XXL Nutrition

Sticky Wielrentopic

Bezoekers in dit topic

Dumolin gaat de ronde van Zwitserland rijden, een aanloopje naar de tour ?
4 maanden er uit geweest, 16 weken ? 12 weekse kuur en 4 weken om de bloedwaardes weer op orde te krijgen? Dezelfde bloedwaardes als Roglic ? Op z'n minst hetzelfde wattage per kg lichaamsgewicht.
 
Dumolin gaat de ronde van Zwitserland rijden, een aanloopje naar de tour ?
4 maanden er uit geweest, 16 weken ? 12 weekse kuur en 4 weken om de bloedwaardes weer op orde te krijgen? Dezelfde bloedwaardes als Roglic ? Op z'n minst hetzelfde wattage per kg lichaamsgewicht.
Beetje flauw om direct in die richting te denken. Ben vooral blij voor Dumoulin dat hij de goesting weer terug heeft gevonden, zoals de Vlamingen zeggen.
 
Dumolin gaat de ronde van Zwitserland rijden, een aanloopje naar de tour ?
4 maanden er uit geweest, 16 weken ? 12 weekse kuur en 4 weken om de bloedwaardes weer op orde te krijgen? Dezelfde bloedwaardes als Roglic ? Op z'n minst hetzelfde wattage per kg lichaamsgewicht.
Ik verwacht dat eigenlijk juist van Dumoulin echt niet. Maargoed, wielrennen is wel de dopingsport bijnuitstek. Tenminste, waar het iig ook echt aan de oppervlakte gekomen is. Ik zie toch soms ook we dingen waarvan ik me afvraag of dat we helemaal natuurlijk is.
 
Dumolin gaat de ronde van Zwitserland rijden, een aanloopje naar de tour ?
4 maanden er uit geweest, 16 weken ? 12 weekse kuur en 4 weken om de bloedwaardes weer op orde te krijgen? Dezelfde bloedwaardes als Roglic ? Op z'n minst hetzelfde wattage per kg lichaamsgewicht.
Je denkt dat Dumoulin de afgelopen 4 maanden 0x controle heeft gehad?
 
Dumolin gaat de ronde van Zwitserland rijden, een aanloopje naar de tour ?
4 maanden er uit geweest, 16 weken ? 12 weekse kuur en 4 weken om de bloedwaardes weer op orde te krijgen? Dezelfde bloedwaardes als Roglic ? Op z'n minst hetzelfde wattage per kg lichaamsgewicht.

Ik denk helaas dat het allemaal niet zo simpel is, lol.
 
Fabio Jakobsen, heeft weer een sprint gewonnen :thumb:

MvdP vertrekt pas donderdag, maandag ochtend is zijn mtb wedstrijd, 0800 uur.

As weekend zat en zondag de wegwedstrijden. Nog vroeger.
 
Dit topic maar even nieuw leven inblazen. Wie heeft er nog meer zo genoten van La Vuelta Femenina vandaag? Dat wordt smullen morgen, met een getergde Vollering aan de start van de laatste rit, tevens koninginnenrit met een loodzware klim naar de finish (Lagos de Covadonga).
 
Dit topic maar even nieuw leven inblazen. Wie heeft er nog meer zo genoten van La Vuelta Femenina vandaag? Dat wordt smullen morgen, met een getergde Vollering aan de start van de laatste rit, tevens koninginnenrit met een loodzware klim naar de finish (Lagos de Covadonga).
Wil je een keer samen fietsen?
 
Dit topic maar even nieuw leven inblazen. Wie heeft er nog meer zo genoten van La Vuelta Femenina vandaag? Dat wordt smullen morgen, met een getergde Vollering aan de start van de laatste rit, tevens koninginnenrit met een loodzware klim naar de finish (Lagos de Covadonga).

Who cares about vrouwenwielrennen?

Vrouwensport word je tegenwoordig zo opgedrongen… met dat voetbal ook steeds. Walgelijk.
 
Who cares about vrouwenwielrennen?

Vrouwensport word je tegenwoordig zo opgedrongen… met dat voetbal ook steeds. Walgelijk.
Je hebt niet gekeken hé...

Vuelta voor vrouwen wordt niet opgedrongen, ik moest er zelfs na zoeken omdat eurosport denk een tijdrit bij de mannen, interessanter is. Dat is niet zo als Evenepoel meedoet.

Er wordt echt goed, lees hard gereden. Gave overwinningen van Vos, en mooie strijd om algemene klassement. Morgen iets vroeger naar da gym, om 1400 uur de laatste kans, de laatste etappe.
 
Nee, daarvoor heb je me te vaak gepest op DBB. Want zo ben jij. :aai:
Nee, grapje. Ik doe niet meer aan wielrennen. M'n racekarretjes staan al jaren te verstoffen in het schuurtje...
Nou mooie gelegenheid om een stukkie te fietsen jong wief. Ik kom wel naar Groningen toe.
 
Er wordt echt goed, lees hard gereden. Gave overwinningen van Vos, en mooie strijd om algemene klassement.
Inderdaad, er wordt ook echt attractief gekoerst. De quote van wijlen Gerrie Knetemann dat een vrouwenkoers was als kijken naar gras zien groeien, ligt ver achter ons.
 
Vrouwensport word je tegenwoordig zo opgedrongen… met dat voetbal ook steeds. Walgelijk.
Hoezo opgedrongen? Je moet verplicht geboeid toekijken terwijl je partner de afstandsbediening in handen heeft?
 
Hoezo opgedrongen? Je moet verplicht geboeid toekijken terwijl je partner de afstandsbediening in handen heeft?
Letterlijk een paar jaar geleden werd vrouwenvoetbal alleen maar uitgelachen door iedereen. Maar nu vanwege gender equality etc etc is er bijna net zo veel media coverage voor als voor mannensport en zitten opeens stadions van 50k mensen vol met mensen zoals jij die zo makkelijk te beinvloeden zijn.
 
Letterlijk een paar jaar geleden werd vrouwenvoetbal alleen maar uitgelachen door iedereen. Maar nu vanwege gender equality etc etc is er bijna net zo veel media coverage voor als voor mannensport en zitten opeens stadions van 50k mensen vol met mensen zoals jij die zo makkelijk te beinvloeden zijn.
Ik zou zeggen start een nieuwe sportzender, waarop alleen mannen zijn te zien. Is vast wel een markt voor.
 
Puck Pieterse 20 jr. wint wereld beker mtb in novo mesto, pauline ferrant prevot tweede en de Europese kampioen loana lecombe derde.
Puck mag nog bij de jongeren fietsen maar is op zoek naar punten voor een goede startplaats bij de o.s.
 
Vandaag Demi versus Annemiek op Aspin en Tourmalet. Nog volgers hier?

1690621028056.png
 
Laatst bewerkt:
89km. Hebben de mannen ook deze afstand?
 
Back
Naar boven