Fitness Seller

Wie zweet zich nog meer heel de dag de pl**ris?

Op m'n kamertje IS het net een sauna.

Ja

Het is hier trouwens nog steeds 26° C binnen. :fuu:
Heb je er ook last van :P

Ik zit hier op een zolder met wel mega veel ramen, maar ook de zon 24 uur hier... op het balkon kan ik niet zitten... ten eerste omdat het vol staat met bushbush :lol: en ten tweede omdat hij perfect op het zuiden ligt. Gisteren..was het hier binnen met gemak rond de 33 graden, pfff... door alle ramen open te zetten, waait het wel wat door.. maar damn zwaat nooit, maar hier wel lichtelijk van :roflol:.

Hier ook, beetje heen en weer lopen en hoppa.. nat, als of je net uit het zwembad komt..

En helemaal het irritante is dat je ballen de heletijd zo plakkerig zijn en je boxer tussen je bilnaat trekt !
Trek net me boxer uit me bilnaat !! :fuu:

teringgggggg, net ff gehelpt met wat sjouwen naar de auto en ik ga dood hier :fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu:

Hier ook, beetje heen en weer lopen en hoppa.. nat, als of je net uit het zwembad komt..

En helemaal het irritante is dat je ballen de heletijd zo plakkerig zijn en je boxer tussen je bilnaat trekt !
Trek net me boxer uit me bilnaat !! :fuu:

ik ben tijdelijk overgestapt van boxers naar 'strakke' boxers, ivm de hitte..

:fuu: dat scheelt een hoop!

Het is hier ook warm op m'n kamer maar heb een flinke ventilator aanstaan die toch wel enige koeling biedt, alleen plakken m'n armen steeds vast aan het bureau :fuu:

Vandaag is echt te warm. Ik zweet al als ik moet typen.

:fuu:
:fuu:

hierzo ja

Het valt hier nu echt ineens met bakken uit de lucht, ben net op tijd binnen, wel lachen om al die mensen door de straat te zien rennen :roflol:

Nu valt het weer lekker mee, niet te warm, niet koud en ook nog een windje! :D

Ik zweet me doooooood!!! :(

Erg warm o.O hmm.. 5 graden minder en ik ben erg blij :D

vandaag voor de grap eens een temperatuurmeter om me nek gehangen (werk op het dak met open vuur) op het dak die kwam uit op een temperatuur van 67 graden :) daar word je vrolijk van :(

het zweet loopt niet alleen van me hoofd af maar ook bij me ballen en ass en rug, is niet normaal. gelukkig zweet ik niet onder me oksels want gebruik syneo 5 echt een aanrader.

gelukkig een beetje afgekoeld nu....pfffffff wat een k-weer is het.

Mensen kom op, niet zo lopen zeuren :p het is ook nooit goed ;)

ik lig lekker te zweten heerlijk is dat.
scheer wel men lichaamsbeharing voelt weer een stuk frisser dan :cool:

Terug
Naar boven