XXL Nutrition

Sticky Wielrentopic

Het commentaar van Michel Wuyts en José De Cauwer is toch echt schitterend. Alleen heb ik het niet voor die Carl Van Nieuwkerke.

• Topic Starter Topic Starter
Farrar wint, Theo Bos 31e, lekker dan.

Laatst bewerkt:
De Gees mogelijkerwijs op weg richting eindzege Ronde van het Baskenland. Ziet er in ieder geval goed voor hem uit. Staat op 1sec van leider Valverde. Met nog 1 etappe met finish berop en een individuele klimtijdrit van 22km voor de boeg.

Valverde pakt die zege, altijd handig dat hij nog steeds mag rond rijden terwijl nu ook de UCI wil dat hij geschorst wordt.

De Gees is gevallen gister en vergooide zo zijn kansen op de eindzege. Zonde weer. Opmerkelijk nieuws: de Rabo's willen Matti Breschel aantrekken. Nu wil iedere pro-tour ploeg dat wel, maar de Rabo's schijnen goede papieren te hebben.

Ballan voorlopig geschorst, en Chris Horner pakt eindwinst in het Baskenland. Die is schijnbaar in de vorm van zijn leven. Gaan we ongetwijfeld terug zien volgende week zondag en in de Ardennen.

Het commentaar van Michel Wuyts en José De Cauwer is toch echt schitterend. Alleen heb ik het niet voor die Carl Van Nieuwkerke.

+1

Geniaal altijd. Vooral hun 'intellectual battles' die ze heel de tijd voeren zijn hilarisch. Een dodelijk duo.

Snap eigelijk niet hoe hier kritiek op komt. Als het bvb TDF is moeten die mensen soms 5uur aan een stuk praten tijdens een saaie vlakke etappe, kunnen ze toch moeilijk heel de tijd moppen tappen? Vind het altijd wel redelijk intressant wat er gezegd wordt.

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

Trouwens morgen Parijs Roubaix.

Mensen die andere mensen tippen buiten Cancellara?

Enige kans die ik zie voor Boonen is pech/offday van FC...

Breschel op vage manier weggevallen uit de Ronde. Ben benieuwd wat die gaat doen zondag

Boonen is voor mij de topfavoriet morgen. Denk niet dat Cancellara hem op het vlakke of de kasseien uit het wiel gereden krijgt. Eenmaal op de piste is Boonen haast onverslaanbaar.

ik ga voor de underdogs morgen, Breschell of Leif Hoste als winnaar.

Dat ze allemaal maar naar de klote lopen, ik heb They...

Tijd om geschiedenis te schrijven, Tom.

Wat moet je hier nog van zeggen...

Woorden schieten inderdaad te kort, wat een monster

Zoals ik gisteren voorspelde, behalve pech of ziekte kon niets Fabian van de zege houden.

Crazy shit...

zou Cancellara ook squatten? :D

Ik heb denk ik nog niemand met zoveel overwicht zien koersen in De Ronde en Parijs-Roubaix, wss omdat ik de tijd van Merckx niet meegemaakt heb. Maargoed, Cancellara is een fenomeen, klasse teveel.

Wat denken jullie van a.s. zondag, toch niet weer die man met dat rode jasje aan? Misschien een Nederlander, als er renners zijn die graag de Amstel Gold Race willen winnen zijn zei het wel, maargoed wie wil er nou niet winnen.

Terug
Naar boven