Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawe hoor, voornamelijk voetbal en wielrennen. Tennis en andere sporten kijk ik soms ook.
misschien stomme vraag, maar waarom rijd Gesink eigenlijk niet mee?
Giro is gedaan, ook al is strijden voor de tweede plek wel zo slim omdat Clentadope waarschijnlijk vlak voor de Tour te horen krijgt dat hij geschorst is. Dan vervallen al zijn uitslagen vanaf de Tour vorig jaar
Hhm, zo had ik het nog niet bekeken, maar zit idd (helaas) kern van waarheid in.
Ik snap niet waarom contador daarnet die rit gunde aan rujano. Ik weet dat veel renners dat doen, maar moest ik renner zijn ik zou niemand wat gunnen. Altijd voor eigen succes.![]()
Ik snap niet waarom contador daarnet die rit gunde aan rujano. Ik weet dat veel renners dat doen, maar moest ik renner zijn ik zou niemand wat gunnen. Altijd voor eigen succes.![]()
Volgens de Amerikaanse tv-zender CBS zou ook George Hincapie uit de biecht hebben geklapt over het vermeende dopinggebruik van Lance Armstrong. Hincapie reageert cryptisch.
Na Floyd Landis is het de beurt aan Tyler Hamilton om Lance Armstrong te beschuldigen van dopinggebruik tijdens zijn carrière. De 40-jarige Hamilton, ex-ploegmaat van Armstrong, deed een boekje open op de Amerikaanse tv. "Ik zag zelf hoe hij zich epo toediende."
Zeker interessant als het over een 5 (?) voudig Tourwinnaar gaat, daarbij waren Hamilton als Landis zelf gepakt dus wellicht niet objectief meer. Hincapie daarentegen is nooit gepakt dus dat zou een stuk betrouwbaarder zijn.
Maar aan de andere kant is het voor mij allang uidelijk tussen '92 en ruwweg '06 kon en gebeurde er vanalles.