MuscleMeat

Wie zweet zich nog meer heel de dag de pl**ris?

Yup, ookal loop ik zonder shirt in een trainingsbroek of driekwart broek ik zweet me alsnog kapot.:o

Ookal heb je niks aan, je ballen zweten altijd.:(

Ik zweet echt hard in de sport school in dit weer, en die mensen maar raar aankijken , terwijl zij niks doen , GO TRAIN FFS!!

Bij mij niet, zweet het dubbel en dwars eraf en erdoorheen.

Odorex Spray kopen (als je die nog niet hebt). Voor 't pitten ff goed inspuiten, in laten trekken, en dan nog een keertje sprayen en goed laten drogen. Dan lekker gaan pitten en de volgende morgen afspoelen onder de douche.

Als dit niet werkt ben je immuun.

Als ik moet bukken om iets te pakken staat het zweet al op m'n rug en voorhoofd :roflol: - Trainen met dit weer is ****ing genieten.

Odorex Spray kopen (als je die nog niet hebt). Voor 't pitten ff goed inspuiten, in laten trekken, en dan nog een keertje sprayen en goed laten drogen. Dan lekker gaan pitten en de volgende morgen afspoelen onder de douche.

Als dit niet werkt ben je immuun.

Idd, dat gebruik ik nu ook omdat ik te snel zweet en nu ik Odorex gebruik is het echt verminderd.

Ja, zelfs als ik niks doe zweet ik als een hond. Echt belachelijk.

Zit nu met een koelelement in mijn nek te chillen.

christus wat zweet ik mij kapot!!

en het k*tte is; als je ergens naar toe gaat, je hebt lekker gedoucht....trekt schone kleren aan en die geringe inspanning zorgt er alweer voor dat je je kapot zweet.

Heerlijk, echt heerlijk!!:rolleyes:

Ik heb ook de hele dag last van een balzak die tegen mijn been plakt. Bij de kleinste beweging ben ik drijfnat.

Maar met trainen gaat er gewoon een knop om bij me. Dan vind ik het niet erg. Na het trainen douchen en na het afdrogen weer beginnen te zweten :fuu:

normaal voor oksels gebruik ik spul van therme 5 dagen geen last meer van zweet onder je oksels.
voor de rest ook wel zweten maarjah doe je niks aan, af en toe douche nemen of ff lekker een frisse duik nemen in het zwembad achter thuis :D

Ik heb "de" oplossing voor de studenten onder ons die moenteel aan het smelten zijn op hun kamers:D Ik heb een fake curverbak gekocht voor 2.50€ en heb deze gevuld met koudwater waar ik dus nu met me poten in hang :P En het helpt enigzins:woot:

Thank me with karma :cool:

zit de gehele dag te niks dus zweten valt wel mee loop ook gewoon de hele dag in een korte broek en zonder shirt

Ja

Het is hier trouwens nog steeds 26° C binnen. :fuu:

Terug
Naar boven