- Waardering
- 27.580
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Ongelofelijk dit weer, en dat op smarties.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ongelofelijk dit weer, en dat op smarties.
Pogacar maakt 4min goed waar Evenepoel en Vingegard 2 min goed maken.oa Carapaz en Kelderman in kopgroep met 3:40 op groep Pogacar
Vandaag weer, nu 4:15u op Geel met nog 60km te gaan.oa Carapaz en Kelderman in kopgroep met 3:40 op groep Pogacar
Kijk lekker via Belgische zender, krijg je veel meer info dan via NOS.
Nadeel kan zijn, dat ze het meest Belgen interviewen
Wanneer heeft een bruine kip voor het laatst een ei gelegd ?
Het lijkt alsof je een racefiets terug hebt gekregen van een Duitser die dit ding in 1945 heeft ' geleend '.Zelf rij ik er al jaaaren mee, maar eindelijk zegeviert het gezonde verstand ook in het peloton: 28mm is de nieuwe norm, eindelijk.
![]()
![]()
Doe er ook mountainbikepaadjes mee. Heb het ergste vuil van het bb en de opgaande buis geveegd. Het ding weegt maar iets meer dan 7kg en met 3,5 bar en de lage Campagnolo aero wielen rolt het ding geweldig goed op zowel asfalt als onverhard. Ik doe heel lang met mijn racefietsen, heb er maar 5 in totaal gehad en de eerste 2 toen ik nog geen 10 was. Vervang alles dat gesleten is of niet bevalt, deze Bianchi heeft alleen nog het originele frame, de remhoeven en de cranks.Het lijkt alsof je een racefiets terug hebt gekregen van een Duitser die dit ding in 1945 heeft ' geleend '.
Alles is versleten en vuil en zo berg je een racefiets niet op.
Je begrijpt het weer eens niet omdat je zelf op een hallelujah fiets rijdt.Dit topic aanhouden voor profrondes a.u.b. en geen slap gelul over je eigen fietsje. dat kan hier > https://forum.bodybuilding.nl/topics/vrije-tijd-mtb-wielrennen.439482/
Ik dat andere topic mag je ook een foto posten van je 1e fiets met houten wielenJe begrijpt het weer eens niet omdat je zelf op een hallelujah fiets rijdt.
Ja is gelijk gehouden, en op dezelfde middag.