AndroidHealthClinic

Wielrenners matriaal

Vergeet dopingcontroles niet!!
5 maanden aan de hgh kan nooit goed gaan!
epo is 4 dagen na injectie al uit het bloed en de werking kan tot 3 maanden erna nog gemerkt worden, dus dat is zeer positief!

IKKE zei:
Een wielrenner kan veel baat hebben in wedstrijden bij het snel aanvullen van zijn energie(eten) (meerdaagse koersen dan voornamenlijk). Daarvoor kan insuline goed te pas komen

Voor de werking, agree.

Voor een beginner met weinig kennis lijkt het me op z'n zachts gezegd geen goed idee. :)

EPO is ook geen spul dat je zomaar even moet gaan gebruiken. Als je niet kan testen wat je haematocriet waarden zijn dan heb je een veel te groot risico dat je bloed te dik wordt.

AAS die een negatieve invloed hebben op je uithoudingsvermogen moet je zeker mijden, het verlies aan uithoudingsvermogen is van grotere invloed dan toegenomen kracht. Of je moet een baansprinter zijn. Op de weg is uithoudingsvermogen meer dan 90% de beslissende factor, ook al kan krachtstoename bij sommige ultralichte wielrenners nog wel wat extra's bieden.

Laatst bewerkt:
Ik neem toch aan dat je tijdens wat voor kuur dan ook je lichaamswaarden laat meten.
Of je nou epo of andere as neemt.

Shamrock zei:
Vergeet dopingcontroles niet!!
5 maanden aan de hgh kan nooit goed gaan!
epo is 4 dagen na injectie al uit het bloed en de werking kan tot 3 maanden erna nog gemerkt worden, dus dat is zeer positief!
???

EricR zei:
EPO is ook geen spul dat je zomaar even moet gaan gebruiken. Als je niet kan testen wat je haematocriet waarden zijn dan heb je een veel te groot risico dat je bloed te dik wordt.

Kun je uiteraard op het ziekenhuis laten doen, maar vast niet elke week ;)

Je zou bv nog een speciale centrifuge kunnen aanschaffen en een zooi hematocrietbuisjes (en bunsenbrander).

Dan kun je het zonder veel moeite zelf doen. Alleen moet je je eigen bloed afnemen, en je zult moeten weten hoe je het percentage rode bloedcellen kunt berekenen.

Ik heb het tijdens mn studie erg veel moeten doen, alleen was het bloed gelukkig van een ander :D

Koop dekrant het laatste nieuws van vandaag in belgie..daar staat inwat museeuw en co allemaal gebruikten...o.a.oxandrolone(anavar) ...en een soort test die maar 9h opspoorbaar is..

groetjes

Terug
Naar boven