Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Harstikke bedankt, en ja ik blijf inderdaad gewoon proppen bij het avond eten, zo'n 600 gram op me bord meestal
Heb het voeding schema wel met me sport instructeur op school besproken en die had wat aanmerkingen op mijn dieet en wou liever geen shakes en die olijfolie vond die al helemaal raar. Hij zij ook dat ik blij moest zijn dat ik niet snel aan kom en er moeite voor moet doen. Gaat het er later eventueel ook makkelijker af.
Het trainingschema vond hij appart en raadde mij eerder aan om 4 dagen per week hard te trainen met elke dag verschillende spiergroepen, en dan het dieet aanhouden.
Ik volg in ieder geval liever het advies op van mijn instructeur dus heb mijn dieet aangepast en ga een ander schema nog maken.
+1
Kvind het echt onzinnig dit soort opmerkingen. BB valt prima te combineren met leger, brandweer of vechtsport.
BB op professioneel-niveau is weer een ander verhaal.![]()
Me sport instructeur heeft liever dat ik ook voor kracht ga, Aangezien ik op mijn school fitness(materieel is daar kost me niks) heeft die liever dat ik op een andere manier train..

Hij zegt niet dat je niet sterk word van rippetoe, maar als je een dieet als dit volgt zou je volgens hem ook zo'n 4 dagen per week moeten trainen.
Ik geloof eerder gezegt iemand die 4 jaar lang gestudeerd heeft dan iemand op dit forum. Niks persoonlijks hoor..

Hij zegt niet dat je niet sterk word van rippetoe, maar als je een dieet als dit volgt zou je volgens hem ook zo'n 4 dagen per week moeten trainen.
Ik geloof eerder gezegt iemand die 4 jaar lang gestudeerd heeft dan iemand op dit forum. Niks persoonlijks hoor..
Waarom zeg je dat hij volle melk moet nemen- Neen, je kan drinken maar doe het met mate!
Lees dit topic even door: http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/alcohol-spiergroei-152931/index4.html
- Je mag natuurlijk wel eens iets tussendoor eten, maar houdt er dan wel rekening mee dat als je teveel boven je nodige kcal. zit om te groeien, je best wat vet kan aanzetten ... al is dit genetisch bepaald! Misschien even inlezen over een "Refeed"?
- Neen, het is niet verplicht om 6, 7, 8 of ik-weet-niet-hoeveel maaltijden te benuttigen. De meeste ondere ons verspreiden hun maaltijden zodat ze niet "teveel" in 1 keer moeten naar binnen werken, je maag kan namelijk behoorlijk goed uitzetten!
Als ik naar je foto kijk, denk ik dat je best goed en veel mag vreten, bulken die handel!
Een aantal kcal-bommen: volle chocomel, pindakaas, noten, volle melk, bananen,...
Je hebt zo te zien een hoog metabolisme, neem er je voordeel uit en bouw droge spiermassa op! Ik wou dat ik een droge aanleg had!
Hopelijk heb je hier wat aan!
Veel succes, Miguel.
alleen maar extra vet meer niet. minder eiwit en meer vet.. jezus alleen omdat het vol heet en meer kcal inzitten is het niet beter. half volle melk is het beste.....

Ik zal even vertellen wat voor instructeur het is
Hij is 4 jaar lang marinier geweest, is toen sios gaan doen daarna nog 6 jaar werkzaam geweest bij de landmacht als sport instructeur en weet dus alles van blessures en heeft al meerdere kracht/voeding schema's opgesteld voor verschillende personen.
In mijn ogen is hij een persoon met veel verstand en niet alleen van een beetje voetballen
Wat lul jij nou weer?
Aangezien ik al 1,5 jaar aan fitness gedaan heb is de kracht er wel.
Me max in bankdrukken is dan ook maar 1x 60 kilo. Maarjah dat is zowat me eigen gewicht.
Ik heb nu al wel 2x rippetoe gedaan en ik ben serieus super snel klaar en lijkt alsof ik niks gedaan heb, volgende dag wel spierpijn maar dat is ook alles(alleen hamstrings).