AndroidHealthClinic

wil mijn eerste kuurtje plannen

ErikB23

Novice
Waardering
0
Hoi ik wil mijn eerste cycles plannen voor aankomende winter. Het wordt een beginners cycles. vandaar dat ik jullie hulp vraag ik heb in huis:
10 amp of 250 mg test. combo
8 vials of 200 mg nandrolone decanoate
voor het nakuren heb ik alvast 22 tabs of 50 mg clomid
en 50 tabs of 25 mg provirion
verder heb ik 30 injectie spuiten (met naalden)

Hoe kan ik mijn kuur het beste opbouwen, ik wil 8 weken kuren. Moet ik de provirion dan wel clomid ook tijdens de kuur gaan gebrruiken evt kan ik spullen bij bestellen. Hoe kan ik de injecties het beste verdelen 1 of twee maal per week?

Ik had er al het een en ander over opgezocht en gelezen maar ik krijg mijn adviezen liever van meer ervaren mensen dan van het internet waarop iedereen iets zetten kan.
Alvast bedankt Erik

eerst kopenen dan kuur samenstellen....altijd slim :D

te zien aan wat je ehbt weet je al ongeveer hoe je kuur eruit moet zien;

week 1-8: 250mg test
week 1-8: 200mg deca

clomid als nakuur: week 10 of 11: 100mg per dag
week 11 of 12: 50 mg per dag

proviron tijdens de kuur als je vocht begint vast te houden.

30 naalden + spuiten heb je wel genoeg aan. Ik hoop voor je dat het 0.8X40mm naalden zijn (of daar in de buurt)

Pumpin' zei:
Tja hier sluit ik mijn eigen bij aan......mensen nog ff voor de duidelijkheid!!!

EERST SEARCH WERK DOEN,DAN PLANNEN DAN KOPEN!

beter 2 maal per week injecteren i.v.m. stabielere bloedwaarden. :moon:

• Topic Starter Topic Starter
Idd wist ik al wel ongeveer wat ik wou. Eigelijk wou ik ook dianabole erbij maar, daarvan lijken mij de risico's te groot. En verder dan 8 weken voor mijn eerste kuurtje wou ik niet gaan.

Badankt voor jullie toevoeging. De naalden zijn: 22g*1 1/4 ofwel 0.7*30 mm (nr 12 luer) Maar die gag de leverancier erbij een farmaceutisch instituut die alleen in deze medicijnen doet, ik ga er vanuit dat deze de juiste naalden meelevert.
Ik lees provirion tijdens de kuur als je vocht begint vast te houdenhieruit mag ik opmaken dat ik het niet preventief hoef te slikken, of trek ik nu een verkeerde conclussie?
Week 9 helemaal niks gebruiken?
Goed nog een vraag mbt die stabielere bloedwaarden kan ik dan de ene dag de sustanol injecteren en later die week de nandrolone of beter gemengd?
IK dacht zelf al wel dat ik genoeg had voor die nakuur maar als iemand vindt van niet ik kan er meer bij krijgen.

Alvast bedankt Erik

Pumpin' zei:

te zien aan wat je ehbt weet je al ongeveer hoe je kuur eruit moet zien;

week 1-8: 250mg test
week 1-8: 200mg deca

clomid als nakuur: week 10 of 11: 100mg per dag
week 11 of 12: 50 mg per dag

proviron tijdens de kuur als je vocht begint vast te houden.

30 naalden + spuiten heb je wel genoeg aan. Ik hoop voor je dat het 0.8X40mm naalden zijn (of daar in de buurt)

Idd mazzeltje dat hier een redelijke kuur mee valt te combineren. Goede cycle pumpmans. Maar alleen clomid als nakuur bij die deca ? Is dat niet wat weinig.

Probeer wat HCG te scoren. :)

Hallo ben ikweer ik kan wel hcg krijgen maar hoeveel en in welke weken?
Alvast bedank Erik Bos

ErikB23 zei:
Goed nog een vraag mbt die stabielere bloedwaarden kan ik dan de ene dag de sustanol injecteren en later die week de nandrolone of beter gemengd?

