Een duathlon bijvoorbeeld, aangezien je ook graag hardloopt.Buiten fietsen voor de fun. En ja een racefiets. Met de mtb fietste ik ook altijd op straat ipv bos. Dus daarom wil ik nu een racefiets.
En een keer mee doen met een event.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een duathlon bijvoorbeeld, aangezien je ook graag hardloopt.Buiten fietsen voor de fun. En ja een racefiets. Met de mtb fietste ik ook altijd op straat ipv bos. Dus daarom wil ik nu een racefiets.
En een keer mee doen met een event.

Bedoeling wasEen duathlon bijvoorbeeld, aangezien je ook graag hardloopt.![]()
.Same here. Ik vind zwemmen wel leuk op vakantie, maar ben nu ook weer geen enorme waterrat.Bedoeling was
Halve triatlon 2500m zwemmen 80km fiest 20km hardlopen. Wist niet dat er ook een duathlon bestond. Dat lijkt mij ook wel leuk aangezien ik voor geen meter kan zwemmen.
Inb4 Thuggy wordt een triatleet.Same here. Ik vind zwemmen wel leuk op vakantie, maar ben nu ook weer geen enorme waterrat.
Heb wel grote bewondering voor triatleten, daar niet van.

Ik ben groter.Triathleten zijn de grootste fucking sicko's op deze aarde.
We hebben het hier niet over ego
.Ik had het over m'n lul.
Pics?
Op welke fiets heb je nu geboden?Bod uitgebracht op de fiets. Hopelijk morgen halen.
Op welke fiets heb je nu geboden?
Ik heb zelf afgelopen weekend een nieuwe fiets met 105 afgemonteerd gekocht bij een lokale fietswinkel. Die was 300 euro goedkoper, omdat het een showroommodel was dat wegging. Nooit op gefietst en dus eigenlijk gloednieuw, maar wel gelijk flinke korting erop.
Racefiets marktplaats is al eerder vermeld en dat is idd een goede om naar te kijken, mocht de fiets die je nu op het oog hebt niets worden. Verder kun je rond september/oktober dus ook meer van die deals als de mijne verwachten, maar dan zul je waarschijnlijk nog eventjes geduld moeten hebben.
Met een triple erop zie ik. Nu moet je natuurlijk ook wel eens in het heuvelland komen fietsen.Een Gazelle https://www.marktplaats.nl/a/fietse...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Heb hiervoor gekozen omdat het mijn eerste racefiets wordt en het meer dan de helft goedkoper is dan die Cube.
Met een triple vlieg je de berg op, I'm sure.
Wat is een triple?Met een triple erop zie ik. Nu moet je natuurlijk ook wel eens in het heuvelland komen fietsen.Met een triple vlieg je de berg op, I'm sure.
Mooi fietske! Mijn eerste fiets was ook niet super nieuw. In fact, uiteindelijk bleek het een oldschool Gazelle Primavera te zijn uit 1997. Originele velgen zaten er nog op. Afmontage met Shimano RSX, wat al sinds 2000 niet meer gemaakt wordt. 12-25 casette erop, dus het heuvelland was een dikke pot ellende. Toch doe ik hem niet weg, want ik ben er nog altijd hartstikke trots op.![]()

.https://www.futurumshop.nl/blog/art...bbel-triple-of-compact-wat-is-de-juiste-keuze (En op futurum staan meerdere handige blogartikelen voor de beginner. Ik snap er zelf ook driekwart van de tijd maar de helft van de termen, maar weet inmiddels de inieminie basis voor beginners).Wat is een triple?
En ja eerst even kijken hoe dit bevalt. Maat van mij heeft ook net een fiets gehaald dus kunnen we mooi samen fietsen. Misschien in de toekomst is kijken naar een iets luxere fiets als ik het dan nog steeds mooi vindt.
En het is hier vals plat hoor.
Keep us posted.hahahaEen triple is 3 kettingbladen voor.
Wordt meestal gebruikt door dikke oude mannen die een berg op willen fietsen maar niet goed genoeg getraind zijn om het met normale versnellingen te doen.
dit is een goede beschrijving.Een triple is 3 kettingbladen voor.
Wordt meestal gebruikt door dikke oude mannen die een berg op willen fietsen maar niet goed genoeg getraind zijn om het met normale versnellingen te doen.
.Will do! Rij je trouwens vaak lek met een racefiets of valt dat wel mee? Oh ik durf ook wel alleen te fietsen maar met een maat is het toch leuker.https://www.futurumshop.nl/blog/art...bbel-triple-of-compact-wat-is-de-juiste-keuze (En op futurum staan meerdere handige blogartikelen voor de beginner. Ik snap er zelf ook driekwart van de tijd maar de helft van de termen, maar weet inmiddels de inieminie basis voor beginners).
Leuk dat je met een vriend kunt fietsen! Dat scheelt altijd wel. Ik durf pas sinds vorige week woensdag in mijn eentje te gaan hahaha. Ik hoop dat dit iets wordt!Keep us posted.
god***domme wat was het af en toe stijl omhoog en ook nog eens slecht asfalt. En dat ook nog eens terwijl ik toen best wel fucking goed getraind was en maar 65kg woog.