AndroidHealthClinic

Sticky Wielrentopic

Indrukwekkend inderdaad. klein verzet en kont op het zadel, zo moet het!

het commentaar ook van m wuyts
een goeie kont , een rechte rug , ja zo moet het , kom op tommeke
geweldig , daar verbleekt alles bij ;)
dan ben je blij dat er een belgische zender bestaat , anders had ik weer naar m smeets moeten luisteren - bah:mad:

Grappig hoe Boonen & Leukemans vertelden in de interviews achteraf hoe ze 55 per uur reden na de muur en Cancellara er zo snel van weg vlamde. Moet die echt 60 of meer aan het rijden geweest zijn.

het commentaar ook van m wuyts
een goeie kont , een rechte rug , ja zo moet het , kom op tommeke
geweldig , daar verbleekt alles bij ;)
dan ben je blij dat er een belgische zender bestaat , anders had ik weer naar m smeets moeten luisteren - bah:mad:

Dat ga je niet menen, die Boonengeilerij van Wuys is toch behoorlijk irritant om naar te luisteren. Smeets doet overigens dit soort verslagen niet, dat is voorbehouden aan Dijkstra en Ducrot. Wordt je soms ook neit vrolijk van maar het is niet zo slaapverwekkend als de Belgische verslaggeving.

Een schaatswedstrijdje :roflol: Alleen al door het incidentele heeft de Elfstedentocht meer legendarische waarde dan een RVV.

Maar goed, Cancellara was ongenaakbaar vandaag en de kans op een Nederlandse winnaar blijft vrij klein in de komende jaren. Langeveld en Hoogerland nog wel redelijk van voren maar Hoogerland moest knechten voor Leukemans en Langeveld was gewoon niet sterk genoeg. Armstrong met amper echte voorbereiding op deze wedstrijd was van hetzelfde niveau en reed nog wat attenter eigenlijk.

HAHAHAH meer legendarische waarde dan Vlaanderens mooiste, dat moet van een hollander komen.
EN dan ook nog zeggen dat de commentaar van Wuyts slechter is dan van de kaaskoppen. Chauvinisme ten top!

HAHAHAH meer legendarische waarde dan Vlaanderens mooiste, dat moet van een hollander komen.
EN dan ook nog zeggen dat de commentaar van Wuyts slechter is dan van de kaaskoppen. Chauvinisme ten top!

Bij de NOS gaat het niet urenlang over hoe goed Boonen wel niet is en zelfs als hij er wordt afgereden is het nog een supermens volgens Wuyts. Zelfs de liefhebbers van Belgische verslaggeving schakelden massaal over toen Wuyts totaal losging vanmiddag.

Commentaar bij de NOS is verder ook niet veel soeps maar zoals gezegd is die Boonen geilerij op de Belg gewoon om te janken zo erg. Maar goed anders vind ik het commentaar ook nog slaapverwekkend, alleen als de NOS of Eurosport niks uitzend zal ik naar Wuyts of Jose de Cauwer willen luisteren.

Met spijt in het hart moet ik EricR hierin bijtreden. Michel Wuyts is een degoutante gast die imo op een ongezonde manier over wielrenners praat. Hij weet er wel heel veel van, maar die geilerij is een brug te ver. Ik zou er nogal ongemakkelijk van worden als ik een van zijn favoriete wielrenners was.

Wuyts is een grote fan van Tom Boonen, en in het veldrijden nog harder van Sven Nys. In zijn verslaggeving is dat overduidelijk en dat irriteert mij soms wel, vooral omdat ik geen fan ben van die 2 :D

Wuyts is een grote fan van Tom Boonen, en in het veldrijden nog harder van Sven Nys. In zijn verslaggeving is dat overduidelijk en dat irriteert mij soms wel, vooral omdat ik geen fan ben van die 2 :D
Groot gelijk?De gatlekkerij van Wuyts druipt er af.Vooral tov Boonen.

De Ronde van Vlaanderen met godbetert de Elfstedentocht vergelijken:roflol::roflol::roflol:!!!

Een wereldsport als wielrennen vergelijken met lokale folklore: uitgezonderd wat Friezen, Inuït en Scandinaven is er niemand in schaatsen geïnteresseerd.
En als je al zappend voorbij het schaatsen op de Nos komt, dan pas word je kotsmisselijk van die chauvinistische prietpraat van Smeets en co.

Bekijk de erelijst van de Ronde van Vlaanderen eens, zou ik zeggen. Die spreekt voor zich.