Alvast bedankt Erik
v.b. maandag de sus en donderdag of vrijdag de deca.

Als je toch 10 ampullen test hebt en je gaat 8 weken kuren zou ik gewoon de eerste 2 weken een fronload test nemen.

Hoi Erik,

Goed te jhoren dat je hebt voorbereid. Ik hoop ook quea voeding en qua training anders zal het kuurtje niet het volle rendement opleveren.

Voor wat betewft Proviron. Ik zou er na een week mee beginnen. 1 x per dag een tablet lijkt me voldoende bij deze lichtere kuur. Je nakuur wordt dan ook wat makkelijker omdat overmatige oestregeenvorming (vocht & bitchtits risico) wordt tegengegaan.
Zie onderstaand citaat van mij uit een andere nakuur posting:

"Heb je ervaring met Proviron? Lijkt mij een prima middel om oestregeenoverproductie tegen te gaan en daardoor ook de ongewilde vochtophoping.
Hoor echter weinig mensen die het gebruiken terwijl het juist een extra push kan geven doordat het testerongehalte indirect verhoogt door zich aan het mannelijk coïtushormoon shbg te binden. Normaal bindt testestoron zich voor een heel groot gedeelte aan shbg. Dit betekent dat met Proviron een groter gedeelte van het ingenomen en endogene (eigen)testosteron "vrij" blijft en zijn opbouwende werking kan ontplooien. Darnaast bindt het eerder (hogere affiniteit) met het enzym wat testo aromatiseert naar oestrogeen, dus anti-oestregeen! Ook schint het het libido op peil te houden en een hardere look te bewerkstelligen.

Mijn samenvatting Proviron voordelen:

1 Anti-oestrogeen (dus geen vochtophoping en anti-b*ch-tits)
2 Verhoogdt effectiviteit ingenomen testestosteron en eigen testo.
3. Houdt libido op peil
4. Zorgt voor een hardere look.

Zie ook onderstaande links

http://www.bodybuilding.com/fun/jon13.htm
http://www.bodybuilding.com/fun/catprov.htm

Einde citaat.

Aan het einde van week 8 stoppen met Proviron.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!

naar mijn mening ziet je kuurtje er best als volgt uit:

week1: 500mg test - 200mg deca
week2-8:200mg deca
week2-9: 250mg test ( als je de test een week langer neemt dan de deca zorg je ervoor dat ze samen je bloed verlaten=einde week 11, daarom start je best dan ook met je werkelijke nakuur=clomid)
De proviron neem je best vanaf week 2 a 3 tot het einde (1tablet/dag zal wel volstaan)

Indien je hcg neemt neem je hem zo:
-week10-11: 1000IU/3d samen met 20mg nolva (5000IU=1amp en zal wel volstaan)

direct na laatste shot hcg/begin week 12: 10d 100mg clomid/20mg nolva - 10d 50mg clomid/20mg nolva - 7d 20mg nolva.

Laatst bewerkt:
bedankt voor de reacties ik heb ergens gehoord dat HCG alleen maar uitstel van de klap is ik heb er ook wat over gelezen bovendien zo heb ik gelezen is het profijt wat je er uithaalt niet het afwegen tegen de bijwerkingen waard weet iemand hier meer van?
Groetjes Erik

Ben vorig week begonnen. Heb nog wat HCG weten te bemachtigen 2 maal 5000 ui.
Daarnaast heb ik wat clomid extra. Via het internet heb ik nog 100 spuiten en 200 naalden besteld 0.9*38 voor het opzuigen en 0.8 *50 ze hadden ook van die wegwerp doekjes met alcohol. Een kennis van me heeft de eerste injecties gezet en me nog het een en ander verteld.

Bedankt voor alle reacties, groetjes Erik :D

Ga je nog een logje bij houden?
lijkt me wel super want zit ongeveer aan t zelfde te denken voor okt 2005
veel succes

Terug
Naar boven