Fitness Seller

Wij willen beginnen met onze eerste kuur.

PFN

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
75kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

ik en een vriend van mij hebben er over nagedacht om een kuur te pakken, wij hebben allebij het een en andere opgezocht op internet en omdat wijzelf nog niet heel lang trainen en het niet te 'gek' willen maken kwamen wij uit op anavar only voor ongeveer 6 tot 8 weken. ( wij vernomen ook dat je hiervoor geen nakuur hoeft te nemen )
wij willen deze kuur doen om toch een beetje extra sneller massa te gainen, na de kuur zelf willen we het gaan bijhouden of naturel verder gaan.

Toch omdat wijzelf geen ervaring hebben met een kuur of persoonlijk mensen kennen kwamen wij op dit forum uit.

wij vroegen ons af tot in hoeverre dit een 'goed' of 'slecht' idee is voor onze doeleinden en natuurlijk met onze bouw/progressie die we nu gemaakt hebben.

Dit is wat informatie over ons:

Mijzelf:
- 20 ( bijna 21 ) jaar oud
- ik train nu 1.5 jaar
- in deze periode ben ik van 59 naar 75/76KG gegaan waarvan 40.1% skeletspiermassa en 20.2% BF
- mijn lengte is 1.79m
- supplementen die ik gebruikt heb zijn: Weight gainers/proteïne shakes/pre-workout/creatine/oats

Mijn maat:
-22 jaar oud
-Traint ook 1.5 jaar
-in deze periode is hij van 67kg naar 73kg gegaan hij heeft nu 10.1% body fatt.
-zijn lengte is 1.81m
-Supplementen die hij gebruikt heeft zijn: Af en toe een proteïne shake/creatine/pre-workout

onze voedingstoffen die wij ongeveer per dag binnekrijgen zijn nu ongeveer:
vetten: 100.1gr
koolhydraten:326.5gr
eiwitten: 240 gr
kcal 3100

zullen wij met deze kuur op deze manier een positieve progressie maken? of zijn er nog dingen die verstandig zijn om aan te passen? wij horen het graag.

Anavar is gay.

Ja goede keuze, succes!

Jullie zijn allebij te skinny om aan kuren te denken

Succes boys

Wat een k*tkuur. Leer eerst juist eten allebei want jullie gaan er geen rotte zak aan overhouden op termijn :roflol:.

Eten = alles. Iedereen kan trainen.

35xyux.jpg

• Topic Starter Topic Starter
niet echt de reacties ( sommige ) die ik had gehoopt te verwachten....

als wij deze kuur willen doen wat zouden wij dan moeten aanpassen zoals bijvoorbeeld onze voeding? ik neem aan dat met ons gewicht de eiwitten zoiezo wel goed zitten als ze verspreid over de hele dag worden ingenomen?

wij trainen minimaal 3x in de week met elke dag 2 verschillende spiergroepen.
meestal zijn dit als combinatie: brost/tricpes , rug,biceps , benen/schouders

Dat steeds in wij vorm praten komt echt ontzettend gay over. Waarom niet gewoon test-e? kan je lekker in elkaars kont prikken vinden jullie vast leuk.

er wordt ge adviseert om eerst flink wat jaren train ervaring tehebben en ook met voeding enalles. voordat je aan een kuur begint omdat ze zonder nog meer dan genoeg kan groeien. maar als je toch eigewijs genoeg bent zoals er vast meerdere zijn is winstrol only ook wel goede

ga weg jonge stumpert... kan het moeilijk alleen over mezelf hebben aangezien wij allebij een totaal verschilende bouw hebben.
wij trainen gewoon samen en willen allebij die kuur gaan doen en niet als indiviueel.
dus of je geeft ons gewoon normale informatie of je houd gewoon lekker je bek....

graag behulpzame informatie mensen.

Als ik me niet vergis heb je meer kans op gyno als je op een hoog vet% zit.. Misschien eerst wat droger staan, maar dan heb je ook weer zo weinig massa :rolleyes:

Ik zou nog een jaartje wachten eigenlijk.

Enigste stumper hier ben jij

okey, bedankt voor jullie meningen dit wordt dus nog een twijfel geval voor het moment.

Haha, ik ben al 1 jaar aan het trainenen groei maar amper maar wil geen tijd in voeding steken dus ga spuiten in mijn buddys kont stoppen en hoop dat die dat ook bij mij wil doen topics zijn er wel veel van. Naja op dat in elkaars kont steken na dan.

Voeding, goed trainen, dan kun je nog kilo`s naturel aankomen zonder dat je je lichaam uit balans brengt.

ga weg jonge stumpert... kan het moeilijk alleen over mezelf hebben aangezien wij allebij een totaal verschilende bouw hebben.
wij trainen gewoon samen en willen allebij die kuur gaan doen en niet als indiviueel.
dus of je geeft ons gewoon normale informatie of je houd gewoon lekker je bek....

graag behulpzame informatie mensen.

Lekker slim om zo al te gaan reageren. Veel succes met jullie kuur stelletje ecto's :roflol:

toen ik begon met fitness woog ik 59kg at de hele dag ook alleenmaar rotzooi geen eiwitten niks

nu 1.5 jaar verder probeer ik echt op me voeding te letten, weinig suikers, weinig vetten probeer altijd een hoog aantal eiwitten te eten

zolang zit ik nog niet in het 'vak' vandaar dat ik hier om advies vraag om steeds meer verder te leren en dat merk ik ook wel aan de resultaten dus sommige reacties zijn nogal overdreven hier....

misschien is het handig om mee te geven waar ik precies op me voeding moet gaan letten in plaats van gewoon VOEDING te zeggen.

okey, bedankt voor jullie meningen dit wordt dus nog een twijfel geval voor het moment.

Nee joh, niet luisteren naar die negatievelingen. Gewoon pakken die kuur en lekker knallen in de gym.

Misschien iets verder bulken tot 22% hooguit 25%, die extra vetten hebben jullie wel nodig op Anavar.

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------

toen ik begon met fitness woog ik 59kg at de hele dag ook alleenmaar rotzooi geen eiwitten niks

nu 1.5 jaar verder probeer ik echt op me voeding te letten, weinig suikers, weinig vetten probeer altijd een hoog aantal eiwitten te eten

zolang zit ik nog niet in het 'vak' vandaar dat ik hier om advies vraag om steeds meer verder te leren en dat merk ik ook wel aan de resultaten dus sommige reacties zijn nogal overdreven hier....

misschien is het handig om mee te geven waar ik precies op me voeding moet gaan letten in plaats van gewoon VOEDING te zeggen.

Check me post,je voeding is goed. Zou alleen wel bulken op 4000kcal in de kuur.

Nogmaals succes!

Kuren met die stats en dan 1 spiergroep per week...?
Ga eerst een een paar jaar natty trainen... en goed eten...

Nee joh, niet luisteren naar die negatievelingen. Gewoon pakken die kuur en lekker knallen in de gym.

Misschien iets verder bulken tot 22% hooguit 25%, die extra vetten hebben jullie wel nodig op Anavar.

---------- Toegevoegd om 16:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:33 ----------

Check me post,je voeding is goed. Zou alleen wel bulken op 4000kcal in de kuur.

Nogmaals succes!

bedankt voor de reactie, neem je advies mee.

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:38 ----------

Kuren met die stats en dan 1 spiergroep per week...?
Ga eerst een een paar jaar natty trainen... en goed eten...

inderdaad maar 1 spiergroep per week, wel een gemiddelde van 5 tot soms 6 oefeningen per groep
en wat versta jij onder goed eten? wat moet ik aanpassen aan me voeding?

Terug
Naar boven