AndroidHealthClinic

1e kuur na 3 jaar serieus trainen,23 jaar oud

Dit hoor ik wel vaker..als, als, als...

Laat maar eens zien wat er overblijft op 10%...

Op 20-25% hou je vaak bakken vocht, vet, maaginhoud en darmellende vast. Het rekensommetje is zeker niet zo eenvoudig als ik wil 10% vet kwijt, dus val even 10kg af en voila...

Het is overigens de zelfde als, als, als...als ik goed zou eten..als ik wel zou squatten, als ik meer zou progressief overloaden....maar dat doe ik allemaal niet..:windup:

Als iedereen wat meer zou trainen ipv op DBB te zitten zou het wel lukken :D

Gemis aan gains ook echt :roflol:

Nee, ik wilde zeggen; ik mis helemaal niks.. Niet alles draait om jou he in het leven :D

Overkill, 1x per twee weken :engel:

Op 20-25% hou je vaak bakken vocht, vet, maaginhoud en darmellende vast. Het rekensommetje is zeker niet zo eenvoudig als ik wil 10% vet kwijt, dus val even 10kg af en voila...

Het is overigens de zelfde als, als, als...als ik goed zou eten..als ik wel zou squatten, als ik meer zou progressief overloaden....maar dat doe ik allemaal niet..:windup:

Nouja... Over anderhalf of twee jaar dan :p Ik bedoel alleen maar te zeggen dat het relatief makkelijk is, als je wil en er een beetje moeite voor doet.

Misschien maar eens progressief overloaden? :p

Nouja... Over anderhalf of twee jaar dan :p Ik bedoel alleen maar te zeggen dat het relatief makkelijk is, als je wil en er een beetje moeite voor doet.

Misschien maar eens progressief overloaden? :p
Je spreekt jezelf tegen...

Nee hoor. Ik zou er anderhalf a twee jaar over doen. Maar ik zit ook maar een beetje aan te kloten en neem het allemaal niet bijzonder serieus. Haal geregeld mijn macro's niet, drink bier, slaap te weinig en sla trainingen over.
Bovendien wat is anderhalf jaar nou in deze sport?

Nee hoor. Ik zou er anderhalf a twee jaar over doen. Maar ik zit ook maar een beetje aan te kloten en neem het allemaal niet bijzonder serieus. Haal geregeld mijn macro's niet, drink bier, slaap te weinig en sla trainingen over.
Bovendien wat is anderhalf jaar nou in deze sport?
:roflol: Klinkt als mezelf..alleen dan een stuk vetter:chocoslag:

Denk oprecht dat je shape niet veel beter is wanneer je er een goede cut ingooid...:windup:

ik weet wel dat over 2 dingen te makkelijk word gepraat op dit forum

en dat is trainingsarbeid en intensiteit en vet% ,ik zie dat veel mensen denken en beweren dat ze

op 10% staan ,met uitschieters tot 4% :roflol:

Laatst bewerkt:
ik weet wel dat over 2 dingen te makkelijk word gepraat op dit forum

en dat is trainingsarbeid en intensiteit en vet% ,ik zie dat veel mensen denken en beweren dat ze

op 10% staan ,met uitschieters tot 4% :roflol:

Niet alleen hier maar ook in de gym. Hoe vaak ik al gehoord heb irl of gelezen via fb van hoe hard ze wel niet trainen.

En dan zie je ze bezig in de gym,beschamend.

4% das nog niks. heb er redelijk wat gehoord die beweerden dat ze op 3% stonden,year round :D deden geen wedstrijden.

Laatst bewerkt:
ik sta op 16%

ik weeg nu 104 met 16% op 1.84 zijn dit goede stats? ik wil gaan kuren aankomende zomer maar dan eerst naar 12%

Terug
Naar boven