou wel een hoop werk schelen, stel je voor die Overeem wint, jezus moet ik tot nu toe dan 53 x een naam opschrijven, propjes maken, in een bak doen, en tussen door honderd x horen nu papa nu? Pfffffffff
Je zet mij nu toch wel aan het denken Hummer.![]()
Nee, helaas geen Japan.
Dan wacht ik wel gewoon af. Anders zullen alle partijen achteraf ook nog wel online verschijnen.

Stuur mij dat boek op en ik ban je niet..
Denk je nl dat als je mijn naam niet trekt dat dat geen concequenties voor je heeft?
Dream on!...

Hahaha, jij stemt voor Overeem!
Dan kun je dat boek toch niet winnen...
Dit is nog het jaar van Semmy.

Stuur mij dat boek op en ik ban je niet..
Denk je nl dat als je mijn naam niet trekt dat dat geen concequenties voor je heeft?
Dream on!...

O.k. duidelijk.
Dus als ik straks mijn boek krijg, ban jij Damo..?
Da's ronduit l_llig!![]()