MuscleMeat

Wie wordt de nieuwe K1 kampioen van 2010 --- voorspel en maak kans op....---

• Topic Starter Topic Starter
DBB'ers die meedoen het volgende:

De prijs:
K1_OmslagDefinitief290.jpg

is niet zomaar een prijs.

Het is een collectors item!

Het boek wat je kunt winnen over K1 is gesigneerd door niemand minder dan,

sem1.jpg

Semmy Schilt

Ja je leest het goed, het boek is net binnen bij mij, gesigneerd en wel door niemand minder dan SEMMY SCHILT.
Dit is dus een collectors item voor de ware liefhebber!
Leuk heh? Dacht ik ook!:)
Damocell

Wil je meedoen? post wie jij denkt wie de K1 gp wint en je maakt kans op een door Semmy Schilt gesigneerd boek over de K1, take your chance.

;)

---------- Toegevoegd om 11:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:04 ----------

We wachten rustig af hehe :D moeten eigenlijk een stream incl. dbb chat zien te regelen ofzo ;) zou mooi zijn voor in de late uurtjes :p

Zou kunnen maar volgens mij zijn de live streams eerder dan veronica, en aangezien mijn lieftallig vrouwtje OOK wil kijken, ga ik dus zaterdagavond kijken wanneer het op veronica is.. moet ik nog even over nadenken allemaal.:rolleyes:

haha oke dat word een beetje lastig inderdaad.. Of je kijkt het gewoon via de livestream, vervolgens ga je ook gewoon lekker onschuldig met je vrouwtje kijken? Ze hoeft het niet te weten :D

haha oke dat word een beetje lastig inderdaad.. Of je kijkt het gewoon via de livestream, vervolgens ga je ook gewoon lekker onschuldig met je vrouwtje kijken? Ze hoeft het niet te weten :D

Ja hahahahaha en dan alles winnaars van de gevechten goed raden, hahahha... spookte wel even door mijn hoofd... maar maak mij niet zo druk, zie de gevechten dan liever op big screen dan op klein schermpje.:D

Ja hahahahaha en dan alles winnaars van de gevechten goed raden, hahahha... spookte wel even door mijn hoofd... maar maak mij niet zo druk, zie de gevechten dan liever op big screen dan op klein schermpje.:D

:roflol: hahaha dat zou echt gruwelijk zijn. Gewoon weddenschap van maken :D geld verdienen :D:D

Nee moet goed komen, we zien tegen die tijd wel hoe of wat. Ik ga lekker de stream kijken op mijn schermpje.

Schilt.

Kom maar op met dat boek ;)

Edit naar aanleiding diskwalificatie Schilt: Saki

Waardeloos zeg dit :mad:
Bedankt voor de pb damocell!

Ik had toch openlijk mijn excuses aangeboden voor dit zeer irritante misverstand? Is inderdaad mijn schuld, heb niet goed gelezen destijds, kreeg Emailtjes van vechtsport websites met grote koppen erboven: schilt is out, heb maar een klein stukje gelezen en ben naar DBB forum gegaan, ik was een beetje te voorbarig geweest:(

Maar je hebt gelijk hoor, het is allemaal waardeloos en nutteloos geweest.
Dacht ik doe het goed, maar ja dus niet.:(

Quizvraagje omtrent de aanstormende k1 Finale...

Welke K1 fighter die al jaren en jaren meedraaid / meedraaide in de top van de K1 is desondanks een zeer groot aantal partijen nog NOOIT KO gegaan? Hij heeft misschien wel eens op TKO verloren, maar dan altijd op basis van opgave door een blessure, samenvattend: Welke K1 fighter heeft nog NOOIT verloren op KO?

Rara...

Aerts?

UPDATE:

Nog 13 dagen en dan is het zover, de K1 finals, pffff nog even geduld opbrengen.:)

TUSSENSTAND:

Overeem: 51 stemmen
Schilt: 15 stemmen
Aerts: 4 stemmen
Saki: 6 stemmen
Ghita: 1 stem
Kyatoro: 2 stemmen
Spong: 3 stemmen
Mighty Mo: 0 stemmen

Duidelijk is Alistair Overeem favoriet, we zullen zien, enne hier een voorproefje van wat je de 11e kan verwachten.:)

http://www.youtube.com/watch?v=x_6cUwL8jlg

Laatst bewerkt:
Big screen fights :D i like

Wil je ook meedoen?

Je hebt tot vrijdag 10 December 2010 tot 08.00 uur de tijd!!

Wie denk jij wie de K1 WGP dit jaar wint? post het en
maak kans op het boek over de K1.

Je hebt nog 10 dagen om mee te doen.:)

Ik ga voor Schilt.
Iedereen slaat zich stuk op hem :D

Semmy schilt

Als jullie maar weten dat dat boek voor mij is! :D

Hahahahahahaha Sorry Penose daar kan je mij niet van betichten. Jammer dat je zo denkt. kijk Hummer heeft Schilt gestemd, Hummer houd van Schilt en wil dat K1 boek zo graag dat..........

Maar Schilt wint helemaal niet, ik had namelijk een droom vannacht, een behoorlijk realistische droom, in de finale van het K1 toernooi stonden 2 vechters, behoorlijk toegetakeld door de vorige rondes die ze moesten vechten, ik herkende hun 2 in mijn droom bijna niet.

Het waren namelijk................. Mighty Mo vs Tyrone Spong, Mighty Mo kwam in de 2e ronde met een genadeloze rechtse, Spong tolt helemaal, en pleurt met een keiharde smak op de grond, Mighty Mo, de underdog won het toernooi. Ik geloof in mijn dromen en hoef het boek dus niet weg te geven want niemand heeft op hem gestemd, tja het is toch wat heh?

I think You oughta cut back on them roidz a bit mate. ;)
:roflol:

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:42 ----------

Het zou wel mooi zijn als Mo een paar keer die rechtse goed op zijn plaats zou weten te krijgen natuurlijk.

Terug
Naar boven