AndroidHealthClinic

Wielrenners matriaal

the edge

Novice
Waardering
0
Beste, graag had ik even geweten of er hier gasten zijn die me kunnen helpen met wat info! ik ben wielrenner 25jaar en zou graag eens een kuurtje zetten om aan kracht bij tewinnen ! graag had ik geweten wat ik het best erin blaas!
Ps ik vertrek over een paar weken naar turkije zijn er daar produckten teverkrijgen zonder medisch voorschrift? greats DMEN

Er wordt veel gebruikt onder wielrenners, maar begrijpelijkerwijs heel weinig over gesproken.

Wel kan ik je eventueeel vast tippen op het volledig legaal produktje Endure van Pasio Ingredients dat je uithoudingsvermogen zal verbeteren.

Voor een kuurtje hoop ik dat heldere geesten op het forum je kunnen helpen. Meestal zijn ze er als de kippen bij om newbies te vertellen vooral NIET aan de AS te gaan. En als je dat doet, je vooral ter dege in te lezen. Doe dat dus vooral nu, voor je op reis naar Turkije gaat.

Ja, wat kan ik zeggen. Als je prof bent of wanneer er geregeld een doping controle plaatsvindt dan kun je beter die spullen achterwege laten. De pakkans is vrij groot. Ik ken een ex-prof en die gebruikte vroeger natuurlijk "epo" maar tot mijn verbazing gebruikte hij vroeger ook deca. Ik weet niet of je er iets aan hebt. Veel succes bij je zoektocht

deca is bijna 2 jaar opspoorbaar, dan kan hij beter voor nadrolone phenylpropionate gaan

Ik zou voor anavar gaan, het gaat hem toch alleen maar om de kracht, je hebt er weinig aan als je sterker wordt maar ook nog eens flink wat kilos extra de bergen op moet gaan zeulen.

btw: dopingcontroles stellen dus echt niet veel voor, in de wielrensport.

test susp.
Zit ook niet zolang in je bloed na gebruik.

younggod zei:
dus de korte esther versie van normale deca???

is het eerder uit je bloed. minder lang na gebruik te vinden.

zou trouwens niet voor deca gaan als wielrenner.

Door wielrenners worden vaak de volgende as gebruikt.

Testo propionaat (snel uit systeem)
Sustanon (begin van de winterstop, ongeveer 6 weken gebruiken)

Anavar
TBol
Stromba

Grtz

Alles wat er snel uit is bro..

ze nemen vooral test suspensie en GH..

grtjes D.W.

Een wielrenner kan toch echt beter Epo nemen, daar heeft ie het grootste profijt van.
Ik spreek uit ervaring :)

• Topic Starter Topic Starter
Moesten er nog dingen volgen laat maar weten hé! Ik heb nu echte sustanon 250 via de dokter, wanneer en hoeveel moet ik er van inspuiten in de week dag?! en hoelang zit dat inje voor de doping controles é!

de langste ester in sustanon is decanoaat. dus is net zoals nandrolone wel tot 2 jaar te vinden.

the edge zei:
Moesten er nog dingen volgen laat maar weten hé! Ik heb nu echte sustanon 250 via de dokter, wanneer en hoeveel moet ik er van inspuiten in de week dag?! en hoelang zit dat inje voor de doping controles é!

Lekker dokter, die weet er blijkbaar niks vanaf.
Maar welke dokter wel...

Je ploegarts misschien?
Maarja, als je niet zeker weet dat hij wel wat met doping wil doen, dan zou ik die buiten beschouwing laten, want je bent zo geroyeerd.
Aan gewone as heb je naar mijn mening als wielrenner niks aan. Je hebt niks aan meer kracht als je uithouding vermindert.
De voordelen van gewone as bij wielrennen zijn nihil.
Enige dat helpt is Epo en in mindere mate THG.
Trust me, i know!

HGH + insuline lijken me uitermate geschikt .

Een wielrenner kan veel baat hebben in wedstrijden bij het snel aanvullen van zijn energie(eten) (meerdaagse koersen dan voornamenlijk). Daarvoor kan insuline goed te pas komen

Terug
Naar boven