gym is ook verschrikkelijk als je gaat benchpresse lijkt het alsof je in een olympisch zwembad ligt.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gym is ook verschrikkelijk als je gaat benchpresse lijkt het alsof je in een olympisch zwembad ligt.

!
heel vervelend als je aan het werken bent en gevaarlijk om kou op te doen.Bij mij niet, zweet het dubbel en dwars eraf en erdoorheen.
Odorex Spray kopen (als je die nog niet hebt). Voor 't pitten ff goed inspuiten, in laten trekken, en dan nog een keertje sprayen en goed laten drogen. Dan lekker gaan pitten en de volgende morgen afspoelen onder de douche.
Als dit niet werkt ben je immuun.
normaal zweet ik niet zoveel.maar sinds ik met crack ben begonnen, dan begin ik te zweten bij alles wat ik doe.ben nu 2 weken zonder crack aan het trainen.en zweet me nog steeds rot.of het aan crack of het weer ligt dat weet ik niet.

Na het trainen douchen en na het afdrogen weer beginnen te zweten![]()

dat heb ik altijd als ik heb gesport, of het nou winter of zomer is, die ****ing kleedkamers zijn altijd bloedheet![]()