ScumbagAnnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.419
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
Met een racefiets rijd je vaker lek dan met een mountain bike. Heeft met de spanning op de bandjes te maken en met het feit dat er (haast) geen profiel op zit. Ik zelf heb nog nooit lek gereden, maar er gaat natuurlijk een dag komen dat het wel gebeurt. Daarom ben ik aan het kijken naar een clinic/workshop waarbij klein onderhoud en bandenwissels centraal staan. Mocht het dan eens gebeuren, kan ik het zelf fixen.Will do! Rij je trouwens vaak lek met een racefiets of valt dat wel mee? Oh ik durf ook wel alleen te fietsen maar met een maat is het toch leuker.
Ik rijd nu dus ook niet met zadeltasje. Ik kan wel pretenderen dat ik iets kan, omdat ik de spullen bij me heb. Maar als er iets gebeurt, zal ik voor nu toch moeten lopen of @wovano bellen
, want op dat vlak ben ik echt een debiel.

god***domme wat was het af en toe stijl omhoog en ook nog eens slecht asfalt. En dat ook nog eens terwijl ik toen best wel fucking goed getraind was en maar 65kg woog.

Maar wielrennen zal altijd nummer 1 blijven in mijn hart hoe tof ik bodybuilding ook vind.