Fitness Seller

Wij willen beginnen met onze eerste kuur.

Weet je zeker dat je op 20 % staat? Dat zou betekenen dat je bijna alleen vet hebt gegaind en geen spier. Als je op 10 % staat weeg je straks nog een kilo of 60 :')

• Topic Starter Topic Starter
Weet je zeker dat je op 20 % staat? Dat zou betekenen dat je bijna alleen vet hebt gegaind en geen spier. Als je op 10 % staat weeg je straks nog een kilo of 60 :')

ja weet ik zeker, zou betekenen dat als ik 10% BF had dat ik op 67.5kg uitkwam. nog steeds niet heel veel maar vandaar dat ik me me voeding wil verbeteren.

succes dames!

dat zier er zeker goed uit, alleen met mijn werk is het lastig 'warm' te eten. mijn dag zou je ongeveer zo kunnen zien. weet niet of dit al een goed begin is?

7:00: whey proteine shake en een banaan
10:00: 2 boterhammen met pindakaas
12.30: 500 gr magere kwark
15:00 2 boterhammer met pindakaas
18:00 aardappels groente en vlees ( vaak kip )
20:00 500 gr kwark
10:00 whey protein

en af en toe wat tussen door natuurlijk.

die 2 keer kwark eet ik wel dagelijks

Eerst natural je plafond halen, dan pas aan kuren denken
20 en 22 vind ik jong
na een jaar trainen is ook te vroeg
zorg eerst dat voeding en training op orde zijn, genoeg info over te vinden hier op het forum.

verder doe je wat jullie zelf lekker vinden

succes...

ja weet ik zeker, zou betekenen dat als ik 10% BF had dat ik op 67.5kg uitkwam. nog steeds niet heel veel maar vandaar dat ik me me voeding wil verbeteren.

Dat zou zijn als je geen gram spier verliest idd. Dat kun je over het algemeen gewoon wel vergeten.

Anavar is meer iets om er bij te nemen, niet echt als kuur

Als je licht traint kan dat prima maar als je zwaar gaat ga je kapot

Dat snap ik, doelde ook niet op de intensiteit.
Voornamelijk het snellere spierherstel wanneer je ON bent, waardoor 2-3x een spiergroep prikkelen het meest optimaal is. Waarbij bv 1x hoge intensiteit

Pleaseeeee :slotje:

Ja ik kan anavar echt aanraden heb het zelf ook gedaan eerste kuur.

Hoe hoger bf hoe beter met anavar vindt ik, je verliest zoiezo wel een procent of 6-7 als je op 20 staat met anavar en je wordt zo sterk als de hulk.
Zou wel heel veel koolhydraten eten, gemiddeld eiwit en gemiddeld tot hoog vet. Wel goede vetten, die heb je ook nodig.
Nakuur met nolvadex of clomid 3 weekjes ongeveer want je productie ligt zoiezo plat.

Succes mannen, je gaat hier echt geen spijt van krijgen.

Stats: M 20j 1m79 75kg 20%
met die stats en 20% bodyfat zou ik niet kuren hoor..

Ik begrijp dat jullie er beter uit willen zien -want de zomer komt er weer aan- maar als jij n hoop spiermassa onder die 20% vetlaag gaat aanzetten hoe verwacht jij er dan uit te zien na 6 weken?

hoe kan jij eigenlijk 20% vetmassa hebben op jou lengte en gewicht.. heb je dat wel goed neergezet/berekend?

Mijzelf:
- 20 ( bijna 21 ) jaar oud
- ik train nu 1.5 jaar
- in deze periode ben ik van 59 naar 75/76KG gegaan waarvan 40.1% skeletspiermassa en 20.2% BF
- mijn lengte is 1.79m
- supplementen die ik gebruikt heb zijn: Weight gainers/proteïne shakes/pre-workout/creatine/oats

Mijn maat:
-22 jaar oud
-Traint ook 1.5 jaar
-in deze periode is hij van 67kg naar 73kg gegaan hij heeft nu 10.1% body fatt.
-zijn lengte is 1.81m
-Supplementen die hij gebruikt heeft zijn: Af en toe een proteïne shake/creatine/pre-workout

Sta mij toe aan te kaarten wat er aan scheelt:

Jij:
Van 59kg naar 75kg in 1,5jaar is not too bad, maar met 20% BF ben je gewoon chubby.
Weightgainer is ROFLOL suikershake.

Je maat:
Eet meer.

Beiden:
Te weinig trainingservaring.
Neem je training en eetpatroon onder de loep en word er sowieso (veel) consequenter in dan dat je nu bent en denk vooral nog niet na over 'magische' gain pilletjes.

/Summerfags.

Ja ik kan anavar echt aanraden heb het zelf ook gedaan eerste kuur.

Hoe hoger bf hoe beter met anavar vindt ik, je verliest zoiezo wel een procent of 6-7 als je op 20 staat met anavar en je wordt zo sterk als de hulk.
Zou wel heel veel koolhydraten eten, gemiddeld eiwit en gemiddeld tot hoog vet. Wel goede vetten, die heb je ook nodig.
Nakuur met nolvadex of clomid 3 weekjes ongeveer want je productie ligt zoiezo plat.

Succes mannen, je gaat hier echt geen spijt van krijgen.

Hoe hoger vet hoe beter?

6-7% van anavar?

Wat loop je allemaal te zeggen eigenlijk? :roflol:

Terug
Naar boven