:roflol: Er is een gevoelige snaar geraakt. Buiten wielerliefhebbers dondert ook niemand ene moer dat de RVV wordt verreden. Natuurlijk is het een mooie wielerklassieker maar klassiekers spreken alleen in Europa aan.

En denken dat er niemand in schaatsen geinteresseerd is :roflol: Op de OS haalden 11 verschillende 11 landen medailles. Wielrennen op de OS wordt over meer landen verdeeld qua medailles maar wielrennen kent ook een stuk meer disciplines.

De erelijst van de RVV maakt je zaak er trouwens niet sterker op met 66 overwinningen voor een Belg. Zo lijkt het toch meer op een Vlaamse folkloredagje. Yep de Elfstedentocht kent maar 1 nationaliteit qua winnaars maar dat is met andere incidentele wedstrijden in diverse landen meestal ook zo. Na Belgie komt Italie met een schamel aantal van 10 overwinningen en Nederland doet ook nog mee met 9 stuks. Mondiale aangelegenheid hoor die RVV.

http://www.youtube.com/watch?v=CGkjj8i07ZA

voor alle liefhebbers van wuyts en consorten
vergelijking gaat trouwens niet op t.a.v smeets en ducrot
het zijn vaak ook de nieuwtjes en achtergrondinfo wat eigenlijk niet geevenaard kan worden door den ollanders -

die blijven vaak hangen , met teksten als het nieuwe wielrennen

Renaat

• Topic Starter Topic Starter
Kunnen we dit topic niet schaatsvrij houden? Wat betreft Boonen, hij is toch gewoon een half-god? Ok, tijdens interviews komt die niet zo over, maar als die op de fiets zit is hij het zeker. Op 25-jarige leeftijd, in 1 jaar tijd, RVV, Rouxbaix en WK winnen is er maar weinigen gegeven. Als hij zondag zijn 4e Roubaix wint, mag Wuyts hem van mij de hemel in prijzen. Geen moeite mee.

Weet wel dat ik genoot gister toen Fabian (nog zon half-god) Boonen loste op de Muur. Ongekend machtsvertoon. Voor Fabian geldt echter hetzelfde, in het interview nadien komt hij weer gewoon als een sterveling over, maar op de fiets zijn het goden. Mogen best vereert worden. En ieder doet dat op zijn eigen manier.

Laatst bewerkt:
ik denk dat in elke sport af en toe wel zo'n heldenverering toeslaat
ik heb er geen moeite mee

die blijven vaak hangen , met teksten als het nieuwe wielrennen

Renaat

Inderdaad Nederlandse verslaggeving doet HARD onder voor de Vlaamse, ook echt keihard.

Die k*t Ducrot met zijn nieuwe wielrennen, heb ooit eens Boogerd geloof ik gehoord die zonder een naam te noemen luidop afvroeg wat voor onzin die hele term wel niet is. Zet er Dijkstra bij met zijn onnodig standaard geouweklets wat ELK jaar Tour weer precies in dezelfde vorm terugkomt. Er zijn hele wikiquotes pagina's mee gevuld... :eek:

Teveel frustratie van mij over de NOS wielrennen presentatie...

Smeets is ook een aanfluiting tegenwoordig bij het wielrennen, voor zover hij het al niet was. Stelselmatig namen verkeerd uitspreken en regelmatig de actie missen. Rein Taaramae wordt door hem Rein Tamaarae genoemd en verder behandelt hij de kijkers als een stel debielen. Iedere minder bekende renner is een renner die we volgens Smeets niet zouden kennen.

Maar ja alles beter dan de Boonenshow of in slaap vallen bij het gewauwel van Jose de Cauwer. Daarmee zal ik wel weer tegen schenen schoppen maar ik hoorde toch liever Uytterhoeven en van Lombeek. Ook al kan ik van Nieuwkerke dan wel een stuk beter velen dan Wuyts.

ach eric , voor iedereen is er wel wat
misschien zijn er liefhebbers die smeets en ducrot wel goed vinden
maar dat smeets de gemiddelde medemens een debiel vindt is een feit
eigenlijk is het een naar mannetje geworden voorzover hij het al niet was

Renaat

Ik snap Wuyts wel dat hij Boonen beetje de hemel in prijst.
Want wat stelt de rest op dit moment voor (gilbert even niet meegerekend)
Dan zouden we moeten tevreden zijn met af en toe een top tien plaats.

morgen scheldeprijs, nationale feestdag in my hometown of schoten :p

Terug
Naar boven