MuscleMeat

Sticky Wielrentopic

Bezoekers in topic

Spambod

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Waarderingsscore
7.640
Vorig jaar amper de fiets kunnen gebruiken na aanschaf, wegens problemen met mijn knieën. Nu gaat het beter en het mooie weer is uitnodigend om de fiets uit te laten.

Het is nog wat fris dus ik dacht eraan om mij hierop te kleden met:

Been- en armstukken
Lange handschoenen
Windjack

Zelf dacht ik aan de Decathlon, aangezien die prijs gunstig is. Iemand ervaringen met dit merk, of zijn er andere aanraders?

Kijk op sites zoals Mantel of futurumshop naar items die in de aanbieding zijn. Zal geheid wat moois tussen staan

RonReves

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 nov 2019
Waarderingsscore
2.629
Lengte
1m87
Massa
100kg
Vetpercentage
18%
MvdP uit de uae tour. Staflid positief getest. Balen.

imnewhere

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Waarderingsscore
4.832
Lengte
1m80
Massa
72kg
Vorig jaar amper de fiets kunnen gebruiken na aanschaf, wegens problemen met mijn knieën. Nu gaat het beter en het mooie weer is uitnodigend om de fiets uit te laten.

Been- en armstukken
Lange handschoenen
Windjack

Zelf dacht ik aan de Decathlon, aangezien die prijs gunstig is. Iemand ervaringen met dit merk, of zijn er andere aanraders?
Met het weer van afgelopen weekend (rond 15 graden) zijn arm- en beenstukken voldende, naast broek, shirt en zweethemdje. Windjack en handschoenen zijn altijd een goede investering. Heb geen ervaring met de producten van Decathlon. Mantel en Futurmshop zijn wel meer gericht op wielrennen.

• Like
Waarderingen: Onit

sloffel

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
11 jan 2010
Waarderingsscore
33
Lengte
2m02
Massa
86kg
Vetpercentage
12%

Been- en armstukken
Lange handschoenen
Windjack

Je kan eventueel ook hier: https://www.zale-online.nl/ kijken, vaak ook prima aanbiedingen.

• Like

Onit

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Waarderingsscore
5.433
Lengte
1m93
Massa
80kg
Tot de conclusie gekomen dat ik geen fietspomp thuis heb om de banden op genoeg bar te krijgen. Welke pompen zijn aanraders

Evengoed een leuk rondje gereden

Bijlagen

• trim.5CBA27AD-C2FF-485F-BEFE-83655AE82686.MOV
    2,9 MB · Weergaven: 0

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Waarderingsscore
6.135
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Kijk op sites zoals Mantel of futurumshop naar items die in de aanbieding zijn. Zal geheid wat moois tussen staan
12gobiking, bikester, triathlonaccesoires.com.

decathlon is goedkoop en redelijk qua kwaliteit. Prima om mee te beginnen! Tip: stel je fiets goed af, met name zadelhoogte

voor mij geldt: onder de tien graden lange broek, winddichte longsleeve met onder shirt. 10-15 graden, lange broek, dunnere longsleeve met mesh onder shirt. Daarboven kort-kort.

Ik draag altijd handschoenen, helm en zonnebril. En als het koud is een merino muts ondermijn helm, overschoenen en warme handschoenen.

• Like

imnewhere

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Waarderingsscore
4.832
Lengte
1m80
Massa
72kg
Laatst bewerkt:
  • Like

Onit

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
16 jun 2019
Waarderingsscore
5.433
Lengte
1m93
Massa
80kg
Tweede ronde te pakken!

1614097804772.png

Wel tot de conclusie gekomen dat mij Sidi schoenen aan de smalle kant zijn, voel m'n voeten afknellen tijdens het fietsen. Of is dat gebruikelijk?

Meteen langs de wielerzaak geweest. Dure hobby dit. Lijstje met wat ik nog wil:

- Montage standaard
- Schoonmaak- en onderhoudset
- Fietspomp KSK of Topeak
- Bel (weggewerkte bel, anders lelijk)
- Telefoonhouder
- Verlichting
- Kleding: arm- en beenstukken, windjack, ondershirts, eventueel nieuwe bredere schoenen (als dat nodig is)
- In de loop van de tijd nog onderdelen om de fiets te verbeterenl; o.a. de cassette is aan vervanging toe

RonReves

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
20 nov 2019
Waarderingsscore
2.629
Lengte
1m87
Massa
100kg
Vetpercentage
18%