MuscleMeat

Sticky Wielrentopic

Belga Sport: Johan Museeuw (2009)

Nja, echt kijken doe ik allee tour de France (liever nog: luisteren op de radio).

Wel geweldig weer om te fietsen. Vandaag hardgelopen, morgenavond ga ik weer eens een lekker rondje trappen :)

De cyclocrossers lijken de eendags wedstrijden te pakken. Wat zijn ze goed op de weg :nut: ( en cyclo en mtb)

Eigenlijk wel zonde van het asfalt.

Zo, heerlijk fietsweer en begin van een weekje vakantie. Lekker rondje gereden van 70km langs het water. Wind tegen heen en mee terug, ideaal. Langzaam weer de tijd om ook lekker in de avond even een rondje te rijden. Ben toch duidelijk niet zo’n winter fietser

Zuid Amerikaanse praktijken op de Hollandse dijk.
Waar zouden ze zo'n fiets nog kunnen verkopen? Erg opvallend en mega oncomfortabel.
Nauwelijks, fiets is helemaal op maat. Maar er zal we een debiel zijn die er duizend euro voor geeft.

Carbon fietsen zijn momenteel slecht leverbaar, dus er zijn echt we mensen bereid voor te betalen... maar zoiets?

Onderdelen is ook een ramp, een cassette (tand wieltjes) van een collega zou 7 weken duren om te bestellen. Hij heeft zelf voor grof geld wat oude onderdelen verkocht, voor meer dan hij er ooit voor betaald heeft.

Gelukkig heb ik een prima fiets. Want nu een fiets kopen is bijna niet mogelijk, alle leuke fietsen zijn tot september uitverkocht.

Terug
Naar boven